Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Barkhad Abdi (Captain Phillips elokuvan merirosvo pahis joka kaappaa laivan <3)
Catherine Cawood (Happy valley)
Olivia Benson (kova laki erikoisyksikkö)
Eikä siis seksuaalista ihastumista vaan puhdasta ihailua.
Molemmat ihan aikuisiällä, ei mitään esiteini-iän ihastuksia: Harry Potter-kirjoissa Severus Snape ja elokuvissa se Draco Malfoyn isä. Yleensä mulle vaaleat miehet on turn-off, mutta se blondi Dracon isä oli niin upea ilmestys. Psykopaattiluonteesta tuli myös poikkeuksellisesti plussaa, mitä ihmettelen kovasti.
Orange is the new Black (katsoin sitä vain ekan kauden tosin) ja sadistinen mu*kkuvanginvartija Mendez. Noloa, mutta totta.
Edward Cullen. Jacobkin on aika ihana.
Jamie Fraser.
Sirius Musta.
Mr Darcy.
Lapsena olin ihastunut Matka Maailman ympäri 80 päivässä -sarja Phileas Fogiin (se leijona) ja vanhan Robin Hood -animaatioelokuvan kettu-Robiniin.
Joka animesta löytyy seasonal waifuja
Fox Mulder (Salaiset kansiot), Patrick Jane (Mentalist), Dr. Carter (Teho-osasto)
Vierailija kirjoitti:
- Jamie Fraser (miten vaan yksi oli sanonut tämän??)
Siinähän ne viimeisimmät.
No nimenomaan! Vain yksi ennen mua ja tätä kommentoijaa?!? Aah Jamie Fraser. Käyn kuumana Jamie Fraseriin! Ja mikä ihmeellisintä, käyn kuumana nimenomaan tuohon roolihahmoon, jota kyseinen näyttelijä upealla olemuksellaan täydentää. Näin joskus lyhyen haastattelupätkän, jossa kyseinen näyttelijä oli haastateltavana eikä hän ilman roolihahmoa ollut läheskään niin fantastisen upea persoona eikä seksipommi kuin Jamie Fraseria näytellessään. Aah Jamie Fraser.
Jamie Fraiser ja TSH:n Merri 💟
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut ihastunut Severus Kalkarokseen
Mä olen edelleen! Always.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ihan aikuisiällä, ei mitään esiteini-iän ihastuksia: Harry Potter-kirjoissa Severus Snape ja elokuvissa se Draco Malfoyn isä. Yleensä mulle vaaleat miehet on turn-off, mutta se blondi Dracon isä oli niin upea ilmestys. Psykopaattiluonteesta tuli myös poikkeuksellisesti plussaa, mitä ihmettelen kovasti.
Dracon isän näyttelijä on todellisuudessakin hyvän näköinen mies.
Miespuoliset fiktiiviset hahmot:
Hercule Poirot 😂
Sherlock Holms
Jack Sparrow
Sitten naispuolisiin fiktiivisiin hahmoihin en ollut ihastunut vaa ihastelin (esim niiden kauneuteen tai luonteeseen):
Soturiprinsessa Xena
Disney: Pocahontas
Disney: Mulan
Viime vuodina: Rust Cohle sarjassa True Detective (huh, huh) ja Ulrich Nielsen The Dark -sarjassa.
Ja ikuisesti: Gary Oldman Draculassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ketjun aihe, mutta omalla kohdalla todellisuus on fiktiota ihmeellisempää.
Tsemppiä ketjulle silti. :)
Mistä helvetistä kaikki alaklikkaukset. :D Olen vain tavannut sellaisia tyyppejä tosielämässä...
No niin on varmaan suurin osa tähän ketjuun vastanneista.
Annat itsestäsi mielikuvitusköyhän kuvan, siitä alapeukut.
Mielikuvitusköyhän? En ymmärrä. :)
Ja siis tuskin ovat tavanneet. Ainakin itselläni muinoin nämä fiktioihastukset johtuivat juuri siitä, ettei oikeassa elämässä tullut ketään vastaavaa vastaan. Sitten tuli ja lähdin ruudun äärestä irti. Anteeksi, älkää lyökö. :D Tämä on minusta ihan kiva ketju, minkä sanoinkin heti ensimmäisessä viestissä.
Me taas kattellaan sitä ruutua miehen kanssa yhdessä ja keskustellaan siitä ketkä fiktiiviset hahmot on ihanimpia :D Silloin kun ei larpata tai roolipelata.
Katsoin torstaina telkkarista Jennifer Lopez trillerin, kertoi opettajasta jolla suhde oppilaansa kanssa ja jota ko. oppilas alkaa suhteen päätyttyä stalkkaamaan. Luoja miten hyvännäköinen ja seksikäs se näyttelijä oli joka sitä nuorta miestä esitti. Piti googlettaa😍😍