Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Agentti Cooper
Fox Mulder
Sunset Beach -sarjan Antonio (katolinen pappi)
Gilmoren tyttöjen Logan
Jack Sparrow
Jaime Lannister
ja bonuksena: Belgarionin tarun Silkki!
Varmaan sataan hahmoon, mutta edellinen isompi hullaantuminen oli Damoniin (the Vampire diaries).
Neal Caffrey White collarista.
Sekä lapsena Draco Malfoy oli niin ihana.
Sormusten herran Aragorn on mun kautta aikain suurin fiktiivinen ihastus, nimenomaan kirjan versio siis.
Viimeisin Chernobylin Valeri Legasov.
Vierailija kirjoitti:
Tämä myös, vaikka olinkin jo unohtanut kokonaan, varmaan siksi että muuten kyseinen kirjasarja oli täyttä kuraa :D
Vierailija kirjoitti:
Sormusten herran Aragorn on mun kautta aikain suurin fiktiivinen ihastus, nimenomaan kirjan versio siis.
Viimeisin Chernobylin Valeri Legasov.
Vierailija kirjoitti:
Tämä myös, vaikka olinkin jo unohtanut kokonaan, varmaan siksi että muuten kyseinen kirjasarja oli täyttä kuraa :D
Awww, joku on samanlainen hörhö kuin itsekin olen :D Tosin itse taidan olla varsinaisesti ihastunut Jared Harrisiin, koska tykkäilin häntä kovasti myös Crownissa, jossa näytteli kunigas Yrjö VI:tä. Ihmeellisen söpö mies ikäisekseen. Legasovina aivan loistava ja ihana.
Putouksen hahmo Mikko Zetterberg 😘
Breakfast clubin John Bender (Judd Nelson) ja Holding the Manin Timothy (Ryan Corr). Lisäksi mulla on ollut noin 25 vuotta jatkunut ihastus Kurt Cobainiin, Freddie Mercuryyn ja Damon Albarniin vaikkei ne fiktiivisiä hahmoja olekaan - sori.
Vera Stanhope. Haluaisin itsekin pukeuta vihreään kalastajahattuun, popliinitakkiin ja toppaliiviin sekä ajella ränsistyneellä maastoautolla. Ehkä sitten vähän vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Vera Stanhope. Haluaisin itsekin pukeuta vihreään kalastajahattuun, popliinitakkiin ja toppaliiviin sekä ajella ränsistyneellä maastoautolla. Ehkä sitten vähän vanhempana.
Onko noissa luettelemissasi asioissa ikäraja...?
Sirius Musta
Daenerys
Damon Salvatore
Aragorn
Legolas
Game Of Thronesin Daenerys Targaryen.
Elvis elokuvassa Viva las Vegas. Kirjoitin hankeen Elviksen nimeä noin kilometrin kotimatkan verran,
Bobby Ewing Dallas-sarjassa. Itkin kunnolla, kun hän kuoli.
HannuHanhi kirjoitti:
Iines Ankka - sillä on niin kihottavat pyrstösulat ja kirmailee ilman housuja
👍
Okalinnut sarjan pappiin olin aivan lääpälläni. Näyttelijä muistaakseni Richard Champerlain jos oikein muistan
80-luvulla oli telkkarissa sarja joka kertoi 2. maailmansodasta.
Siinä oli useampikin ihana mies, mutta erityisesti luutnantti Kiley.
Me naisporukka oltiin niin hulluna häneen, että katsoimme viimeisen jakson juhannuksena maalla. Vain me naiset tuvassa kuolaten telkkarin ääressä.
Miehet pihalla tai veneessä. He eivät ymmärtäneet ollenkaan meitä.
Vierailija kirjoitti:
Okalinnut sarjan pappiin olin aivan lääpälläni. Näyttelijä muistaakseni Richard Champerlain jos oikein muistan
Minä , ystäväni ja anoppini oltiin myös ihastuneita. Ja mikä pettymys, kun Champerlain tuli kaapista. Ikäänkuin meillä olisi ollut mahiksia. Sitäpaitsi olimme kaikki naimisissa.
James Norton näytteli Sota ja rauha-sarjassa ja kuoli pakkaseen
Näytteli myös pappia sarjassa Grantchester
Rias Gremory, waifumateriaalia. <3
☭ 7217 ☭
Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, millaisessa maailmassa hahmo elää. Kyseisen hahmon maailmassa eletään eri säännöillä kuin me elämme. Siinä maailmassa väkivalta on paljon hyväksyttävämpää ja valitettavasti myös tarpeellisempaa kuin oikeassa maailmassa. Jos Arya Stark eläisi meidän maailmassamme, hänen ei tarvitsisi turvautua väkivaltaan itseään ja perhettään suojellakseen, mutta sarjan maailmassa kyseisessä asemassa väkivaltaan turvautuminen saattaa olla vähiten huono vaihtoehto.