Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Jamie Fraser / Outlander
Don Draper / Mad men
Captain Hook / Once Upon a time
Jack Sparrow
Vierailija kirjoitti:
Spock, Snape, Loki
Jäi häiritsemään onko tässä postaajalla joku kuvio...en vaan ihan saa kiinni mikä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Edward Cullen. Jacobkin on aika ihana.
Jamie Fraser.
Sirius Musta.
Mr Darcy.Lapsena olin ihastunut Matka Maailman ympäri 80 päivässä -sarja Phileas Fogiin (se leijona) ja vanhan Robin Hood -animaatioelokuvan kettu-Robiniin.
Ah, animaatioleffan Robin Hood kettuhahmoisena 😍 Olin siihen ihan lääpälläni lapsena... Ja olen ehkä vähän edelleenkin 😅
Kaikki hahmot, joita Colin Firth esittää.
Mainittu jo monta kertaa nää mun:
Captain Jack Sparrow
Don Draper
Aragorn
Lisäksi Black Widow (S. Johanssen)
Nuori Magneto
ja sitten en muista edes sarjan nimeä, mutta brittisarja 2000-luvun alusta (?) joka kertoi homomiesten ystävyydestä ja suhteista, siitä tehtiin myös jenkkiversio mutta olin aivan totaalisen ihastunut brittiversion päähenkilöön 😍
Vierailija kirjoitti:
Mainittu jo monta kertaa nää mun:
Captain Jack Sparrow
Don Draper
AragornLisäksi Black Widow (S. Johanssen)
Nuori Magneto
ja sitten en muista edes sarjan nimeä, mutta brittisarja 2000-luvun alusta (?) joka kertoi homomiesten ystävyydestä ja suhteista, siitä tehtiin myös jenkkiversio mutta olin aivan totaalisen ihastunut brittiversion päähenkilöön 😍
Unohtui Castiel ja myös Dean Winchester!
Edmond Dantes!!!! Ihanin ikuisesti
Kapteeni Brittles (John Wayne Fordin elokuvassa Keltainen nauha)
The Killing -sarjan rikospoliisi Stephen Holder (Joel Nordström-Kinnaman).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jamie Fraser (miten vaan yksi oli sanonut tämän??)
Siinähän ne viimeisimmät.
No nimenomaan! Vain yksi ennen mua ja tätä kommentoijaa?!? Aah Jamie Fraser. Käyn kuumana Jamie Fraseriin! Ja mikä ihmeellisintä, käyn kuumana nimenomaan tuohon roolihahmoon, jota kyseinen näyttelijä upealla olemuksellaan täydentää. Näin joskus lyhyen haastattelupätkän, jossa kyseinen näyttelijä oli haastateltavana eikä hän ilman roolihahmoa ollut läheskään niin fantastisen upea persoona eikä seksipommi kuin Jamie Fraseria näytellessään. Aah Jamie Fraser.
Onhan Jamie Fraserin maininnut vaikka kuinka moni :)
Omia:
Jamie Fraser
Roger MacKenzie
Barney Stinson
Joey Tribbiani
Sheldon Cooper
Sirius Black
Samwise Gamgi
Aragorn
John Carter
Jack Dawson
Jareth the Goblin King
Richard Castle
Sheldon Cooper
Leffamaailmasta noita löytyy vaikka kuinka ja paljon, melkein joka leffasta ihastun johonkin hahmoon :D ja olen kyllä ihan onnellisessa parisuhteessa ja umpirakastunut mieheeni että ei ole siitä kyse, kun joku siitä tuolla ketjun alkupuolella vänisi.
Vierailija kirjoitti:
Draco Malfoy
Siis se hemmoteltu kiusaaja Harry Potterissa? Erikoinen valinta
Mad Menin Joanie. Ajattelin ennen että Christina Hendricks on vain niin kuuma, mutta ei hän ole muissa rooleissa yhtä viehättävä eli kyllä se on nimenomaan Joanien roolihahmo. Kunnon alfanaaras.
Lapsena Ritari Ässä, se alkuperäinen. Yöhh...
Vierailija kirjoitti:
The Killing -sarjan rikospoliisi Stephen Holder (Joel Nordström-Kinnaman).
Niin, ja myös Harry Bosch, Michael Connellyn kirjoissa. En ihastu helposti, mutta nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jamie Fraser (miten vaan yksi oli sanonut tämän??)
Siinähän ne viimeisimmät.
No nimenomaan! Vain yksi ennen mua ja tätä kommentoijaa?!? Aah Jamie Fraser. Käyn kuumana Jamie Fraseriin! Ja mikä ihmeellisintä, käyn kuumana nimenomaan tuohon roolihahmoon, jota kyseinen näyttelijä upealla olemuksellaan täydentää. Näin joskus lyhyen haastattelupätkän, jossa kyseinen näyttelijä oli haastateltavana eikä hän ilman roolihahmoa ollut läheskään niin fantastisen upea persoona eikä seksipommi kuin Jamie Fraseria näytellessään. Aah Jamie Fraser.
Veit niin sanat suustani! Mä en edes tykkää punahiuksisista miehistä, mut Jamie on vaan niiiin kuuma!
Jamie Fraser outlander sarjasta...
Severus Snape
Thomas Barrow Downton Abbey
Loki ja Thor
Sherlock uudesta Sherlockista
Zuko Avatar the last airbender
Tommy Shelby Peaky Blinders (Cillian Murphy ❤️)
Geralt Rivialainen ja Yennefer Noituri kirjasarjassa sekä The Witcher pelissä
Sebastian Michaelis The Black butler
Illidan ja Krasus World of Warcraft
Gunvald Larsson
Samuli Vauramon rooli Käsky elokuvassa
Simon Monroe In the Flesh
Castiel
Dexter
Ged/Varpushaukka Maameren tarinat
Vidanric Sherwood Smithin Crown Duel kirjasta