Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuletko nainen aina seksissä?

Vierailija
20.10.2018 |

Eli naiset, tuletteko aina kun harrastatte seksiä kumppaninne kanssa?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nähdä että on muitakin! Miten miehenne reagoivat siihen kun ette laukea?

Aloittaja.

Eiköhän se ole jokaisen oma asia hommata ne orgasminsa. Mies hommaa omansa ja nainen omansa.

Kuulostaa surkealta seksiltä.

Eli se on miehen syy kun nainen ei tule seksissä?

Minä ainakin katson sen miehen ansioksi, kun olen saanut orgasmin yhteisessä sekissä. Yksin ollessani taas se on omaa ansiotani. Jos minulla on mies lähellä, en halua harrastaa sooloseksiä, koska sitä voin tehdä yksin ollessanikin.

Vierailija
42/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä, yhtä kertaa lukuunottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Minä en yleensä tule kun mies ronkkii. Muutaman kerran olen tullut suuseksissä, mutta se mies pitikin sen antamisesta erittäin paljon. Varsinkin kun yritetään hieroa sormilla klittaa, se tuntuu ihan hirveältä. Miksi sitä pissareikää pitää hinkuttaa?

"

Eeh, no kuule kun klitoriksen stimuloimista juuri miehille kannustetaan - mediasta lähtien. Luuletko että esim. 30-vuotias mies ei ole nähnyt jo vähintään yli 200-500 tekstiä miten naisille annetaan SE. Ja ei se miesten halusta antaa SE useinkaan ole kiinni - paitsi kusipäiden kohdalla.

Pulma vain tulee esim. kun suuri osa naisista EI halua suuseksiä eli hyi-hyi kielen käyttö (menee osin täysin naistenlehtien neuvojen vastaisesti, mutta jospa se vain siihen rajoittuisi). Ja sitten on naisia kuten sinä paljon, joita ei saa "ronkkia" ( = sormien käyttö apuna ). Usein mies on valmis sormien käyttöön tai kielen käyttöön - tai ainakin itse olen. Mutta jos ei, niin ei. Sitten on iso kasa parempia asentoja, joiden sanotaan auttavan naisen orgasmin saamiseen, muttei todellakaan tae aina sekään.

En ole esim. kokenut "pissareikää" hinkuttavani, vaan tavoite on ollut naiselle nautintoa tuottaa. Mutta kaikkien kanssa se ei vain ole ihan helppoa ja joidenkin kanssa mahdotonta. Koska olen hyvin paljon ymmärtänyt tai yrittänyt ymmärtää (vaikka joskus vaikeaakin) naisia, niin tasa-arvoisesti alan kyllä haluta että myös itseäni yritetään ymmärtää.

Tiesin että monelle naiselle klitoriksen tai sen lähistön nuoleminen on ällöttävää (toisin kuin naisille tarkoitetuissa jutuissa mainostetaan) jo valmiiksi, mutten tiennyt että sormetkin ovat monelle ällöttävää (hyvin harvalle tai eivät ole sitä sanoneet).

Enkä ole hinkunut anaalia tai kierompaa eli turha siihenkään vedota.

Ei tämä kuule vastakkaiselle sukupuolellekaan ole niin helppoa etenkin mikäli jotkut eivät omaa keskustelukykyä. En ihmettele mikäli joillakin miehillä menee hermo itseäni paljon helpommin/aikaisemmin, vaikka itse olenkin hyvin pitkämielinen ja kaikkea kokeileva.

Sivuhuomautus että monelle miehelle naisen nauttiminen on tärkeämpää kuin oma nauttiminen, ja jos sekään ei onnistu mitenkään, niin onhan se todella kova pala.

Vierailija
44/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän ei ole sama asia kuin yhdyntä.

Mun mies hoitelee mut aina ennen kuin itse laukeaa. Yleensä panee kyljellään, mä selällään ja samalla hieroo kädellään. Taivaallista. Laukeamisen jälkeen teen hänelle kaiken minkä kykenen, himosta sekaisena ja sitten panen hänet tulemaan. Täydellistä.

Toki, aina ei haluta silloin kun toista, mutta yleensä tällä kaavalla mennään.

Vierailija
45/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan, jollei klitorista hinkkaa samalla. Vain noin 20% naisista saa ilman.

Varmasti useampi naisista saisi orgasmin, mikäli harrastaisi seksiä useamman miehen kanssa ja löytäisi itselleen seksuaalisesti sopivan kumppanin. Monella on kokemusta alle viidestä tai kymmenenstä miehestä, joten ei ole ihmekään, ettei tyydytystä saa, kun on tyytynyt itselleen epäsopivaan mieheen.

Vierailija
46/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan. No can do.

Vierailija
47/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan, jollei klitorista hinkkaa samalla. Vain noin 20% naisista saa ilman.

Varmasti useampi naisista saisi orgasmin, mikäli harrastaisi seksiä useamman miehen kanssa ja löytäisi itselleen seksuaalisesti sopivan kumppanin. Monella on kokemusta alle viidestä tai kymmenenstä miehestä, joten ei ole ihmekään, ettei tyydytystä saa, kun on tyytynyt itselleen epäsopivaan mieheen.

Olen eri mieltä. Miehiä on ollut useita kymmeniä, mutta vasta nykyisen vakituisen kumppanini kanssa yhteisen opettelun myötä olen oppinut laukeamaan myös yhdynnässä. Ennen sitä ei tapahtunut koskaan.

Vierailija
48/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Joillekin ei saa klitorista hieroa ei kielellä eikä sormilla. Joillekin naisista se on pissareikä (vaikea sanoa mikä se naisten oman anatomian tietojen taso onkaan keskimäärin). Jotkut saavat vain panemalla ja jotkut eivät koskaan panemalla. Miehen vika kuitenkin aina.

Jos saavat, niin 10 sekunnin jälkeen tai jotkut aikaisintaan intensiivisen tunnin jälkeen tai 10 tunnin tantran jälkeen.

Aivan selväähän tämä. Tämän ketjun ohjeet miehen aluille kannattaa antaa yläastelaisille että osaavat varautua.

Vierailija
49/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nähdä että on muitakin! Miten miehenne reagoivat siihen kun ette laukea?

Aloittaja.

Eiköhän se ole jokaisen oma asia hommata ne orgasminsa. Mies hommaa omansa ja nainen omansa.

Kuulostaa surkealta seksiltä.

Valitettavan moni mies tuntuu kuitenkin ajattelevan noin. Tästäkin ketjusta näkee, minkä verran miehet ovat valmiita näkemään vaivaa toisen orgasmin eteen. Sitten itketään kun nainen pihtaa. Mutta hittojako sitä itseään antaa käytettäväksi sellaiselle, joka ajattelee vain itseään.

Vierailija
50/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule ikinä. Vaikka kuinka koitan mitä niin ei. 

Masturboidessakin tulen hyvin harvoin. 

Vierailija
51/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En koskaan, jollei klitorista hinkkaa samalla. Vain noin 20% naisista saa ilman."

No pulmana näin miehenä on että puoliso kieltää klitoriksen "hinkkaamisen" on se sitten sormilla tai kielellä. Myöskään seksileluja ei saa käyttää.

Mitäs ajattelit että tässä voisi tehdä? Yhdessä kuitenkin oltu yli 10 vuotta ja lapsiakin on.

Vierailija
52/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran yks nainen joka ei saanut koskaan orgasmia, mutta oli kuitenkin koko ajan  vonkaamassa seksiä en tiedä miksi. Kaikki kävi hänelle sain suuta, anaalia, laueta naamalle, alistaa jne jne mutta orgasmi never?? outoa.

Vierailija
53/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En koskaan, jollei klitorista hinkkaa samalla. Vain noin 20% naisista saa ilman."

No pulmana näin miehenä on että puoliso kieltää klitoriksen "hinkkaamisen" on se sitten sormilla tai kielellä. Myöskään seksileluja ei saa käyttää.

Mitäs ajattelit että tässä voisi tehdä? Yhdessä kuitenkin oltu yli 10 vuotta ja lapsiakin on.

Se että,teillä on noin, ei tarkoita, etteikö olisi olemassa suunnatonta määrää miehiä joita ei voisi vähempää kiinnostaa muu kuin oma saaminen.

Kyllä mua saisi hellästi hieroskella ja nuoleskella, mutta arvaa viitsiikö mies. Sisään-ulos x 2, ja telkkarin ääreen. Miksiköhän musta on tullut pihtaava akka?

Vierailija
54/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso halusi lapsia ja nyt niitä on. Ilmoitti niiden jälkeen että pärjää hyvin ilman seksiä loppuiän eikä koskaan ole saanut orgasmia. Kaikki oli teeskentelyä.

Tässä nyt sitten olen. Täysin mentaalisesti tuhottu mies-ihminen. En kykene edes kuvittelemaan toista parisuhdetta enää.

Vierailija
55/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lauennut yhdynnässä. Saan orgasmin suuseksissä useimmiten, jos se tapahtuu ajan kanssa ja tunnen oloni hyväksi tyypin kanssa (eli pääsääntöisesti suhteessa). Mutta suuseksissäkin aloin saamaan orgasmeja vasta kymmenen vuotta sen jälkeen, kun aloin harrastaa seksiä.

Vierailija
56/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kun samalla hyväilen klitorista. Mies tykkää tosi paljon, kun alan silloin supistella ja pumppaan penistä. 

Vierailija
57/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Se että,teillä on noin, ei tarkoita, etteikö olisi olemassa suunnatonta määrää miehiä joita ei voisi vähempää kiinnostaa muu kuin oma saaminen.

.......... mutta arvaa viitsiikö mies. Sisään-ulos x 2, ja telkkarin ääreen. "

"

Se että teillä on noin ei tarkoita, etteikö olisi suunnaton määrä miehiä, joita kiinnostaisi todellakin naisen nautinto omaa nautintoa reilusti enemmän.

.......... mutta arvaa viitsiikö nainen. Mitään ei saa ehdottaa suudelmasta lähtien ja telkkarista salkkareita ja tabletista uusimpia vaatetarjouksia.

Vierailija
58/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Joillekin ei saa klitorista hieroa ei kielellä eikä sormilla. Joillekin naisista se on pissareikä (vaikea sanoa mikä se naisten oman anatomian tietojen taso onkaan keskimäärin). Jotkut saavat vain panemalla ja jotkut eivät koskaan panemalla. Miehen vika kuitenkin aina.

Jos saavat, niin 10 sekunnin jälkeen tai jotkut aikaisintaan intensiivisen tunnin jälkeen tai 10 tunnin tantran jälkeen.

Aivan selväähän tämä. Tämän ketjun ohjeet miehen aluille kannattaa antaa yläastelaisille että osaavat varautua.

Miten voi jotain yllättää että eri ihmiset pitävät eri asioista? Veikkaan että ylä-asteikäisistä suurin osa sen kyllä ymmärtää.

Vierailija
59/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellehan se tunnetusti on nautinto imuttaa posket kuopalla tai pomppia munan päällä puoli tuntia saamatta itse siitä mitään. Ja kun myönnät, ettet saa yhdynnässä, kuulet olevasti frigidi. Kaikki miehen edelliset kumppanit kun ovat tulleet hurjasti huutaen 19 kertaa per sessio. Jos mies ei saa, kuulet sen johtuvan siitä, ettet ole riittävän kiihottava.

Vierailija
60/88 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran yks nainen joka ei saanut koskaan orgasmia, mutta oli kuitenkin koko ajan  vonkaamassa seksiä en tiedä miksi. Kaikki kävi hänelle sain suuta, anaalia, laueta naamalle, alistaa jne jne mutta orgasmi never?? outoa.

En ihmettele. En saisi itsekään koskaan jos mies haluaisi laueta naamalla. Hyi että.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme