Auttakaa mammat eronnutta miestä.
Haluaisin mukavaa naisseuraa ja hellää irtoseksiä mutta en parisuhdetta. Mistä moista kannattaisi etsiä - missä kaltaiseni naiset käyvät? Olen ihan hyvän näköinen ja hyvässä asemassa. Parisuhde ei ole mielessä just nyt ja taidot on varmaan vähän ruosteessa :].
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ihastuvat lähes aina, vaikka tietäisivät ”säännöt” jo valmiiksi. Se on sitten eri asia miten homma hoidetaan, jatketaan, ei jatketa jne.
Eivät ihastu aina. Tunnen useita naisia, joilla on ollut joku kaveripohjan säätö oikeaa ihastusta odotellessa, eikä siihen ole ihastuttu. Itselläkin oli pari seksisuhdetta joskus parikymppisenä, mutta ne eivät koskaan lopulta toimineet *miehen* tunteiden ja mustasukkaisuuden vuoksi. Mulla ei siis ollut mitään ongelmaa, paitsi sitten sen miehessä heränneen omistushalun myötä.
Ainahan tälläkin palstalla miehet itkevät kipinän puutetta ja näissä seksisuhteissa se just näkyy - voit kelvata seksiin, muttet parisuhteeseen. Ainakin itsellä oli ihan eri kriteerit näitä kahta varten, seksiin riitti pelkkä ulkokuori mutta suhteeseen halusin kiehtovan mielen kanssa. Nykyään olen jo naimisissa jälkimmäisen kanssa, mutta nuoruudenkokemuksena tiedoksi, että kaikkien naisten hallitsematon ihastuminen on ihan höpöä.
Aloittajaa en osaa auttaa, kun on noista omista deittailuajoista jo viitisentoista vuotta aikaakin. Ole aktiivinen, käy ulkona, tapaa ihmisiä - ei siitä ainakaan haittaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä v***n MAMMAT????? Haluatko äidin tissiä vai? Harvaa aikuiata naista kiinnostaa miehet jotka mammattelevat heitä.
And your problem is? Kaikkiahan täällä mammatellaan.
No ei todellakaan. Tuollainen mammattelu on miehen näppikseltä vielä alentavampaa kuin tytöttely tai huorittelu. Minä en ainakaan ole mikään mamma.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap siinä sitoutumisessa pelottaa? Oliko aikaisempi suhteesi niin sitova ja vaimo sairaalloisen mustasukkainen, että sait siitä ikuisen kammon? Tiedäthän että osa naisista osaa sitoutua niinkin, että antaa toiselle tilaa ja vapautta?
Tarkoitan, että just nyt, esim 1-2 vuotta, ei vaan ole sitoutumisen aika. Mulla on ollut aika rankkaa pari vuotta ja sitoututuminen ei olisi hyväksi enkä siitä varmaan kykenisi nauttimaan siitä. Iloa ja elämää kuitenkin ihminen kaipaa ja kuten jo totesinkin: pelkkä irtoseksi ei ole mun juttu. Pitää olla muutakin kivaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä v***n MAMMAT????? Haluatko äidin tissiä vai? Harvaa aikuiata naista kiinnostaa miehet jotka mammattelevat heitä.
No ei todellakaan. Tuollainen mammattelu on miehen näppikseltä vielä alentavampaa kuin tytöttely tai huorittelu. Minä en ainakaan ole mikään mamma.
Anteeksi huolimaton huumorini ;). En pidä teitä minään mammoina sanan siinä merkityksessä.
Ap-paappa
Mua periaatteessa saattaisi tuollainen kiinnostaakin. Olen itse eronnut vastikään parisuhteesta ja asenne miesten suhteen on tällä hetkellä, että pitäkää tunkkinne. Seksiä olisi kuitenkin kiva harrastaa, mutta irtosuhteet ei ole mun juttu. Ja seksikin on parempaa, kun voi olla rennosti eli toisin sanoen vähän tunteekin sitä toista. Mukavaa ja rentoa yhdessäoloa ja seksiä ilman pelkoa parisuhdekriiseilystä? Mikä ettei.
Sihteeriopistosta. Ainakin siihen tulokseen itse tulin eron jälkeen.
Tindereissä sun muissa naiset ovat ihan uskomattomia nirppanokkia vaikka itse olisi 5 lapsen YH jonka mies karannut assistenttinsa kanssa Etelä-Eurooppaan. Muutenkin omanikäiset ovat joko täysin rupsahtaneita pubiruusuja tai sitten niitä ikisinkkuja joille ei tule kelpaamaan kukaan elävä mies.
Vierailija kirjoitti:
Mua periaatteessa saattaisi tuollainen kiinnostaakin. Olen itse eronnut vastikään parisuhteesta ja asenne miesten suhteen on tällä hetkellä, että pitäkää tunkkinne. Seksiä olisi kuitenkin kiva harrastaa, mutta irtosuhteet ei ole mun juttu. Ja seksikin on parempaa, kun voi olla rennosti eli toisin sanoen vähän tunteekin sitä toista. Mukavaa ja rentoa yhdessäoloa ja seksiä ilman pelkoa parisuhdekriiseilystä? Mikä ettei.
Juuri tuo on se juttu, mitä ajattelin. Ehkä sinuun joskus jossain törmään, niin voin tehdä vaikka hyvää ruokaa. :)
Ap
No täällä olis yks seksiä haluava monet organismit peräkkäin saava hieman sua vanhempi ihanaisen isorintainen nainen. En halua sitoutua muuta kuin satunnaiseen seksiin. En halua kenenkään äidiksi tai elättäjäksi. En sinun enkä lapsiesi. Laita puhelinnumerosi tai mailitse, vastaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa lukea täältä koko ajan. Älä ole mamma, mutta älä myöskään työnnä turhasta hernettä nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisiasi naisia, eli naisia joilla on taidot ruosteessa ja joita ei kiinnosta muu kuin irtoseksi?
Hmm. Onko sellaisia edes olemassa?
Hyvä seura, hauska tekeminen, hellyys ja seksi ilman sitoumuksia. Ei pelkkä irtoseksi. Aina ei elämässä ole parisuhteen aika mutta ei elämän ikävää tarvitse olla. Pelkkä irtoseksi on huono idea.
Ap
Seksi ilman sitoumuksia? Eli haluat paneskella samaan aikaan muitakin naisia. Veikkaan, ettei kovin paljon halukkaita ilmaannu.
Itse etsin fiksua miestä suhteeseen, jossa molemmilla on omat asunnot, mutta seurustelu on kuitenkin yhteinen sopimus, eikä muiden kanssa paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisiasi naisia, eli naisia joilla on taidot ruosteessa ja joita ei kiinnosta muu kuin irtoseksi?
Hyvä seura, hauska tekeminen, hellyys ja seksi ilman sitoumuksia. Ei pelkkä irtoseksi. Aina ei elämässä ole parisuhteen aika mutta ei elämän ikävää tarvitse olla. Pelkkä irtoseksi on huono idea.
ApSeksi ilman sitoumuksia? Eli haluat paneskella samaan aikaan muitakin naisia. Veikkaan, ettei kovin paljon halukkaita ilmaannu.
Itse etsin fiksua miestä suhteeseen, jossa molemmilla on omat asunnot, mutta seurustelu on kuitenkin yhteinen sopimus, eikä muiden kanssa paneskella.
No jos naisella on ihan samat ajatukset ja oikudet sekä haluaa vaikka välillä matkaseuraa tai muuten vaan seuraa minusta, ei asiassa kai mitään pahaa ole. Oikeasti ajattelen asian olevan molemmin puolin tasavertaista. Pääasiana hyvä mieli ja ilo pienistä hetkistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No täällä olis yks seksiä haluava monet organismit peräkkäin saava hieman sua vanhempi ihanaisen isorintainen nainen. En halua sitoutua muuta kuin satunnaiseen seksiin. En halua kenenkään äidiksi tai elättäjäksi. En sinun enkä lapsiesi. Laita puhelinnumerosi tai mailitse, vastaan kyllä.
Ei nyt ihan tähän yhteystietoja viitsi laittaa :). Missä sinuun saattaa törmätä?
Ap
Kiitoksia rouvilla/neideille näkemyksistä. Keskustelun pohjalta tämän hetken tuntemusteni kanssani samalla tavoin ajattelevia aikuisia naisia on mutta ei teitä joka oksalla taida vaan kasvaa. Konkreettisin paikkaehdotus, missä voisi toiveeni kaltaisiin törmätä, taisi olla mummis :}. Muut olivat vähän laveampia pohdintoja (risteily. matka, lenkkipolku...). Katsotaan kuinka äijän käy. Ehkä törmään jossain joihinkin teistäkin. Mukavaa syksyä ja pidetään ilo elämässä sekä hymy huulilla ;).
Ap
Kai sulla jonkunlaisia kriteereitä on tuolle naiselle, kerro vähän niistä?
Teet vaikka s24:n treffeille profiilin jollain tästä keskustelusta tunnistettavalla nimimerkillä? Tai mikset voisi laittaa suoraan jotain höpönlöpön spostiosoitetta näkyviin?
Minkä ikäinen olet ja miksi Tinder ei ole vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSeksi ilman sitoumuksia? Eli haluat paneskella samaan aikaan muitakin naisia. Veikkaan, ettei kovin paljon halukkaita ilmaannu.
Fiksulle ja ihan ok näköiselle miehelle saattaa löytyä seksiseuraa suhteellisen helpostikin pks:lla. Itse olen jo usean vuoden ajan harrastanut seksiin perustuvia suhteita, sillä seurustelu on liian energiaa vievää puuhaa. Ja paneskelen samaan aikaan useita eri miehiä. Vaatimukseni miehelle ovat siisteys, Ok kroppa (ei lihavia, kiitos) ja ulkonäkö, hauska ja viihdyttävä luonne (fiksu, kepeä ja huumorintajuinen), kypsä ja aikuinen olemus, huomaavaisuus ja hyvä suorituskyky sängyssä. Mitäpä sitä muuta mieheltä tarvisi. En todellakaan usko olevani ainutlaatuinen nainen tässä suhteessa, vaan luulen, että tällaiset järjestelyt ovat aika yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla jonkunlaisia kriteereitä on tuolle naiselle, kerro vähän niistä?
Itsestään huolta pitävä ja itsestään välittävä nainen joka on mukava. Heittäytyvyys ja aktiivisuus asioihin on aina plussaa. En mä liian nirso ole. Melkein kaikilla ihmisillä on kiinnostavia ja hyviä puolia, jotka tulevat esiin. Ja kyllä pitää tykätä ns. vanhan ajan herrasmiehen tyylistä (kaikki eivät tykkää)
Ap
Onhan sinulle kondomin käyttö itsestäänselvyys?
Olen 48v eronnut nainen ja minulla on ap:n haaveilema suhde itseäni vähän nuoremman miehen kanssa. Tapailemme muutamia kertoja kuukaudessa ja viestittelemme lähes päivittäin, mutta emme seurustele emmekä ole ihastuneita toisiimme. Olemme sopineet pelisäännöistä mm. mikäli jompikumpi löytää toisen, asiasta kerrotaan toiselle. Muutoin en edes välitä tietää käykö kumppanini treffeillä, ellei hän päädy seurustelemaan.
Tämä suhde riittää hyvin, hellää ja hyvää seksiä ja mukavaa seuraa silloin tällöin, mutta muutoin elämme omia elämiämme.