Voisiko minusta tulla mallia??!!
Olen miettinyt että voisiko minusta tulla mallia?
MITAT;
Lantionympärys: 90cm
Vyötärönympärys:65cm
Rintojenympärys: 81cm
Pituus: noin171cm
Paino: 54,6 kg
Vaatteiden koko :34-36 XS ja farkkujen koko 27
voisitteko vastata rehellisesti
( omen tosissani joten voitteko olla pilailematta) :D ❤️
Kommentit (26)
Paljon toki riippuu kropan mallista, naamasta ja hiuksistakin. Kiloja ei saisi tulla lisää. Hieman lyhyt kyllä olisit näytösmalliksi.
Tule toki sedän koekuvauksiin niin katsotaan sitä mallijuttua sitten :)
Ei voi. Ammatti on kaukana unelmasta. Ole tyytyväinen.
Kuinka vanha olet? Mä olen harrastanut valokuvausta monta vuotta ja mulla on hyvät välineet, kiinnostaisko tulla kuvatuksi?:)
Ps. Tykkäätkö vanhemmista miehistä?? :D En tiedä miks kysyn tuli vaan jotenkin mieleen! :)
-Juhani34v
Vierailija kirjoitti:
Olet melko lyhyt, joten tuskin, jos et ole muista yhteyksistä jo valmiiksi tunnettu.
Ei valokuvamallin tarvitse olla pitkä. Pituutta vaaditaan lähinnä niiltä vaateripustimilta, jotka kävelee catwalkilla.
Olet aika lyhyt malliksi, riippuu paljolti siitä kuinka valokuvauksellinen olet.
Vaikea sanoa ilman kuvaa. Toki sen voi jo sanoa, että olet aika lyhyt malliksi, vaikkei tuo ole ihan täysi este onhan Kate Mosskin vain 170 cm. Toki sussa voi olla jotain niin erikoista/kuvauksellista, että kiinnostusta löytyy silti eli yritä ihmeessä, sitten tiedät.
Sulla on hyvät mahdollisuudet, anna palaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet? Mä olen harrastanut valokuvausta monta vuotta ja mulla on hyvät välineet, kiinnostaisko tulla kuvatuksi?:)
Ps. Tykkäätkö vanhemmista miehistä?? :D En tiedä miks kysyn tuli vaan jotenkin mieleen! :)
-Juhani34v
Ja ap, vaikka tämä on provo (ellet ole itsekin), niin harkitse näitä toooosi tarkkaan.
Haluatko näytösmalliksi vai esim katalogikuvauksiin?
Varmaan kuvaaja etsii tiettyä persoonaa/kuvaus.
Harjoittele lavakävelyä ja koosta kansio ja marssi mallitoimistoon?
Tsemppiä ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Juhani34v
Ja ap, vaikka tämä on provo (ellet ole itsekin), niin harkitse näitä toooosi tarkkaan.
Ja siis äiti tmv. mukaan keikalle.
No, mä oon malli ja mun mitat on:
Lantionympärys 95cm
vyötärönympärys 60cm
rinnanympärys 86cm
pituus 176cm
paino 49kg
Vierailija kirjoitti:
Lantionympärys 95cm
vyötärönympärys 60cm
rinnanympärys 86cm
pituus 176cm
paino 49kg
Eli toivoa on!
Vierailija kirjoitti:
Lantionympärys 95cm
vyötärönympärys 60cm
rinnanympärys 86cm
pituus 176cm
paino 49kg
Melko läski olet malliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantionympärys 95cm
vyötärönympärys 60cm
rinnanympärys 86cm
pituus 176cm
paino 49kg
Melko läski olet malliksi.
Niinpä, olenkin pluskoon malli.
Kaikista voi nykyisin tulla malleja, koska "normaalin" ihmisen kaltaiset mallit on muotia. Vasta joku käytti kehitysvammaisia hääpukumallistonsa keulakuvana.
Rinnat liian pienet ja lantio iso!
Vierailija kirjoitti:
Paljon toki riippuu kropan mallista, naamasta ja hiuksistakin. Kiloja ei saisi tulla lisää. Hieman lyhyt kyllä olisit näytösmalliksi.
Kroppaani malli on tiimalasi
Namman muoto ovaali
Ja hiukset puoli pitkät blondit
Emma.S kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppaani malli on tiimalasi
Namman muoto ovaali
Ja hiukset puoli pitkät blondit
Taidan tuntee sut.... Emma S.... Samanlainen ulkonäkö..... Arvaa kuka oon, Emma. En tiennykkää et säki hengaat vauvapalstal.... Mutta joo, susta tulis kyl oikeesti hyvä malli!
Olet melko lyhyt, joten tuskin, jos et ole muista yhteyksistä jo valmiiksi tunnettu.