Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The shape of water elokuvan kalamies. Elokuvassa on mieletön tunnelma. Ja omat tuntemukset yllätti.
Tämä elokuva oli sikäli mielenkiintoinen, että me jätettiin se kesken. Ei vaan jaksanut katsoa, ei sitten millään.
Ymmärrän. Elokuvassa on sellaisia tylsän elikuvan piirteitä, elokuvan joka tulee yöllä myöhään jostain tv 2 kanavalta. Elokuva oli kuitenkin edetessään tosi ihana.
Hauskaa, että täällä on muitakin jotka ovat olleet ihastuneita Prätkähiirten Turboon ja Nuuskanmuikkuseen. Lisäisin piirettyjen ihastusten listaan vielä Pokemonin Rakettiryhmän Jamesin.
Aikuisiällä olen ihastunut live-action Peter Panin kapteeni Koukkuun, Once Upon Timen Tittelintuureen, ja Game of Thronesin khal Drogoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Draco Malfoy
Isänsä Lucius vasta kuuma on.
Ja Severus. Oih se matala hidastempoinen ääni, katse ja joku vanhan koulun unohdettu takahuone.
Twilight-elokuvien Aro, se Volturien johtaja.
Ross Poldark
Kili
Jaa-a, oikeastaan mikä tahansa, mitä Aidan Turner esittää.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ihan aikuisiällä, ei mitään esiteini-iän ihastuksia: Harry Potter-kirjoissa Severus Snape ja elokuvissa se Draco Malfoyn isä. Yleensä mulle vaaleat miehet on turn-off, mutta se blondi Dracon isä oli niin upea ilmestys. Psykopaattiluonteesta tuli myös poikkeuksellisesti plussaa, mitä ihmettelen kovasti.
Sama!! Siis nää kaks vei mun yöunet ihan totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ihan aikuisiällä, ei mitään esiteini-iän ihastuksia: Harry Potter-kirjoissa Severus Snape ja elokuvissa se Draco Malfoyn isä. Yleensä mulle vaaleat miehet on turn-off, mutta se blondi Dracon isä oli niin upea ilmestys. Psykopaattiluonteesta tuli myös poikkeuksellisesti plussaa, mitä ihmettelen kovasti.
Jos se yhtään helpottaa, niin myös mun listani on täynnä psykopaatteja (ja sekä Lucius Malfoy että Gary Oldmanin ja Jonathan Rhys-Meyersin Draculat käyvät seuraan mainiosti). Tosin kyse on fantasioista eikä romantiikasta, mutta silti. Tosielämän kanssa sillä ei ole tekemistä. -12
80-luvun Robin Hood, mitä esitti Michael Praed
Severuksen ja Luciuksen kanssa vois jäädä tukiopetukseen...
Hmm. . Fantasian kohteita riittää
Prätkähiiret - Moto
Tohtori tuli...- Sully
Pony Express - ihana Josh Brolin en muista hahmon nimeä enää
Terminator 1 -Kyle Reese
Luke Skywalker
The magnificent seven - Eric Close en muista hahmon nimeä enää
Legolas
Sean Bean melkein kaikissa rooleissa
Ross Poldark
Kili
Viikingit- athelstan
Assassin's Creed - tosi moni hahmo mm Alexios
Gears of War - komeat könsikkäät
Nuorempana mulla oli Harry Potter, sitten tapahtui jotain ja nyt onkin Draco Malfoy. Lisöksi olen animefani, ja japanilaisesta popkulttuurista löytyy hurjasti fiktiivisiä ihastuksia. Attack on Titanin Levi on ykkönen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsena olin rakastunut sarjakuvahahmo Lucky Lukeen.
Mun mielestä Daltonin veljekset oli komeita, miehekkäät leuat ja kaikki :D
Muita ihanuuksia/hottiksia mm.
- Sons of anarchyn Opie
- Twin Peaksin James, Bobby ja Leo (vaikka olikin kusipää, mutta ah se katse ja pitkä tukka ja miellyttävä puheääni)
- Riverdalen Jughead
- Red Dead Redemption II:n Arthur Morgan <3 Varmaan ihanin kaikista maailman miekkosista, sekä oikeista että fiktiivisistä. Oikeasti itkin pelin loppupuolella
Arthur on kyllä ihana, ainoa elihahmo josta olen oikeasti välittänyt ja itku tuli siinä lopussa. jostain luin että sen ääninäyttelijän piti äänittää uudestaan niitä reploja mitä se sanoo hevoselleen, kun ne ekat versiot kuulosti liian eroottisilta😂
Ihan pienenä ihastuin Prätkähiirten Motoon ja Willy Fogg 3:n kapteeni Nemoon. Näin jälkeenpäin mietittynä ihan hullua :'D
Harry Potterin Sirius Musta, mutta vain se kirjojen. Elokuvien Sirius ei vastaa mielikuviani ja liikaa hyviä kohtia kirjoista on muuteltu/ jätetty pois, vaikka Gary Oldman muuten onkin hyvä näyttelijä.
Villin Pohjolan (Northern Exposure) elokuvafani-puoli-intiaani Ed Chigliak.
Elliot Alderson sarjasta Mr robot. 😍