Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mammat eronnutta miestä.

Vierailija
20.10.2018 |

Haluaisin mukavaa naisseuraa ja hellää irtoseksiä mutta en parisuhdetta. Mistä moista kannattaisi etsiä - missä kaltaiseni naiset käyvät? Olen ihan hyvän näköinen ja hyvässä asemassa. Parisuhde ei ole mielessä just nyt ja taidot on varmaan vähän ruosteessa :].

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja miksi Tinder ei ole vaihtoehto?

40+ on ikää. Mä en ole tindertyyppiä ehkä. Siitä on jostain syystä muodostunut negatiivinen kuva. Se on vähän niin kuin julma seula. Joku yksi pinnallinen piirre voi blokata ihmisen vaikka 25 muuta piirrettä olisi hyviä etkä edes tiedä siitä. Kyllä sellaisessa parituksessa multa hymy huulilta häipyy.

Ap

Vierailija
62/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet vaikka s24:n treffeille profiilin jollain tästä keskustelusta tunnistettavalla nimimerkillä? Tai mikset voisi laittaa suoraan jotain höpönlöpön spostiosoitetta näkyviin?

Mikä on s24 treffi? ;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sinulle kondomin käyttö itsestäänselvyys?

Jaa, täytyy varmaan harjoitella. Siitä on aikaa, kun sellaista kapistusta on tarvinnut. Kai siihen käyttöön apuja saa siltä, kenen kanssa sitä tarvitaan...

Ap

Vierailija
64/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, täytyy varmaan harjoitella. Siitä on aikaa, kun sellaista kapistusta on tarvinnut. Kai siihen käyttöön apuja saa siltä, kenen kanssa sitä tarvitaan...

Ap

Niin no tuskinpa yksikään täysipäinen nainen lähtee tuollaiseen suhteeseen ilman, että kondomia käytetään.

Vierailija
65/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin no tuskinpa yksikään täysipäinen nainen lähtee tuollaiseen suhteeseen ilman, että kondomia käytetään.

Joo, tuskin. Enkä minäkään. Oli vaan hyvä pointti. En nimittäin ihan hetkeen ole treenannut sen käyttöä mutta kuvittelisi, että sen kanssa saa apuja. Ennen ainakin sai ja se oli ihan kivaa ;).

Ap

Vierailija
66/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ on ikää. Mä en ole tindertyyppiä ehkä. Siitä on jostain syystä muodostunut negatiivinen kuva. Se on vähän niin kuin julma seula. Joku yksi pinnallinen piirre voi blokata ihmisen vaikka 25 muuta piirrettä olisi hyviä etkä edes tiedä siitä. Kyllä sellaisessa parituksessa multa hymy huulilta häipyy.

Ap

Se valitettavasti vain taitaa olla se pääsääntöinen seuranhakumesta nykyisin, kukaan ei juttele livenä enää. Eikä sinne tarvi laittaa edes naamakuvaa, monet seksiä hakevat pistävät kuvan esim yläkropastaan tai sitten jotain ihan muuta. Tekstiin sitten kertomus millainen on ja mitä etsii. Siihen kannattaakin hieman panostaa, vaikka ei romaania kirjoittaisikaan. Toki sitten kun on tullut juteltua, niin kuva esim. sähköpostilla. Siinä on se helppous että tykkääjä tietää alusta asti mistä on kyse, eikä suhdetta tositarkoituksella etsivät tuhlaa sinuun aikaansa.

Vierailija
67/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä olis yks seksiä haluava monet organismit peräkkäin saava hieman sua vanhempi ihanaisen isorintainen nainen. En halua sitoutua muuta kuin satunnaiseen seksiin. En halua kenenkään äidiksi tai elättäjäksi. En sinun enkä lapsiesi. Laita puhelinnumerosi tai mailitse, vastaan kyllä.

Ei nyt ihan tähän yhteystietoja viitsi laittaa :). Missä sinuun saattaa törmätä?

Ap

Voit törmätä minuun varmimmin luonnossa tai viihteen parissa ( leffat, viihde/ musiikki, keikat, artistit, taide joskus). Et juurikaan rafloissa tai baareissa- ne on jääneet nuoruuteen kumppaninhakumielessä. Toki käyn ystävien kanssa joskus tai ravitsemusmielessä. Nykyisin harvemmin kuin nuorena. Hyvä leffa, musa, viini ja ruoka viihdyttävässä seurassa kotona mukavampaa.

Et törmää mihin tinderissä tai muilla deittausfoorumeilla, eivät ole mun juttuni. Olen sitoutumaton hetero.

Laita se ns. keksitty maili niin vastaan. Varmaan saat muitakin vastauksia.

Vierailija
68/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä sen varaan luota. Olen harrastanut seksiä useimmiten kumin kanssa jo pitkästi toista vuosikymmentä, mutta kertaakaan en ole sellaista laittanut paikalleen. Mä syön pillerit ajallaan tai kestän kierukan laittamisesta johtuvat kivut ja vuodot ym, sekä otan hormonaalisesti ehkäisystä johtuvat riskit. Kyllä miehet saa sen verran panostaa, että opettelevat oman kikkelinsä huputtamaan.

Vierailija
69/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vanhan ajan herrasmiestyyli? Kuvaile hieman.

Vierailija
70/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se valitettavasti vain taitaa olla se pääsääntöinen seuranhakumesta nykyisin, kukaan ei juttele livenä enää. Eikä sinne tarvi laittaa edes naamakuvaa, monet seksiä hakevat pistävät kuvan esim yläkropastaan tai sitten jotain ihan muuta. Tekstiin sitten kertomus millainen on ja mitä etsii. Siihen kannattaakin hieman panostaa, vaikka ei romaania kirjoittaisikaan. Toki sitten kun on tullut juteltua, niin kuva esim. sähköpostilla. Siinä on se helppous että tykkääjä tietää alusta asti mistä on kyse, eikä suhdetta tositarkoituksella etsivät tuhlaa sinuun aikaansa.

Pyrin nyt kuitenkin ehkä saamaan livenä kontakteja jonkun jopa puhumaan ihan naamatusten. Saattaisi ehkä erottua massasta, jos kaikki muut miehet ovat silloin vaikka tinderöimässä :].

Vierailija
71/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovien avaaminen, tavaroiden kantaminen, tarjoaminen ravintolassa, aamupalan tekeminen, naisen tulemisen varmistaminen monin tavoin... Tuollaisia perinteisiä juttuja.

Ap

Vierailija
72/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä sen varaan luota. Olen harrastanut seksiä useimmiten kumin kanssa jo pitkästi toista vuosikymmentä, mutta kertaakaan en ole sellaista laittanut paikalleen. Mä syön pillerit ajallaan tai kestän kierukan laittamisesta johtuvat kivut ja vuodot ym, sekä otan hormonaalisesti ehkäisystä johtuvat riskit. Kyllä miehet saa sen verran panostaa, että opettelevat oman kikkelinsä huputtamaan.

Ehkäpä sen osaankin tehdä... Siitä saa vaan kivan leikin aikaiseksi myös ;).

Ap

Vierailija
73/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisiasi naisia, eli naisia joilla on taidot ruosteessa ja joita ei kiinnosta muu kuin irtoseksi?

Hmm. Onko sellaisia edes olemassa?

Hyvä seura, hauska tekeminen, hellyys ja seksi ilman sitoumuksia. Ei pelkkä irtoseksi. Aina ei elämässä ole parisuhteen aika mutta ei elämän ikävää tarvitse olla. Pelkkä irtoseksi on huono idea.

Ap

Hmm... mua varmaan voisi paljonkin kiinnostaa tuollainen. Mutta mitä ihmettä jos toinen kovasti rakastuu? Se voi olla kumpi vaan ja toinen jää nuolemaan näppejä. Ei tee hyvää eronneille.

Vierailija
74/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samassa asemassa kuin ap. Baarista löytyy. Eikä ole edes vitsi.

Vierailija
75/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavataanko taidemuseon näyttelyssä? En ole vielä nähnyt uusinta ja kiinnostaisi.

N48

Vierailija
76/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä haluaisi mitää ei sitoumuksia-suhdetta, vaikka olen eronnut ja lapset tehty. Voin seurustella ilman yhdessä asumista jne mutta en niin, että ei oltaisi suhteessa lainkaan vaan "jokainen tapaaminen perustuisi vapaa-ehtoisuuteen". Tai siis tietysti nytkin vapaaehtoisesti tapaan miesystävääni. Mutta ei meillä ole vapautta tapailla muita. Ollaan yhdessä, mutta kummallakin on oikeus viettää myös yksin tai omien ystävien kanssa aikaa. Olisi aika vaikea olla hellyyttä sisältävässä suhteessa jos tietäisi, että se hellyyden kohde ei ehkä ensi viikolla enää halua mun kanssa olla.

Minä olisin voinut kirjoittaa tuon. Olen pitkästä suhteesta eronnut, uusi avioliitto ei kiinnosta. Olen introvertti, herkkä ja hellä. Voisin hyvin olla kiinnostunut ap:n kaltaisesta miehestä jos meillä olisi edes joitakin yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja jutun aiheita. En kuitenkaan haluaisin että tapailtaisiin muita, koska se ei ole minun juttuni. 

Vierailija
77/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tavataanko taidemuseon näyttelyssä? En ole vielä nähnyt uusinta ja kiinnostaisi.

N48

Pilvi Takalan toinen vuoro Kiasmassa? Vai mitä tarkoitit?

Ap

Vierailija
78/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä v***n MAMMAT????? Haluatko äidin tissiä vai? Harvaa aikuiata naista kiinnostaa miehet jotka mammattelevat heitä.

And your problem is? Kaikkiahan täällä mammatellaan.

No ei todellakaan. Tuollainen mammattelu on miehen näppikseltä vielä alentavampaa kuin tytöttely tai huorittelu. Minä en ainakaan ole mikään mamma.

Anteeksi huolimaton huumorini ;). En pidä teitä minään mammoina sanan siinä merkityksessä.

Ap-paappa

Hyvä! Arvostan sitä, että iäkkäät  sedät ymmärtävät olevansa av-paappoja.

Vierailija
79/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovien avaaminen, tavaroiden kantaminen, tarjoaminen ravintolassa, aamupalan tekeminen, naisen tulemisen varmistaminen monin tavoin... Tuollaisia perinteisiä juttuja.

Ap

Naisen tulemisen varmistaminen??? Mihin?...

Jos organismia/:ja tarkoitat niin mun kans ei tarvii varmistella jos osaat ragastella. Tulee ja monta.

Huomaavaisuus on hyve molemmilla. Osaatko myös kunnioittaa naista?

Miksi erosit?

Vierailija
80/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Pilvi Takalan toinen vuoro Kiasmassa? Vai mitä tarkoitit?

Ap

Taidemuseossa Gilbert & George.

Kiasma käy myös, sielläkin käyn silloin tällöin.

Tosin tämä vuosi kiireinen työ- ym. sovittujen menojen vuoksi, mutta toi ko. näyttely ad 2/2019. Liikun myös muualla Suomessa, joten jokin muu paikkakunta saattaa myös sopia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä