Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Alpo Korva.
Mä niin halusin olla Kerttu.
Lähes kaikki naiset Twin Peaksissa, Kafkan Josef K, Merseault Camun Sivullisessa, Raskolnikov Rikoksessa ja rsngsistuksessa, Holden Caufielfd Sieppari ruispellossa. Naomi Watts Mulholland drivessa eli hahmo oli muistaakseni Peggy. Jeesusta vou myös kyllä rakastaa Jumalan lempeää karistaa.
No, ei fiktiivinen, mutta on saanut oman sarjan hbo:lle parisataa vuotta elämänsä jälkeen: Ann Lister. Suosittelen!
Lapsena tunsin suurta sielujen sympatiaa Nuuskamuikkusta kohtaan.
Stranger Things Billy 😏 kyseinen näyttelijäkin on mielenkiintoinen persoona
Charles Bronsonin rooli Death Wish -elokuvissa, hän ottaa niissä lain omiin käsiinsä ja putsaa kadut rosmoista ja huligaaneista.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju on mainio osoitus naisten prinsessaharhoista ja realismin puutteesta.
Etkö erota todellisuutta ja fiktiota? Tässä ketjussa, kun keskustellaan fiktiivisistä hahmoista, siis sellaisista joita ei ole oikeasti olemassa ;)
Komisario Hathaway ja sarja oli muistaakseni Komisario Lewis, siis tämä sarja joka sijoittui Oxfordiin, tuli Morsen tilalle.
En tiedä miksi ihastuin Hathawayhin, ei ole miestyyppiäni ulkonäöllisesti.
Beckin Gunvald Larsson. Ihana rooli, ihana näyttelijä.
Joel Kinnaman jossain ruotsalaisessa sarjassa, jossa näytteli sellaista luihua rikollista. En muista sarjan nimeä.
Ola Rapace eli Stefan, sarjassa Wallander.
Hieman ruotsalaispainotteisia nämä minun ihastukset.
Vierailija kirjoitti:
Tex Willer.
Mä olin rakastunut siihen Navajo-intiaaniin.
Mikael Blomqvist. Ei leffoissa, vaan kirjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Beckin Gunvald Larsson. Ihana rooli, ihana näyttelijä.
Joel Kinnaman jossain ruotsalaisessa sarjassa, jossa näytteli sellaista luihua rikollista. En muista sarjan nimeä.
Ola Rapace eli Stefan, sarjassa Wallander.Hieman ruotsalaispainotteisia nämä minun ihastukset.
Sarja jota haet on Johan Falck. Itse ottaisin kuitenkin Stephen Holderin The Killingistä:).
Hopeanuoli, intiaani siis eikä koira.
Vierailija kirjoitti:
Nummelan ponitallin (kirj. Merja Jalo) Repe. Esiteini-ikäinen heppatyttö ei ois muuta kaivannutkaan kuin
Sama! Voi mitä muistoja tulikin mieleen :D
Me aina kavereitten haaveiltin että meidänki Tallilla olis sellanen Repe Jussila, ku siellä ei pahemmin poikia käynytkään...
Tom Sawyerin ihastus Becky Thatcher. Olin varmaan 10-vuotias kun luin sen ja odotin aina tilanteita, joissa Becky olisi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Stranger Things Billy 😏 kyseinen näyttelijäkin on mielenkiintoinen persoona
Team Steve!
Lapsena olin ihan umpirakastunut Poika ja ilves -sarjan Tomiin :D
Sit oli Nummelan ponitallin Repeä ja Vihervaaran Anna -sarjan Gilbert.
Myös Härmä leffan Matti oli niiin ihana :3
Nykyään harvemmin tulee fiktiivisiä opastuksia, Poldarkin Ross ehkä :)
Siis todella oikeus ihastua naimisissa olevana aikuisena naisena kuvitteelliseen hahmoon, kuten Zorroon. Teini-iässä luin Jerry Cottoneita ja Zorroja, kun monet kikattavat teinit lukivat jotain herttasarjoja. Aika mielenkiintoista, että itse pidin tärkeänä akateemista uraani. Sen sijaan monet tyttökikattajat jättivät keskikouluun ( 1960 lopulla).
Lapsena olin ihastunut ainakin Aladdin-piirretyn lampun henkeen, sekä Donatelloon TMNT-sarjasta. Sen jälkeen kuvioon astuivat Ron Weasley ja Jasper Hale ja nykyään kuolaan sitä uusimpien Star Warsien Poea ja olen saanut bestiksenikin tähän kuolaamiseen mukaan