Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katso suorana klo 14.45: Tuhannet marssivat, jotta poliitikot pysäyttäisivät ilmastonmuutoksen – Keväällä saamme ilmastovaalit, arvioi tutkija

Vierailija
20.10.2018 |

https://yle.fi/uutiset/3-10465437

No voi v i ttu. Tästä ei hyvä seuraa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansalainen.com

Vierailija
2/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Sitten paljastuu, että yksikään poliitikko ei uskalla tehdä yhtään mitään, koska voisi menettää dieselautoilevan vannoutuneen lihansyöjäperusjampan äänen. Siinä pelkistyy koko 'demokratian' syöpäinen tila: poliitikoilla ei ole enää vuosikausiin ollut mitään muuta kuin oma etu mielessä, kansakunnan tai ihmiskunnan etu on heille täysin vieraita konsepteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Sitten paljastuu, että yksikään poliitikko ei uskalla tehdä yhtään mitään, koska voisi menettää dieselautoilevan vannoutuneen lihansyöjäperusjampan äänen. Siinä pelkistyy koko 'demokratian' syöpäinen tila: poliitikoilla ei ole enää vuosikausiin ollut mitään muuta kuin oma etu mielessä, kansakunnan tai ihmiskunnan etu on heille täysin vieraita konsepteja.

Kaikki poliitikot kannattaa rikkaiden tai pankkien etuja aina. Koska heillä on suuri palkka ja sijoituksia rahaa tekeviin tahoihin. Koittakaa ihmiset nyt tajuta tämä.

Vierailija
4/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväällä saamme m aahan muut tovaalit.

Et saa. Eiköhän m aahan muut tovaaleja ole ollut jo aivan riittävän monet. Kyllästyttää tuo jankutus.

Keksikää vaihteeksi mikä tahansa muu aihe. Miten olisi esim. rikosten rangaistusten tiukentaminen?

https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/oikeusministeri-hakkanen-haluaa-t…

Oikeusministeri Häkkänen sanoo, ettei Suomessa ole ollut vielä yksiäkään vaaleja, jossa rikosten rangaistusten koventaminen olisi ollut teemana. Se on totta. Kansa kyllä on aina kitisemässä liian pienistä rangaistuksista, mutta äänestämään mennessä asia ei enää kiinnostakaan.

Vierailija
5/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvaa asiaa verotetaan niin paljon kuin autoilua, varsinkaan dieselautoilua.

Vierailija
6/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko sellaiset ihmiset yksinkertaisia jotka ovat huolestuneet ilmastonmuutoksesta ja populismista?

Vierailija
7/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keväällä saamme m aahan muut tovaalit.

Et saa. Eiköhän m aahan muut tovaaleja ole ollut jo aivan riittävän monet. Kyllästyttää tuo jankutus.

Keksikää vaihteeksi mikä tahansa muu aihe. Miten olisi esim. rikosten rangaistusten tiukentaminen?

https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/oikeusministeri-hakkanen-haluaa-t…

Oikeusministeri Häkkänen sanoo, ettei Suomessa ole ollut vielä yksiäkään vaaleja, jossa rikosten rangaistusten koventaminen olisi ollut teemana. Se on totta. Kansa kyllä on aina kitisemässä liian pienistä rangaistuksista, mutta äänestämään mennessä asia ei enää kiinnostakaan.

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
8/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi *facepalm* näitä ihmisiä. Poliitikot pysäyttävät ilmastonmuutoksen? Pysäyttäkää poliitikot ilmastonmuutos sillä aikaa kun minä kansalainen teen ihan mitä valintoja minua itse huvittaa. Voi jumalauta. Ihan oikeasti.

Vierailija
9/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keväällä saamme ilmastovaalit". No sitten nähdään, kun joku sanoo että ei meillä tarvitse tehdä mitään, vaan asia kuuluu intialaisille, niin hän saa hyvät äänivyöryt.

Vierailija
10/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustuksellisessa demokratiassa on se vika, että äänestäjä ei voi mitenkään vaikuttaa asioihin, joita puolueet ajavat. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa useimmat politiikan peruskaura-asiat, kuten nyt vaikka tämä työntekijöiden irtisanomisoikeus tai homojen adoptio-oikeus yms. Minua kiinnostaa perusoikeuksien ja -vapauksien toteutuminen, tuotantoeläinten hyvinvointi, kyttäyksen vähentäminen, rento meininki, jolla saataisiin lisää joustoa elämään kaikilla elämänaloilla. En halua viranomaisten voivan kytätä nuhteetonta kansalaista joka käänteessä, en tykkää siitä, että mennään joka asiassa säännöt edellä tarkoituksen kustannuksella, enkä halua lentää työ- enkä loma-asioissa. Lihansyöntiä voisi vähentää merkittävästi yhteiskunnan ohjauksella.

Lisäksi haluaisin suomalaisille lisää terveellisempiä päihteitä, jotta voisivat edes joskus rentoutua ja kokea jotain iloa elämässään. Nykyinen alkoholinpalvonta on tappavaa.

Vierailija
11/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elämä senkun paranee, kun olemassaolostaan saa maksaa aina vaan isompaa maksua.

Vierailija
12/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edustuksellisessa demokratiassa on se vika, että äänestäjä ei voi mitenkään vaikuttaa asioihin, joita puolueet ajavat. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa useimmat politiikan peruskaura-asiat, kuten nyt vaikka tämä työntekijöiden irtisanomisoikeus tai homojen adoptio-oikeus yms. Minua kiinnostaa perusoikeuksien ja -vapauksien toteutuminen, tuotantoeläinten hyvinvointi, kyttäyksen vähentäminen, rento meininki, jolla saataisiin lisää joustoa elämään kaikilla elämänaloilla. En halua viranomaisten voivan kytätä nuhteetonta kansalaista joka käänteessä, en tykkää siitä, että mennään joka asiassa säännöt edellä tarkoituksen kustannuksella, enkä halua lentää työ- enkä loma-asioissa. Lihansyöntiä voisi vähentää merkittävästi yhteiskunnan ohjauksella.

Lisäksi haluaisin suomalaisille lisää terveellisempiä päihteitä, jotta voisivat edes joskus rentoutua ja kokea jotain iloa elämässään. Nykyinen alkoholinpalvonta on tappavaa.

Ihan turhaa kitinää nyt siellä. Voithan sinä äänestämällä vaikuttaa, mutta vain oman osuutesi edestä. Maailma olisi varmaan parempi paikka, jos sinulle annettaisiin 50000 ääntä vaaleissa, mutta kaikki eivät halua samoja asioita kuin sinä tai vain ymmärrä, mitä äänestämänsä poliitikot edes ajavat. Kansa saa sitä mitä ansaitsee. Totuus on raaka, en minäkään tästä ole iloinen.

Vierailija
13/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että melkein jokainen tai ainakin jokainen julkisuudessa oleva poliitikko on yhden asian ihminen.

Vierailija
14/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi *facepalm* näitä ihmisiä. Poliitikot pysäyttävät ilmastonmuutoksen? Pysäyttäkää poliitikot ilmastonmuutos sillä aikaa kun minä kansalainen teen ihan mitä valintoja minua itse huvittaa. Voi jumalauta. Ihan oikeasti.

Nimenomaan poliitikko pysäyttää ilmastonmuutoksen.

Vai sinäkö se imbesilli olitkin, joka kielsit Fortumia rakentamasta ydinvoimalaa? Sinäkö se imbesilli olet, joka sulkee Saksassa ja Japanissa ydinvoimaloita ja rakentaa tilalle hiilivoimaa ja kaasuvoimaa? Entä oletko se imbesilli, joka on päättänyt ohjata autofirmoja olemaan investoimatta sähköautoihin viimeiset sata vuotta? Päätätkö siitä, että laivoissa saa polttaa bunkkeriöljyä ja lentokoneissa kerosiinia, biopolttoaineiden/LNG:n sijaan?

Minä kun en nimittäin päätä, eikä päätä kukaan muukaan tavis, vaan nimenomaan poliitikko.

Jos sulle on vieläkin epäselvää, niin ilmastonmuutos johtuu fossiilisten polttoaineiden käyttämisestä. Ne täytyisi korvata jollain aivan muulla. Ilmastonmuutos ei johdu siitä, että kansalainen käyttää tuotteita ja palveluita, koska ei voi erityisemmin vaikuttaa siihen, miten nämä tuotetaan, fossiilisilla vaiko jollain muulla.

Vierailija
15/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuu maailman väestöstä 0,07% joten aika vankasti saa uskoa suomalaisten biologiseen ylivertaisuuteen jos luulee, että me voisimme ilmastonmuutoksen pysäyttää.

Vierailija
16/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dieselautoileva lihansyöjäjamppa luultavasti rakensi suurimman osan niistä perushyödykkeistä, joista nautit päivittäin, ja pitää niitä yllä. Joten shut it.

Vierailija
17/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa kitinää nyt siellä. Voithan sinä äänestämällä vaikuttaa, mutta vain oman osuutesi edestä. Maailma olisi varmaan parempi paikka, jos sinulle annettaisiin 50000 ääntä vaaleissa, mutta kaikki eivät halua samoja asioita kuin sinä tai vain ymmärrä, mitä äänestämänsä poliitikot edes ajavat. Kansa saa sitä mitä ansaitsee. Totuus on raaka, en minäkään tästä ole iloinen.

Niin. Ilmeisesti ketään muuta ei kiinnosta samat asiat kuin minua, joten politiikka on siinä mielessä minun kannalta täydellistä ajanhukkaa. Poliitikot ajavat omia asioitaan minun verorahoillani, enkä voi muuta kuin katsella sivusta. Taatusti suomalaiset poliitikot eivät tule millään tavalla vaikeuttamaan lentomatkailua, autoilua eikä lihansyöntiä.

Vierailija
18/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dieselautoileva lihansyöjäjamppa luultavasti rakensi suurimman osan niistä perushyödykkeistä, joista nautit päivittäin, ja pitää niitä yllä. Joten shut it.

Ihan sama. Poliitikot arvostavat enemmän ääliöiden ääniä kuin tiedostavien kansalaisten, koska ääliöitä on helppo miellyttää. Ne on ihan hurmiossa kun saavat ostaa ruokakaupasta vähän vahvempaa lonkeroa. Huoh.

Vierailija
19/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ilmeisesti ketään muuta ei kiinnosta samat asiat kuin minua, joten politiikka on siinä mielessä minun kannalta täydellistä ajanhukkaa. Poliitikot ajavat omia asioitaan minun verorahoillani, enkä voi muuta kuin katsella sivusta. Taatusti suomalaiset poliitikot eivät tule millään tavalla vaikeuttamaan lentomatkailua, autoilua eikä lihansyöntiä.

No huh huh. Tuskin ne poliitikot juuri yksin sinun maksamillasi rahoilla kovin monta metriä ajaa eteenpäin.

Vähän nöyryyttä peräänkuulutan.

Vierailija
20/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Poliitikot arvostavat enemmän ääliöiden ääniä kuin tiedostavien kansalaisten, koska ääliöitä on helppo miellyttää. Ne on ihan hurmiossa kun saavat ostaa ruokakaupasta vähän vahvempaa lonkeroa. Huoh.

Ei se ole ihan sama. Sinä et halua niiden 'ääliöiden' hommia tehdä, mutta sinulla tuskin on mitään vaikeuksia hyödyntää heidän työnsä hedelmiä. Tuo on kiittämätöntä ja k*sipäistä suhtautumista.