Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1127)
terminaattori 2:n Cyberdyne systems model 101(Iso Arska) <3
Hakisin apua ongelmiini jos fiktiiviseen hahmoon ihastuisin. Lapsena saatoin olla sen verran vajaa, että ihastuin MacGyveriin. Mut Richard Dean Anderson oli sentään komea häiskä, joten annan itselleni anteeksi.
Tuntemattoman sotilaan Rokka. Siis kirjassa, toki uusimman filmasoinnin Eero Aho sopi myös hyvin rooliin!
George Gently ja Shetlandsaarten murhien komisario Perez.
Housea katsellessa meinasin että sekoan ja Dexteriä katselessa sekosin niin että jouduin jättämään sarjan kesken💔
Normaalin julkkisihastuksen rajoissa on pysynyt Ryan O'Reilly, Hugh Grant missä roolissa vaan, Suitsin Harvey Specter ja satavuotta sitten Blossomin Joey.
Ah! Komisario Perez tosiaan! <3
Myös Mr Darcy, sekä kirjassa että Colin Firthin esittämänä.
Ja Twin Peaksin agentti Cooper :-)
Vierailija kirjoitti:
Draco Malfoy
Minulla Lucius Malfoy elokuvissa...
Lisäksi tykkäsin Pottereissa Kalkaroksesta ja Remuksesta, ja muita fiktiivisiä hahmoja ollut WITCH-sarjan Cedric (varmaan ensimmäinen miesihastukseni ikinä, jos ei lasketa Grandi-purkin kyljessä ollutta seikkailijamiestä), Hannibal-kirjan Margot Verger (varmasti osuutta asiaan sillä, mihin sävyyn hänet kuvattiin) ja lisäksi pari oman proosakirjallisuuteni hahmoa, joista on tullut liian tuttuja matkan varrella. En tiedä, lasketaanko mukaan, mutta olen seurailut youtubesta, kun ihmiset pelaavat tätä uutta Potter-mobiilipeliä, ja Madam Rakepick säväyttää kanssa just oikealla tavalla.
Fiktiivisessä maailmassa on myös se hassua, että tosielämässä en ole kuin kerran ollut ihastunut toiseen naiseen, mutta fiktiomaailmassa olen lääpällään miehiin ja naisiin suunnilleen yhtä paljon. Lisäksi se on outoa, että olen itse 20, mutta ihastuksen kohteet sukupuoleen katsomatta tuplasti vanhempia, myös tosielämässä.
yllätyin hieman ettei tainnut ketjussa olla yhtään anime hahmoa mainittuna. Olisi luullut että rupee animea ja mangoja teininä lukeneita olemaan jo mammapalstailemassa.
Hartman Garse (Kaari Utrio: Vendela)
Severus Kalkaros. Kokonaisuutena kiehtova ja mystinen hahmo.
Jordan Catalano, Niin kutsuttu elämäni
Ronon Dex
Ivar Ragnasson
Alcide Herveaux
Abedisi, Ryan O´Reilly, Alvarez...
Eversti Jack O´Neil
SOAsta taisin käydä kaikki läpi, Juice oli ehdoton lemppari, heti Opien jälkeen.
jnejnejne
Mä olen helposti ihastuvaa sorttia. ;)
Indiana Jones ja Wallenberg se ruotsalainen poliisipäällikkö, en tiedä tuliko nimi oikein, juu olen jo iäkäs :)
Nate Fisher Six feet underista
Harry Hole Nesbon kirjoissa.
Yksi kirjoista on kirjoitettu niin että lopussa luulisi Harryn kuollevan. Olin surullinen pari päivää tuon kirjan jälkeen. Onneksi Harry olikin elossa!
Dawson's Creekin Pacey ja Gilmoren tyttöjen Logan