Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1127)
Vierailija kirjoitti:
Aterix Amerikassa -elokuvan intiaanityttö. Kun hän itki, olisin niin kovasti halunnut pidellä häntä sylissäni.
Onko Aterix gallialainen ruokailija?
Drizzt Do'Urden, Raistlin Majere(kyllä, vaikka onkin melko kääkkä)... Lapsena/teininä moniin muihinkin, mutta nuo kaksi on ykkösiä.
Ei ehkä vois sanoa ihastunut mutta hieman ihastunut : Assassin's creed Valhalla - pelin Eivor. Naispuolisena.
N29
Rakkautta ennen auringonlaskua Julie Delpy. Vähän ihastuin myös Ethan Hawkeen.
Cate Blanchettiin Im Not There - elokuvassa. Vähän kyllä ihastuin Dylaniin ja Ben Whishawiin.
Ihastuin kylläkin jostain syystä myös Blanchetiin Blue Jasminessa, mutta pistetään nerokkaan näyttelijän piikkiin.
Joku mainitsi Rory Gilmoren ja äitinsä - olin myös aivan ihastunut.
Miettiessäni vastauksiani, olisikohan helpompi myöntää olevansa bi - mies. Olen vähän itsellenikin kaapissa.
Mietin vain jotain Jared Letoa Dallars Buyers Clubissa, Michael Fassbenderiä Hungerissa, jo mainittua Ben Whishawia Perienglantilaisessa skandaalissa.
Musiikkivideoita olen viime vuodet katsonut vain Evan Dandolta ja Lemonheadsilta.
Tämä oli silmiävä avaava ketju. Minulla lienee tyttöystävälle kerrottavaa.
Daenerys Targaryen ja Marvelin Black Widow leffasta se mustan lesken sisko :) <3
Tohtori tuli kaupunkiin: Sully, tai oikeastaan esittäjä Joe Lando. Ah kelpais nykyisinkin :)
TRAILER park BOYs Ricky koska voin samaistua häneen enemmän kuin mihinkään muuhun. Hieno sarja ja upea persoona.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvista: Kylo Ren, Din Djarin ja Anakin Skywalker (Star Wars), Loki (Avengers), V (V For Vendetta), Aragorn (Lord Of The Rings), Severus Snape (Harry Potter)
Sarjoista: Klaus Hargreeves (The Umbrella Academy), Rich Hardbeck (Skins)
On näitä varmaan enemmänkin, mutta ei nyt äkkiseltään tule mieleen. Kaikista kovin ihastus näistä on ehdottomasti ollut Kylo Ren :D
Aaah Klaus
Milla Magia. Kivat korkkarit, mekko ja tukka! Ja päättäväinen luonne.
Taikina kirjoitti:
Haaveilin pikku tyttönä Teini Mutantti Ninja Kilpikonnien Leonardosta ja Muumilaakson Nuuskamuikkusesta :D
Minä myös olin ihastunut Leonardoon! Joskus olen ajatellut olleeni ainut, jolla on ollut tällaisia ihastuksia.. :'D
Toinen todella pitkäaikainen ihastus oli Action Force / G.I.Joe sarjisten Storm Shadow..
Aikuisena Frasier, jonka ottaisin itselleni koska vaan
misaka mikoto näyttää söpöltä kun hänellä on punaiset posket.
Jasper Hale (Jackson Rathbone) Twilight
Cook (Skins)
Freddy (Nightmare on Elmstreet, ne vanhat leffat)
Ja tottakai The Originalsista IHANA Klaus <3
Stephanie (Life is strange: true colors)
Aterix Amerikassa -elokuvan intiaanityttö. Kun hän itki, olisin niin kovasti halunnut pidellä häntä sylissäni.