Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuletko nainen aina seksissä?

Vierailija
20.10.2018 |

Eli naiset, tuletteko aina kun harrastatte seksiä kumppaninne kanssa?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan liki aina, yleensä useammin kuin kerran. Edellyttää, että kumppani saa minut rentoutumaan ja ihan täydellistä luottamusta. Sitten voi vain antaa mennä, kokeilla estottomasti nauttia toisesta.

Vierailija
82/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä AINA 1-2 orgasmia, aikaisemmin vain 1, mutta ajan kanssa on tullut 1 lisää ja hissukseen vielä "rapiat" päälle...ehkä joku päivä jopa 3 :o Ja tämä siis ihan normaalissa penetraatiossa, ei sormia, ei suuseksiä, ei leluja tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän säälittäää lukea näitä naisten viestejä saamattomuudesta ja varsinkin siitä, ettei miehet osaa tai halua paneutua naisensa saamisiin.  Kun tapasin nykyisen vaimoni hänen itsetuntonsa oli alamaissa seksin suhteeen, kun exät olivat haukkuneet häntä kylmäksi. Halusin osoittaa väitteen vääräksi, varsinkin kun ensimmäisellä kerralla naiminen oli pelkkää ilotulitusta.  Hän on aina ollut ilmeisesti tyypillinen nainen, eli hitaasti lämpenevä, vaatinut pidemmän esileikin ja panostamisen kiiman nostattamiseen. Tähän panostamiseen liittyy kaikki tekeminen jo ennen sänkyä.  Mutta vastaavasti palkintona miehelle on ollut voimakkaat orkujen kouristelut ja puristelut pitkin kalun vartta. Se taasen on ollut seksissä parasta mitä mies voi kokea.  Joten esileikkiin, sormettamiseen ja nuolemiseen panostamalla vaimoni laukesi ensimmäiset 30 vuotta aina naidessa, kerran tai kaksi.  Viimeiset 10 vuotta otettu varmanpäälle ja ekan  orkun tuottanut jo esileikin aikana.  Naimaorkkujen tullessa epävarmemmiksi ja harvinaisemmiksi.  Mutta edelleen hän saa orkun käytännössä joka kerta seksiä harrastaessa. Joskus harvoin vielä toisen naidessa.  Naimaorkun merkitys näkyy kyllä naamasta vielä seuraavanakin päivänä.

Ihmettelen suuresti miehiä, jotka eivät paneudu naisensa tyydyttämiseen ja orkun saamiseen.  Eihän mikään tunnu miehestä niin hyvältä kuin orkun kourissa vaikeroiva nainen ja miehelle kiitollinen saanut nainen.  Ihmettelen miksi miehet tyytyy huonoon seksiin?  En usko, että oma vaimoni on poikkeus, joka vaatii esileikin pidemmän kaavan kautta päästäkseen niin kiimaan, että saa orkun. Hän on sanonut, ettei oma kiva ole koskaan tuntunut miltään, eikä hän ole saanut itselleen orkkuja.  Tokkopa on harvinaisuus naisten joukossa. Miehelle naisen orkun tuottaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Talletus varmistaa jatkuvan seksin saamisen ja tyytyväisen vaimon.

Vierailija
84/88 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Vaikka orgasmin tuottaminen naiselle onkin ihan mukavaa puuhaa, kaikki naiset eivät siitä villiinny. Jotkut innostuvat haluamaan lisää ja jotkut väsähtävät. Näille joillekin orgasmin antaminen liian aikaisin on vihoviimeinen virhe, jonka seurauksena mies voi valita runkkaako käteensä vai siihen väsyneeseen naiseen.

Jos sinulla ja vaimollasi homma toimii hienosti ja molemmat ovat tyytyväisiä, niin kiva.

Vierailija
85/88 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan vain silloin kun ollaan miehen kaa siten että hän makaa mun päällä vartalot toisiaan vasten, mieluiten olen siinä selälläni. Tiukka lähetyssaarnaaja on paras mulle ja tuun ja kovaa joka kerta. Mies osaa vaihdella työntörytmiä ja liu'uttaa itseään edestakaisin mua vasten. Enemmän eteen ja taakse kuin ylös -alas. Tykkään olla hänen allaan vaikka hän on mua paljon isompi. 

Vierailija
86/88 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako "saan orgasmin yhdynnässä" sitä, että samalla ei saa itse kosketella itseänsä ja vastaavasti "en saa orgamia yhdynnässä" sitä ettei penetraation on klitoriksen hyväilyn yhteisvaikutuksesta tullutta orgasmia lasketa tässä? Tätä olen aina miettinyt/ihmetellyt näissä kyselyissä. Onhan sekin yhdynnässä saamista, jos penetraation aika koskettelee itseänsä?

Vierailija
87/88 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ainaki niin tiiviisti yhessä, siis mies on mun päällä, ettei siinä edes mahdu laittamaan käsiä väliin. Enkä kyllä kaipaakaan sitä. Miehen vartalo toimii mulle.

Vierailija
88/88 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina tule yhdynnässä. Riippuen kumppanista. Jotkut miehet osaavat ottaa naisen ja pidän siitä, että näin tapahtuu. Jos olen itse päsmärinä, saan joskus, mutten aina, koska minua kiihottava tekijä miehen ja naisen koon ja voimaeron tunnusta puuttuu. En tarkoita väkivaltaa, vaan sellaista miehistä itsevarmuutta yhdistettynä suutelutaitoon niin a'vot. Haluan, että mies tulee päälleni varsinkin loppua kohti ja saa tosissaan tulla päälle makaamaan, vaikka olen aika pikkuinen. Mikään ei voita laukeamista siinä alla pinhuusissa ja hänen vartalon paineessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä