Tuletko nainen aina seksissä?
Eli naiset, tuletteko aina kun harrastatte seksiä kumppaninne kanssa?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nähdä että on muitakin! Miten miehenne reagoivat siihen kun ette laukea?
Aloittaja.Eiköhän se ole jokaisen oma asia hommata ne orgasminsa. Mies hommaa omansa ja nainen omansa.
Kuulostaa surkealta seksiltä.
Eli se on miehen syy kun nainen ei tule seksissä?
Yleensä seksiä haastetaan yhdessä. En tiedä mistä tuon syyttelyn vetäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja.Eiköhän se ole jokaisen oma asia hommata ne orgasminsa. Mies hommaa omansa ja nainen omansa.
Minusta on mukavaa harrastaa seksiä miehen kanssa eikä niin, että molemmat sooloilevat tahoillaan.
Minä en yleensä tule kun mies ronkkii. Muutaman kerran olen tullut suuseksissä, mutta se mies pitikin sen antamisesta erittäin paljon. Varsinkin kun yritetään hieroa sormilla klittaa, se tuntuu ihan hirveältä. Miksi sitä pissareikää pitää hinkuttaa?
Ihan sama, tärkeintä on että lähtee seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kumpikin voi hoidella itsensä.
En yleensä koskaan. Tai miten sen ottaa. Laskeeko sen niin, että seksi päättyy vasta mun orgasmiin kun mies on lauennut jo aiemmin yhdynnässä, ja auttaa mua käsillä loppuun kun käytän samalla vibraa. Mutta en aina jaksa alkaa pinnistelemään ja ponnistelemaan sitäkään, ehkä joka viides kerta. Työlästä on laueta yksinkin. Ikää 30+. Mies yleensä auttaa mua ihan kiltisti jos käsken sen hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan aina, ihan aina
M50
Akkamaisilta miehiltä ei nyt kysytty mitään. Sitä sinun on tietysti, aivottomana, mahdoton ymmärtää.
Rassukka!
Useimmiten...Voisi sanoa, että niitä erityisherkkyyden hyviä puolia. Orgasmit ovat intensiivisiä 😘
No en, ehkä joka 3 kerta. En kyllä saa itsekään autettua itseäni, vain yhdyntä ja fiilis kun on molemmat kohdillaan niin tulen. Nykyään on pääasiassa tuon fiiliksen kanssa ongelmaa että ehkä kerran kuussa saan. Saakelin huonoa seksiä on :( kouraisu tissistä, käsi pikkareihin ja mennäänkö makkariin? Siellä sitten herra vetää housut nilkkoihin ja makaa selällään odottaen että teen kaikki temput kylmiltään. Pussit tyhjäksi ja kiitos hei. Sitten ihmetellään miksi on halut hiipuneet... Tekisi mieli erota :(
Aina jos nuolemista tai sormia mukana. Pelkässä yhdynnässä ei onnistu ellei kädet ole mukana ja asento tietynlainen.
Pelkässä yhdynnässä elämäni aikana kaksi kertaa, en edes tiedä mikä siihen johti (eri ihmisetkin). Masturboinnissa aina.
En tiedä, yhdyntä ilman mitään muuta ei tunnu stimuloivan tarpeeksi oikeita kohtia jotta voisi päästä loppuun. En koe että se olisi vika sinänsä koska muulla tavoilla sitten saa jos haluaa. Välillä haluaa seksiä mutta ei orgasmia itsessään ja joskus molempia.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut orgasmia. En miesten kanssa, enkä masturboidessa. Lähimmäksi olen päässyt itse. Tämä on ehkä syy siihen, miksi seksi ei ole minulle tärkeää, muu läheisyys on paljon tärkeämpää. Seksiä ei vaan tee mieli, kun siitä ei saa riittävää tyydytystä. Aina jää ns. tyydyttymätön ja turhautunut olo.
Oletko kokeillut vibralla jossa klitoriskiihotin?
Vierailija kirjoitti:
Minä en yleensä tule kun mies ronkkii. Muutaman kerran olen tullut suuseksissä, mutta se mies pitikin sen antamisesta erittäin paljon. Varsinkin kun yritetään hieroa sormilla klittaa, se tuntuu ihan hirveältä. Miksi sitä pissareikää pitää hinkuttaa?
Kerro sille missä klitta on!
Tiettyjen miesten kanssa saan aina orgasmin yhdynnässä, toisten kanssa vain satunnaisesti, tiettyjen kanssa saan vain suu- ja käsipelillä, joidenkin kanssa en ole saanut ikinä. Toisten kanssa anatomiat sopivat yhteen paremmin kuin toisten. Samoin kummankin seksimieltymykset vaikuttavat.
En koskaan, jollei klitorista hinkkaa samalla. Vain noin 20% naisista saa ilman.
Aika monta jotka eivät saa.. minä laukeaa ensimmäisen kerran usein 10 sekuntin kuluttua. Jatko riippuu sitten miehestä, mitä tekee. En tarvitse sormettamisia tai leluja, ihan peruspano riittää.
N41
En yhdynnässä, suuseksissä kyllä. Yleensä tehdäänkin niin, että mies antaa mulle suuhoidon ensin ja sitten siirrytään "itse asiaan". Vaikka en siinä enää uudelleen tulekaan, niin paikat on vielä herkkinä ja kaikki tuntuu hemmetin hyvältä.
Joo en ole koskaan saanut yhdynnässä minäkään, vaatii suu- ja käsipeliä sekä kumppanin, joka todella tuntee minut ja tietää mistä sytyn.
Eli se on miehen syy kun nainen ei tule seksissä?