Auttakaa mammat eronnutta miestä.
Haluaisin mukavaa naisseuraa ja hellää irtoseksiä mutta en parisuhdetta. Mistä moista kannattaisi etsiä - missä kaltaiseni naiset käyvät? Olen ihan hyvän näköinen ja hyvässä asemassa. Parisuhde ei ole mielessä just nyt ja taidot on varmaan vähän ruosteessa :].
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis mikään tinder ei ole vaihtoehto. Mistä kaltaisiani ihania naisia pks alueelta voisi etsiä. Täältä voisi ehkä saada asiantuntevia vastauksia.
Ap
Iso turn off jos mies puhuu itsestään ihanana. Ei jatkoon.
No, mä voisin olla kaltaisesi nainen ja etsin periaatteessa samaa, mutta kyllä mut karkoittaa toi sitoutumiskammoisuus. En siis etsi uutta perheenperustajaa, enkä yhteenmuuttoa, mutta todellakin kaipuu olisi löytää oikeasti mulle sopiva rakas oma ihminen. Eli sun kriteerit saa mut ainakin kaikkoamaan, kun harva on oikeasti kiinnostunut pelkästä seksistä ilman mitään tunnetta (=sitoumuksia).
En mä haluaisi mitää ei sitoumuksia-suhdetta, vaikka olen eronnut ja lapset tehty. Voin seurustella ilman yhdessä asumista jne mutta en niin, että ei oltaisi suhteessa lainkaan vaan "jokainen tapaaminen perustuisi vapaa-ehtoisuuteen". Tai siis tietysti nytkin vapaaehtoisesti tapaan miesystävääni. Mutta ei meillä ole vapautta tapailla muita. Ollaan yhdessä, mutta kummallakin on oikeus viettää myös yksin tai omien ystävien kanssa aikaa. Olisi aika vaikea olla hellyyttä sisältävässä suhteessa jos tietäisi, että se hellyyden kohde ei ehkä ensi viikolla enää halua mun kanssa olla.
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisiasi naisia, eli naisia joilla on taidot ruosteessa ja joita ei kiinnosta muu kuin irtoseksi?
Hmm. Onko sellaisia edes olemassa?
Voi, kyllä sellaisia on olemassa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisiasi naisia, eli naisia joilla on taidot ruosteessa ja joita ei kiinnosta muu kuin irtoseksi?
Hmm. Onko sellaisia edes olemassa?
Hyvä seura, hauska tekeminen, hellyys ja seksi ilman sitoumuksia. Ei pelkkä irtoseksi. Aina ei elämässä ole parisuhteen aika mutta ei elämän ikävää tarvitse olla. Pelkkä irtoseksi on huono idea.
ApEli laastarisuhdetta siis olisit hakemassa. Se ei vaan yleensä ole kovin hyvä idea, koska jos toinen kuitenkin ihastuu, niin se on aika paha juttu..
Ei tosiaankaan laastaria. Sille ei ole tarvetta, koska syvät vedet on eron jälkeen jo kynnetty ja nyt paistaa aurinko pitkästä aikaa elämässä. Tällaisia luonnehdintani mukaisia ihania naisia saattaa siis kuitenkin näiden vastausten perusteella olla. Kyllä sitä paitsi vähän ihastuakin saa mutta pitää hyväksyä, että sitoutumista parisuhteeseen ei olisi tarjolla. Voihan sitä saman ihmisen kanssa useinkin olla kivaa aikaa.
Ap
Miksi ei olisi sitoutumista parisuhteeseen? Miksi olisi niin mahdotonta sen ihanan naisen kanssa olla oikeasti suhteessa?
Naiset ihastuvat lähes aina, vaikka tietäisivät ”säännöt” jo valmiiksi. Se on sitten eri asia miten homma hoidetaan, jatketaan, ei jatketa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, minkä ikäinen sä olet? Pappa-ikäset hakee seuraa eri paikoista kun parikybäset.
Mitä harrastat? Onks siellä naisia? Toisaalta, kuormasta ei kannata syödä.
Jos nyt jonkun kiinnostavan löydät, niin tee heti alkuun selväksi, ettet ole emäntää hakemassa. Enempi vaan sellaista kevyttä kenttäpatjaa. Tietääpä muikkeli missä mennään.
Reilu 40v on ikää. Punttisalia ja juoksua harrastelen. Hiukan epäilen, että niissä merkeissä ei minulla onnista :).
Ap
Ja miksi ei? Sä kuulostat päinvastoin hyvältä saaliilta.
Vierailija kirjoitti:
En mä haluaisi mitää ei sitoumuksia-suhdetta, vaikka olen eronnut ja lapset tehty. Voin seurustella ilman yhdessä asumista jne mutta en niin, että ei oltaisi suhteessa lainkaan vaan "jokainen tapaaminen perustuisi vapaa-ehtoisuuteen". Tai siis tietysti nytkin vapaaehtoisesti tapaan miesystävääni. Mutta ei meillä ole vapautta tapailla muita. Ollaan yhdessä, mutta kummallakin on oikeus viettää myös yksin tai omien ystävien kanssa aikaa. Olisi aika vaikea olla hellyyttä sisältävässä suhteessa jos tietäisi, että se hellyyden kohde ei ehkä ensi viikolla enää halua mun kanssa olla.
Niin, tuo löysässä hirressä roikkuminen olisi kyllä rasittavaa, jos ei olisi juuri niin vapaudenkaipuinen kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
No on sellaisia eronneita naisia, joilla on lapsia, ja lasten vuoksi ne ei halua mitään yhteen muuttamiseen tähtäävää parisuhdetta eikä kiinnosta tutustua miehen lapsiin. Mutta en oikein tiedä.. Ehkä irtoseksi ei näitä kuitenkaan kiinnosta.
No, en ole eronnut eikä mulla ole lapsia (sinkku), mutta en todellakaan ole etsimässä yhteen muuttamiseen tähtäävää parisuhdetta...se olis painajainen. Vastuullinen pitää olla eikä kenenkään tunteilla saa leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ihastuvat lähes aina, vaikka tietäisivät ”säännöt” jo valmiiksi. Se on sitten eri asia miten homma hoidetaan, jatketaan, ei jatketa jne.
Ja pakko-oireiset stalkkerit on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mukavaa naisseuraa ja hellää irtoseksiä mutta en parisuhdetta. Mistä moista kannattaisi etsiä - missä kaltaiseni naiset käyvät? Olen ihan hyvän näköinen ja hyvässä asemassa. Parisuhde ei ole mielessä just nyt ja taidot on varmaan vähän ruosteessa :].
Kannattaa ostaa maksullista seksiä, siinä saa sitä ihteään mistä maksaakin, on mukavaa ja hellä tai ihan mitä haluat ja molemmat osapuolet tietävät, että kyse on pelkästä irtoseksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis mikään tinder ei ole vaihtoehto. Mistä kaltaisiani ihania naisia pks alueelta voisi etsiä. Täältä voisi ehkä saada asiantuntevia vastauksia.
ApIso turn off jos mies puhuu itsestään ihanana. Ei jatkoon.
Sisälukutaito hoi. Ap tarkoitti kaltaistaan JA ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ostaa maksullista seksiä, siinä saa sitä ihteään mistä maksaakin, on mukavaa ja hellä tai ihan mitä haluat ja molemmat osapuolet tietävät, että kyse on pelkästä irtoseksistä.
Kuka sitä irtoseksiä haluaa, ei ainakaan ap...
Mikä ap siinä sitoutumisessa pelottaa? Oliko aikaisempi suhteesi niin sitova ja vaimo sairaalloisen mustasukkainen, että sait siitä ikuisen kammon? Tiedäthän että osa naisista osaa sitoutua niinkin, että antaa toiselle tilaa ja vapautta?
Mitkä v***n MAMMAT????? Haluatko äidin tissiä vai? Harvaa aikuiata naista kiinnostaa miehet jotka mammattelevat heitä.
Useimmat naiset tahtovat sitoutua, paappa.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Minä ainakaan en ole ihastunut fwb-miehiin. Olin vuoden ajan ollut sellaisessa suhteessa nykyisen mieheni kanssakin ja hän oli silloin jo rakastunut täysiä, kun minä vielä toppuuttelin.
Mummotunneli kesällä ja varmaan muutkin baarit, risteilyt muulloin ja etelänmatkaksi sellainen resort-tyyppinen all inclusive, minne sinkkuäidit menevät lastensa kanssa.
N48
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap siinä sitoutumisessa pelottaa? Oliko aikaisempi suhteesi niin sitova ja vaimo sairaalloisen mustasukkainen, että sait siitä ikuisen kammon? Tiedäthän että osa naisista osaa sitoutua niinkin, että antaa toiselle tilaa ja vapautta?
No jos minä, nainen, jäisin nyt 20 v suhteesta yksin, niin en heti etsisi uutta vakituista vaan nauttisin valinnan vapaudesta. Etenkin kun olen aina ollut jostakusta vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä v***n MAMMAT????? Haluatko äidin tissiä vai? Harvaa aikuiata naista kiinnostaa miehet jotka mammattelevat heitä.
And your problem is? Kaikkiahan täällä mammatellaan.
Reilu 40v on ikää. Punttisalia ja juoksua harrastelen. Hiukan epäilen, että niissä merkeissä ei minulla onnista :).
Ap