IS:"Miljonääri sai tarpeekseen lakosta: tarjoaa seinäjokelaiskoululle ruokailun hotelli Sorsanpesässä"
"Liikemies Reima Kuisla vastustaa JHL:n lakkoa."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005871045.html
Jutusta EI selviä miten Kuisla itse on osallistunut hallituksen "talkoisiin" 2015 jälkeen.
Kommentit (128)
Voi luoja teitä on helppo höynäyttää! Kyllä mua hävettäisi, jos kaiken tämän kultaan naamioidun pskan tarkemmin miettimättä uskoisin...nyt valoja päälle ihmiset, kyse on työntekijöiden työsuhdeturvasta (kyllä, juuri niidenkin nyt itkettyjen lasten huoltajien ja sitä kautta heidän oman elämänsä), jolla taataan reiluus ja hyvinvointi suomalaisille perheille työpaikan koosta riippumatta. Ongelmaisesta työntekijästä pääsee nytkin eroon varoitus- ymv. menettelyn kautta, ihan kuten laissa on säädetty. Aika jälkeenjäänyt pitää olla, jos ei näitä ymmärrä.
Hauskasti is-kommenttiosiossa porukka peesaa hallitusta.
Ettei vaan olis is omat trollit asialla?
Lakiehdotus
Jokaisen yrittäjän pitää jakaa puolet voitoistaan työntekijöilleen.
Ei ole mitään mieltä että yksi sika vetää kaikkien selkänahasta tuohta minkä kehtaa, ja nehän kehtaa.
Aivan turha höpistä et jokainen voi alkaa itse sellaseksi siaksi, ei voi. Siaksi synnytään tai kasvetaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti is-kommenttiosiossa porukka peesaa hallitusta.
Ettei vaan olis is omat trollit asialla?
Varmaan pitkälti todella härski moderointi kyseessä, toki myös ihmisten ymmärtämättömyys. Mulle varmaan nauretaan (mulle ihan sama) kun huomautan tuosta kommenteissa aina omalla nimelläni. En vaan voi enää sietää ylikävelyä, manipulointia ymv. etenkin jos kyseessä on oikeasti tärkeät, joillekin jopa kriittiset, asiat. Media manipuloi Suomessakin yllättävän(?) paljon ja siksi ihmisten tulisi aina muistaa terve kriittisyys. Eiköhän tämäkin jää moderointiin. Todella hienoa kaikesta vapaudestaan ylpeilevä Suomi 2018...
on se hienoa että maailmassa on vielä hyviä ihmisiä kun ay-väkeä ei paljon tavallisen ihmisen ongelmat kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Ruokkikaa nyt joku miljonääri/ravintoloitsija niitä vanhuksiakin. Nuoret ja terveet lapset pärjää kyllä päivän vaikka porkkananpalalla, kun saavat kotona sitten ruokaa kuitenkin. Kukaan ei ole kiinnostunut niistä vanhuksista, jotka ei saa ruokaa maanantaina ja tiistaina!
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Lakiehdotus
Ei ole mitään mieltä että yksi sika vetää kaikkien selkänahasta tuohta minkä kehtaa, ja nehän kehtaa.
Aivan turha höpistä et jokainen voi alkaa itse sellaseksi siaksi, ei voi. Siaksi synnytään tai kasvetaan.
Tämä on oikeasti totta. Itse haluaisin yrittää, mutta maksaa siitä myös tekijöille. En ikinä kehtaisi edes katsoa porukkaa silmiin, jos ajaisin Audilla, Bemulla tm. töihin ja vaatisin työntekijöitä sinittelemään jollain millä ei melkein edes pärjää. Ihan turha inistä myöskään näitä tilaisuus tekee varkaan juttuja, ei tee. Jotkut ovat tuon kaiken yläpuolella, aidosti parempia ihmisiä ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Ruokkikaa nyt joku miljonääri/ravintoloitsija niitä vanhuksiakin. Nuoret ja terveet lapset pärjää kyllä päivän vaikka porkkananpalalla, kun saavat kotona sitten ruokaa kuitenkin. Kukaan ei ole kiinnostunut niistä vanhuksista, jotka ei saa ruokaa maanantaina ja tiistaina!
Nyt sen ilkeän läskisikaporvarin pitäisi vielä hoitaa teidän vanhuksetkin, kun ette itse saa aikaiseksi. Säälittävää.
Rikkaat nyt muka tarjoilevat köyhien lapsille yhden kerran ruokaa. Törkeää. Ja häntä ei kulut kiinnosta. Itsekunnioitus.
Vierailija kirjoitti:
on se hienoa että maailmassa on vielä hyviä ihmisiä kun ay-väkeä ei paljon tavallisen ihmisen ongelmat kiinnosta
Hohhoijaa...Nyt kun oot tuon helpon heittänyt niin sitten se totuus kiitos eli faktaa pöytään. Vaikeeta eikö? I almost feel you hun...almost.
Vierailija kirjoitti:
Lakiehdotus
Ei tähän mitään lakia tarvita. Työntekijät ostavat puolet yrityksestä ja asia on hoidettu.
Tarjosihan Sipiläkin talonsa. Hyvää hyvyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasi ruveta naurattamaan yhdellä palstalla kun vasemmistoporukka kommentoi vastaavaa uutista että kyllä lapset parikin päivää pärjäävät ilman ruokaa.
Tällaista hyvinvointivaltiota on sitten luvassa vasemmistolta. Ehkä on parempi äänestää jotakuta muuta jos haluat että asiat toimii oikeasti eikä vaan puheen tasolla.
Nykyhallitus vie pienipalkkaisilta leivän suusta.
Ja nyt pitäisi saada irtisanoakin vielä hetken mielijohteesta.
Nythän on duunarin markkinat koska ay-liike demarikavereineen on hoitanut asiat yhteiskunnassa niin loistavasti että duunari voi koska tahansa kävellä surkeasta firmasta pihalle ja löytää päivässä tai parissa paremman.
Eiku ootas demarit/ay-liike hoitaa asiat just päinvastoin.
Miksi tavallinen duunari äänestää noita vai riittääkö noille vakuuttelu "me ollaan duunarin asialla" kerta toisensa jälkeen ilman mitään näkyviä tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Lakiehdotus
Yli puolet voitoista menee veroihin. Voit kiittää siitä vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasi ruveta naurattamaan yhdellä palstalla kun vasemmistoporukka kommentoi vastaavaa uutista että kyllä lapset parikin päivää pärjäävät ilman ruokaa.
Tällaista hyvinvointivaltiota on sitten luvassa vasemmistolta. Ehkä on parempi äänestää jotakuta muuta jos haluat että asiat toimii oikeasti eikä vaan puheen tasolla.
Nykyhallitus vie pienipalkkaisilta leivän suusta.
Ja nyt pitäisi saada irtisanoakin vielä hetken mielijohteesta.
Nythän on duunarin markkinat koska ay-liike demarikavereineen on hoitanut asiat yhteiskunnassa niin loistavasti että duunari voi koska tahansa kävellä surkeasta firmasta pihalle ja löytää päivässä tai parissa paremman.
Eiku ootas demarit/ay-liike hoitaa asiat just päinvastoin.
Miksi tavallinen duunari äänestää noita vai riittääkö noille vakuuttelu "me ollaan duunarin asialla" kerta toisensa jälkeen ilman mitään näkyviä tuloksia?
Tuota mistä ihmeestä oikein puhut...? Ei pahalla, mutta tuossa ei nyt ole päätä eikä häntää eli selventäisitkö faktoilla kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakiehdotus
Tämä on oikeasti totta. Itse haluaisin yrittää, mutta maksaa siitä myös tekijöille. En ikinä kehtaisi edes katsoa porukkaa silmiin, jos ajaisin Audilla, Bemulla tm. töihin ja vaatisin työntekijöitä sinittelemään jollain millä ei melkein edes pärjää. Ihan turha inistä myöskään näitä tilaisuus tekee varkaan juttuja, ei tee. Jotkut ovat tuon kaiken yläpuolella, aidosti parempia ihmisiä ja hyvä niin.
Haluaisit ja haluaisit.. äläpä puhu paskaa, vaan ala yrittämään ja lopeta se toisten rahoilla makailu. Sitten yrittäjän voit maksaa niitä haluamiasi palkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa...Nyt kun oot tuon helpon heittänyt niin sitten se totuus kiitos eli faktaa pöytään. Vaikeeta eikö? I almost feel you hun...almost.
Totanoin, sinunhan se pitää kertoa mitä ayliike tekee tavallisen duunarin eteen. Vastakkaisia esimerkkejä löytyy suorastaan hel**isti.
Aloitetaan vaikka paperiliitosta joka ajoi tavallisen duunarin etua niin kovasti että seurasi alan vaihto kun tehtaat tietiin muihin maihin, siis suomesta jossa puusta ei ole ihan herkästi pulaa.
Tai akt:stä joka on vähän väliä lakossa mitä naurettavimmista syistä, niinpä kuskit alallla ja kuljetukset tuppaa menemään naapurimaista tuleville yrittäjille. Tai merimiesten asianajo joka johti siihen että en tiedä onko suomessa yhtään laivaa kun tulee helpommaksi rekisteröidä ne johonkin muuhun maahan. Mihin tahansa muuhun maahan.
Tai rakennusalaa jonka etuja on ajettu niin tarmokkaasti että suomenkielellä taida pärjätä muualla kuin isompien yritysten konttorilla jos sielläkään.
Tai demareista jotka istui tumput hanurissa viime vaalikauden katsomassa kun firmat karkasivat mielivaltaisemmaksi ja suuremmaksi muuttuvaa verotusta ulkomaille. Omistuksia verotetaan ja firman pyörittäminen tehdään niin hankalaksi että suomalainen mieluummin myy firmansa ja lopputulos on tuotannon siirto ulkomaille ja suomeen lisää työttömiä.
Mites ne saavutukset olikaan?
Nämä jututhan ovat vain ilmaista mainosta. Sorsanpesän markkinoinnin kattavuus tällä juurikin kymmenkertaistui minimaalisella panostuksella. Se että lapsia ruokitaan hotellin ravintolassa ei tarkoita ala carte annoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakiehdotus
Yli puolet voitoista menee veroihin. Voit kiittää siitä vasemmistoa.
Millä yrityksellä menee puolet voitoista veroihin?! Voi pieni, jos et tiedä, kvg.
Näin juuri, koska lampaat ja pässit uskoo kaiken minkä niille syöttää ja manipuloi. Oi aikoja, oi tapoja...