Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jännittäminen uudessa suhteessa ekakerralla vaikuttaa miehen suoriutumiseen?

Vierailija
20.10.2018 |

Ihastuin mieheen ja ollaan tapailtu jonkin aikaa. Sänkyyn astikin päädyttiin, mutta siellä tuli ongelmia. Olisi kiva tietää, mitkä asiat johtuvat miehen jännittämisestä. Kuinka kauan kannattaa yrittää ja odottaa, että homma alkaa toimimaan?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta se on kiinni hyvin pitkälti. Jos nainen on kylmä ja itsekäs niin voi olla, että ei seiso ollenkaan mikä on hyvä asia. Mukavan naisen kanssa seisoo ja laukeaa aina.

Outs. Valitettavasti asia ei ole ihan noin mustavalkoinen. -Sanon kokemuksesta; joskus minusta itsestäni on tuntunut, kuin penikselläni olisi kokonaan oma tahto ja halu, koska olen ollut tilanteessa, jolloin se ei ole jäyksitynyt vaikka kaiken järjen mukaan sen olisi minusta niin pitänyt tehdä. Vastaavasti olen ollut tilanteessa, kun olen huomannut jäykistyvän ja tuo jäykistymine on tuntunut melkein yhtä kiusalliselta kuin silloin kun se ei "oikealla kohtaa" olekaan jäykistynyt ja kuinka samalla itse on säikähtänyt tilannetta varmaan vielä enemmän kuin toinen; mitä se minusta nyt ajattelee ja mitä kaikkea tstä voi seurata.... Pitääkö se mina homona? Eunukkina... Mitä perkelettä. Miksi mitään ei tapahdu.. miten minun pitäisi jatkaa..vai odottaa, että hän jatkaa....

Vierailija
42/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesta se on kiinni hyvin pitkälti. Jos nainen on kylmä ja itsekäs niin voi olla, että ei seiso ollenkaan mikä on hyvä asia. Mukavan naisen kanssa seisoo ja laukeaa aina.

Outs. Valitettavasti asia ei ole ihan noin mustavalkoinen. -Sanon kokemuksesta; joskus minusta itsestäni on tuntunut, kuin penikselläni olisi kokonaan oma tahto ja halu, koska olen ollut tilanteessa, jolloin se ei ole jäyksitynyt vaikka kaiken järjen mukaan sen olisi minusta niin pitänyt tehdä. Vastaavasti olen ollut tilanteessa, kun olen huomannut jäykistyvän ja tuo jäykistymine on tuntunut melkein yhtä kiusalliselta kuin silloin kun se ei "oikealla kohtaa" olekaan jäykistynyt ja kuinka samalla itse on säikähtänyt tilannetta varmaan vielä enemmän kuin toinen; mitä se minusta nyt ajattelee ja mitä kaikkea tstä voi seurata.... Pitääkö se mina homona? Eunukkina... Mitä perkelettä. Miksi mitään ei tapahdu.. miten minun pitäisi jatkaa..vai odottaa, että hän jatkaa....

Kuulostat hirveen mieheltä fuckboi. ''Outs'' kynsi meni poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut useammalta mieheltä päinvastaista. Moni on kokenut erityisen hemaisevan naisen kanssa suorituspaineita ja siksi ei alkuun ole sujunut.

Vierailija
44/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut useammalta mieheltä päinvastaista. Moni on kokenut erityisen hemaisevan naisen kanssa suorituspaineita ja siksi ei alkuun ole sujunut.

No voi.. mitä sitten? Mulla toimii mukavan naisen kanssa eikä ulkonäöllä ole väliä. Henkinen juttu kato.

Vierailija
45/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että nykyään alkaa näkymään "panokulttuurin" seuraukset. En sano että ap:n tapauksessa kun en tunne ap:n taustoja, mutta...

Naisen on helppoa saada nuorena seksiä. Usein petiin päätyy miehistä rohkeimmat ja kokeneimmat, jotka vievät ja hoitavat homman. Se sopii miehille jotka kiihottuvat pyllystä ja tisseistä eivätkä välttämättä kaipaa henkistä yhteyttä, ja jotka ovat dominoivia sängyssä (tätä melkein kaikki naiset haluavat). On FWB-suhteita, ja muutama heppu jotka vaihtavat tyttöystävää kuin sukkia.

Sitten kun aletaan pariutumaan, naiset ovat ihmeissään kun tuleekin vastaan miehiä jotka eivät kaada sängyyn määrätietoisin otten ja vain pane. Siinä iässä on paljon enemmän kokemattomia miehiä kuin kokemattomia naisia. Miksei se toimi? Tuliko mieskoneeseen vika? Miksei se kiihotu, olenhan nainen jolla pylly ja tissit?

Henkisen yhteyden rakentaminen ei suju. Miehellä on liikaa paineita, ja nainen liian tottunut suoraviivaiseen toimintaan että osaisi avittaa vähemmän kokenutta miestä.

Siinä sitä sitten ollaan.

Minulla ja elmänkumppanillani kesti 4kk ennen kuin edes kokeiltiin seksiä. Olin kokematon, ja hänellä traumoja ainoasta seksikerrasta. Tutustuttiin, opittiin rentoutumaan ja ottamaan mokat huumorilla. Siitä eteenpäin seksi on ollutkin upeaa.

Vierailija
46/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että nykyään alkaa näkymään "panokulttuurin" seuraukset. En sano että ap:n tapauksessa kun en tunne ap:n taustoja, mutta...

Naisen on helppoa saada nuorena seksiä. Usein petiin päätyy miehistä rohkeimmat ja kokeneimmat, jotka vievät ja hoitavat homman. Se sopii miehille jotka kiihottuvat pyllystä ja tisseistä eivätkä välttämättä kaipaa henkistä yhteyttä, ja jotka ovat dominoivia sängyssä (tätä melkein kaikki naiset haluavat). On FWB-suhteita, ja muutama heppu jotka vaihtavat tyttöystävää kuin sukkia.

Sitten kun aletaan pariutumaan, naiset ovat ihmeissään kun tuleekin vastaan miehiä jotka eivät kaada sängyyn määrätietoisin otten ja vain pane. Siinä iässä on paljon enemmän kokemattomia miehiä kuin kokemattomia naisia. Miksei se toimi? Tuliko mieskoneeseen vika? Miksei se kiihotu, olenhan nainen jolla pylly ja tissit?

Henkisen yhteyden rakentaminen ei suju. Miehellä on liikaa paineita, ja nainen liian tottunut suoraviivaiseen toimintaan että osaisi avittaa vähemmän kokenutta miestä.

Minulla ja elmänkumppanillani kesti 4kk ennen kuin edes kokeiltiin seksiä. Olin kokematon, ja hänellä traumoja ainoasta seksikerrasta. Tutustuttiin, opittiin rentoutumaan ja ottamaan mokat huumorilla. Siitä eteenpäin seksi on ollutkin upeaa.

Nykyaikaisella panokulttuurilla ja määrätietoisilla otteilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Irtosuhteissa voi yhtä hyvin harrastaa hellää seksiä ja niitä harrastavat ihan tavalliset miehet (kaukana mieskoneesta) ja naiset.

Vierailija
47/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää mies, etenkin jos varustus on alle 15cm taistelukunnossa.

Vierailija
48/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitannut, mutta hyvältä se joka tapuksessa tuntui. ap

Vierailija
49/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitannut mutta kysyin kyllä seksin alussa: oletko jo sisällä, kun en tuntenut mitään. ap

Vierailija
50/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitannut mutta kysyin kyllä seksin alussa: oletko jo sisällä, kun en tuntenut mitään. ap

Huono vitsi. t. se oikea ap

Vierailija
51/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut jonkin aikaa miestä ja olemme todella rakastuneita. Seksi menee joka kerta niin että mies laukeaa todella nopeasti. Voiko tämä olla jotain jännittämistä?

Vierailija
52/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Itse olen tutustunut keväällä uuteen mieheen ja meidän ekat kerrat ei onnistuneet kun miehellä lerpahti aina kun piti kortsu laittaa paikoilleen. Itse ollaan nelikymppisiä. No, aikaa kului ja hoidin itselleni lopulta kierukan. Tämän jälkeen alkoi hommat sujua ja nykyään ei lerpahtele enää ollenkaan. Kovin ymmärtäväinen olin koko sen ajan kun tätä ilmeni. Hänelle syynä siis oli kokemattomuus kondomien kanssa joka loi valtavat paineet. 

Vierailija
53/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi nyt epäselväksi, mitä ongelmia teillä tarkalleen ottaen seksissä on, jos sinä saat orgasmin helposti ja mies pysyy kovana.

Vierailija
54/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se suoritus, mihin pitää pystyä tai mikä voi muodostua ongelmaksi? Yhdyntä? Seksiä voi olla ilman yhdyntääkin ja se voi olla täysin tyydyttävää ja hauskaa.

Näinhän sen pitäisi olla, mutta turhauttavan usein törmää käsitykseen, jossa miehen kanssa tapahtuvassa seksissä on hyvin keskeistä se, millainen heppi hänellä on. Olen saanut mielikuvan, että seksi merkitseekin joillekin oikeastaan vain ja ainoastaan yhdyntää...

Kovin tarkkaan en oo tutustunut tutkimuksiin aiheesta, mutta olisi kiinnostavaa tietää, miten usein mies ja nainen harrastavat seksiä ilman, että yhdyntää on lainkaan. Siis tyyliin suu- tai käsihoidolla molemmat maaliin. Kai se yhdyntä on normi?

Vierailija
55/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kyse voi hyvinkin olla alkujännityksestä joka ilmenee noin. Omalla kohdallani huonolla seksillä alkaneet suhteet ovat kuitenkin osoittautuneet myöhemmänkin seksielämän suhteen pettymyksiksi. Ilmeisesti läheskään kaikilla ei kuitenkaan mene näin.

Vierailija
56/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut jonkin aikaa miestä ja olemme todella rakastuneita. Seksi menee joka kerta niin että mies laukeaa todella nopeasti. Voiko tämä olla jotain jännittämistä?

Jotkut vain tulevat nopeasti. Kundin pitäisi treenata kestävyyttään. Mitenkäs sitten round 2? Tuleeko yhtä nopeasti kuin ekallakin? Jos laukeaminen tapahtuu aina yhtä nopeasti, kundihan voisi nuolla sut ensiksi finaaliin? Ja voisitte vaikka yhdessä sitten harjoitella sitä pidättelyä (varmaan netistä löytyy ohjeita). Jos se ei miehelle käy, niin pistäisin sinuna kiertoon.

Vierailija
57/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmän ja itsekkään ihmisen kanssa ei kannata edes päätyä seksiin asti. Kylmä ja itsekäs käytös on syy päättää treffit lyhyeen. Seksisessionkin voi keskeyttää, jos em. vastenmieliset luonteenpiirteet paljastuvat vasta vällyjen välissä.

Vierailija
58/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mulla on kolmen miehen kanssa käynyt niin, ettei mies ole kyennyt yhdyntään ekoilla kerroilla. Kaksi sanoi, etteivät pysty uuden ihmisen kanssa rentoutua niin paljon, että saisivat erektion pidettyä yllä, ja yksi myönsi, että oli niin ihastunut minuun että oli suorituspaineita. Parin yrityksen jälkeen seksi on kuitenkin alkanut sujua näidenkin miesten kanssa. Minusta tärkeää on olla ymmärtäväinen ja osoittaa, että asia ei ole ylitsepääsemätön, sekä luoda ilmapiiri, jossa kummatkin voivat rentoutua ja olla rauhassa omia itsejään. Missään nimessä ei saa alkaa jankata tai tivata tai loukkaantua. Täytyy kuunnella toista, haluaako hän puhua asiasta. Toista voi sitä paitsi miellyttää sängyssä ilman yhdyntääkin.

Hommat alkavat varmasti sujua paremmin viimeistään muutaman yrityksen jälkeen, ellei miehellä ole jotakin oikeaa erektio-ongelmaa. Kärsivällisyyttä ja rakkautta siihen tarvitaan :)

Esimerkillistä ja kiitettävän humaania ja toista tukevaa ja ymmärtävää toiminaa. - Voi kuinka muutkin osaisivat olla yhtä asiallisia ja huomaavaisia. Uskon että tunnet ja tiedät itsesi ja oman arvosi myös erinomaisen hyvin. Sillä toisinaan kun mies ( tai nainen) ei kykenekään tai toimi siten miten toinen on syystä tai toisesta olettanut (vältän nyt sanomasta, että vaatisi), niin saattaa seurauksena olla marttyyrimainen rekatio. Tosin sanoen toinen kääntää toisen toimimattomuuden itseensä ja aloittaa itsensä halvekisnnan. Esimerkiksi väittämällä, että kyllä sinulla (miehellä) taatusti kohoaisi erektio huippuunsa jos itse olisin, sitä tai tota, mitätahansa -muuta kuin, mitä voin tai pysytn juuri nyt, tai mahdollisesti koskaan olemaan.

Te miehet itse hoette jatkuvasti naisille, ettei tunnu miltään, kun römpsä on liian väljä, niin pakostakin sitä alkaa etsimää syitä itsestään, jos seksi ei tuota miehelle nautintoa, vaikka itselle olisi tuottanutkin.

Tämä.

Miesten ulkoisille vaatimuksille ei tunnut olevan loppua, pitää olla sellaiset tissit ja tällainen perse, tuollainen pllu ja toisenlaiset karvat.. väksinkin ongelmien tullessa syy on tavalla tai toisella naisessa ja hänen lukuisissa vioissaan ja puutteissaan.

Vierailija
59/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain tulevat nopeasti. Kundin pitäisi treenata kestävyyttään. Mitenkäs sitten round 2? Tuleeko yhtä nopeasti kuin ekallakin? Jos laukeaminen tapahtuu aina yhtä nopeasti, kundihan voisi nuolla sut ensiksi finaaliin? Ja voisitte vaikka yhdessä sitten harjoitella sitä pidättelyä (varmaan netistä löytyy ohjeita). Jos se ei miehelle käy, niin pistäisin sinuna kiertoon.

Juuri näin. Hyvä seksi on yhteispeliä. Jos mies tulee aina nopeasti, siihen kannattaa suhtautua mutkattomasti. Hän pitää naista superkiihottavana, mutta mikään ei estä keksimästä vaihtoehtoisia tapoja saada nainen laukeamaan ja pitkittää  myös miehen nautintoa.

Vierailija
60/86 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaisella panokulttuurilla ja määrätietoisilla otteilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Irtosuhteissa voi yhtä hyvin harrastaa hellää seksiä ja niitä harrastavat ihan tavalliset miehet (kaukana mieskoneesta) ja naiset.

Nimenomaan. Ja kyllä irtosuhteita harrastaneetkin voivat jännittää seksiä, ja toisaalta, kyllä pelkkiin vakaviin parisuhteisiin orientoituneetkin voivat olla itsevarmoja ja määrätietoisia sängyssä. Tuolla aiemmalla kirjoittajalla taisi olla aika suppea ja laasaslaisten värittämä kuva ihmissuhteista ja seksuaalisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme