Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkaa ystävällisiä ja selittäkää auki mitä se kuuluisa kemia tarkalleen tarkoittaa?

Vierailija
20.10.2018 |

En koe että olisin koskaan tuntenut ns. kemiaa kenenkään kanssa. Onkohan tämä verrannollista siihen kun jotkut naiset sanovat etteivät ole koskaan saaneet orgasmia? Itse olen mies eikä orkun saamisessa ole ongelmia, mutta kemia... Mitä se on? En ole koskaan seurustellut, eikä minulla ns. klikkaa oikeastaan juuri kenenkään kanssa.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamaa = kemiaa 😀

Vierailija
82/86 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun tuota yllä olevaa kuvausta lukee, missä siinä on raha-status-ulkonäkö - ulinan aiheet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia on aineen koostumusta, ominaisuuksia ja muuttumista tutkiva tiede. Kemia luokitellaan luonnontieteisiin ja se tutkii pääasiassa alkuaineiden ja niiden muodostamien yhdisteiden, kuten molekyylien, rakennetta ja käyttäytymistä sekä etsii keinoja niiden tunnistamiseksi ja valmistamiseksi.

Vierailija
84/86 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja ystäväni välillä kemia on niin voimakasta ettei sitä voi olla vaistoamatta. Uskon että näkyy kummastakin hehkuna, voimakkaana yhteytenä katseessa ja kosketuksessa. Himonakin, jota on lähes mahdotonta vastustaa. Siinä että toinen on maailma kaunein ja ihanin koko maailmassa.

Yhteys on niin voimakas että tiedämme aina kun toinen on "lähellä", ajattelee tai laittaa viestin. N minuutin sisällä toinen löytää sen ja vastaa vaikka olisimme tuhannen kilometrin päässä toisistamme emmekä todellakaan ehdi katsomaan meiliä koko ajan.

Eikä kyse ole mistään hetken  huumasta, näin on ollut yli 30v muuttumattomana 

Vierailija
85/86 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin ihminen, johon tunsin voimakasta kemiaa, oli varsin vaatimattoman näköinen mies. Hän ei ollut varakas, korkeasti koulutettu tai muutakaan statusasioita kun ei yksikään aiemmistakaan miehistä, joita kohtaan tunsin tosi vahvaa vetovoimaa. Tämä mies vain kuulosti, näytti ja tuntui oikealta. Olisin halunnut koskea, mutta emme tehneet mitään, koska kumpikin on parisuhteessa. 

Se on itselleni aina mennyt niin. Ihminen tuoksuu "oikealta" ja vetää magneetin lailla puoleensa. Kuulostaa sellaiselta, että juttelisin päiviä putkeen. Ulkonäkö, josta en muuten syttyisi, on ihan yhdentekevä tällaisen ihmisen tullessa vastaan. Olen itse ajatellut, että kemia on feromonien aikaansaama tunne - alitajuisesti tiedän, että tämä kumppani olisi biologisesti "oikea" minulle. 

Näitä miehiä on tullut vastaan muutamia elämäni aikana. 

Vierailija
86/86 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tää ketju kuoli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi