Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Lapsena Clint Eastwoodin ja John Waynen hiljaiset cowboyt.
Teininä Luke Skywalker ja Ewan McGregorin Obi-Wan Kenobi, Gladiaattorissa Russel Crowe.
Parikymppisenä LOTRin Legolas ja Harry Potterin Severus Snape.
Nyt viimeisimpänä Son Oh Gong korealaisesta sarjasta: https://youtu.be/TUdhLNZspm4
Ben Afleckin näyttelemä Christian Wolff The Accountista viimeisin. Useampia sarjakuvahahmoja. Lemppareita oli varmaan Wolverine ja Daredevil. Data Star Trekistä (TNG).. Löytyyhän näitä. Ehkä hieman erikoisia.
Olen ollut ihastunut Paon T-Back -hahmoon 11-vuotiaasta lähtien.
Luin joskus varhaisteininä Victor Hugon Kurjat -teoksen ja rakastuin Gavrocheen, katupoikaan, jolla kuitenkin oli sydän paikallaan. Myöhemmin sitten aikuisena minua edelleen viehätti nämä oman elämänsä-gavroche-miehet. Eipä ne suhteet koskaan toimivia tai pitkäikäisiä olleet. Nyt olen jo vanha, enkä vieläkään ole Gavrocheani löytänyt. Ei kaduta, sillä se lapsuuden rakastuminen fiktiivisen hahmoon oli ihanaa.
Mitsuru Kirijo (P4A)
Social loner/Aloof
Michael Ian Blackin esittämä hahmo Ed-sarjassa. Olin teini-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Maria Lang TV-filmatisointien Christer Wijk (Ola Rapace). Suosittelen pimeneviin elokuun iltoihin.
Uuh, Ola sekä Joel Kinnaman. Niin kuumia. Kinnaman jokaisessa roolissa kuuma. Siinä huonossa ruotsalaisessa dollarissa ja siinä amerikkalaisessa sarjassa joka oli tehty tanskalaisen dekkari-sarjan pohjalta. Tai siis amerikkalainen versio sarjasta.
Ja Ola Stefanin roolissa Wallanderissa. Loppu oli huono, Stefan hyväksikäytetty ja tappoi itsensä.
Harry Potterin Sirius Musta, ja Severus Snape 😍.
Ylpeys ja ennakkoluulon Mr.Darcy
Forsytein tarun Soames
Downton Abbeyn Thomas.
GOT:in Benjen.
Peggy Bundy. Se uskomaton kroppa ja punaiset hiukset.
Fran Fine, The Nanny.
Lena Meriläinen kaikissa rooleissaan. Wau.
Michelle Pfeifferin Kissanainen Batmanissa.
Ronnie Box Nuori Morse -sarjassa. Vaikuttaa v*ttumaiselta tyypiltä, on korruptoitunut ja vähän jännis, mutta hitto että se on kuuma!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihan ekana oli joskus teininä Tuija Lehtisen Sara @ crazymail jtn kirjoista kundi jonka kanssa Sara oli. Sen jälkeen joskus aikuisena on ollut Tuija Lehtisen nukkemorsian kirjan Dimitri ja vikana on ollu Nälkäpeli kirjasarjan Peeta Mellark
Itsekin muistan nuo kirjat joissa oli tuo Sara. Olen oikeastaan lukenut kaikki Tuija Lehtisen nuorten kirjat. Muistan, kun luin joskus Asfalttisoturi kirjan ja kehittelin jotenkin päässäni kuvitelmia, että sen kirjan päähenkilöt kaksi poikaa olivat homoja, kun eivät koskaan kunnolla seurustelleet tyttöjen kanssa. Mietin jotenkin niin, että se pienempi kokoinen poika Kim ja sen isompikokoinen Möykky niminen tykkäsivät toisistaan ja tämä isompi aina suojeli tätä pienempää. Tämä kirja oli muistaakseni se ensimmäinen missä myös tuo Sara esiintyi. Kirjoissa on aina kivaa se, että voi itse miettiä niitä henkilöitä ja heidän suhteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on paljon. Koska olen täysin näkymätön miehille,niin melkein kaikki ihastukseni ovat olleet fiktiivisiä.
Kuulostaa tutulta. Olen ihastunut oikeisiin, olemassaoleviin miehiin (yläasteaikaiset kaksi teini-ihastusta mukaanlukien) seitsemän kertaa. Jokainen heistä antoi rukkaset, eikä siinä mitään, eihän ketään voi pakottaa pitämään jostakusta, en heitä syytä mistään. :)
Mutta näitä fiktiivisiä joihin olen ihastunut: lapsena Batman ja Ihmemies MacGyver, aikuisena mm. Daryl Dixon.
TW kirjoitti:
Uusi Sherlock ja House. Arvaatkaa vaan, mimmonen mun puoliso on :D Kyllä, hyvin älykäs, hauska, mutta vähemmän empaattinen.
Täällä myös House. Ja Prison Breakin Mahone. David Budd Bodyguardista. Paul Bettany missä vaan roolissa.
Yhteistä noille on hyvä ääni. Nam. Richard Madden on varmaankin ainoa noin kolmekymppinen näyttelijä, jonka ääni pärjää parhaille keski-ikäisille.
Leena Lehtolaisen Maria Kallio-kirjasarjan Ville Puupposeen. Savolainen vitsiniekka.
Liikkuvan linnan velho.