Kysyin äidiltä voinko tulla lapsen kanssa syylomalla yöksi
Kysyin äidiltä voinko tulla lspsen kanssa syyslomalla yöksi. Kun en ole aikoihin ollut. Siellä ihanat ulkoilumahdollisuudet, äiti asuu 20km päässä. Äitini sanoi että jos petaatte pedit lähtönne jälkeen, ja voisiko 5 v nukkua vieressäni tai sohvalla ettei tarvisi ylimääräistä patjaa. Vastaus ihmetytti minua, enkä ole usein ollut yötä. Mitä mieltä olette.
Kommentit (28)
Ap, taidat olla näitä ”erityisherkkiä”.
Vierailija kirjoitti:
Siis nukkuisimme samassa huoneessa mutta vieras sänky niin pieni että lapsi tai minä nukkuisi patjalla sängyn vieressä. Pointi oli se että äiti heti sanoi että petaammeko sängyt kun lähdemme
Miksi ette voisi pedata?
On väsynyt.
Oletko aiemmin jättänyt sotkua lähtiessäsi? Jos menet, sano jo ennakkoon, että sinä pidät keittiön siistinä jne.
Ja teet niin.
Ehkä on parempi että ette jää yöksi.
Äitiä nyt uuvuttaa jostain syystä. Heittäydy lounaissuomalaiseksi, ja vie omat lakanat.
Kyllä sinä olet jo siinä iässä, että sinun pitäisi älytä petata petisi erikseen käskemättä. Ei äitisi koti ole mikään hotelli.
Huvittavaa mistä ihmiset tekee ongelmia!
Vaikuttaa sille että sinulla on tapana mennä äidin luo täyshoitoon, voit jättää kaiken kuin koira läjänsä kyllä äiti korjaa! Itse olen joskus ollut vanhempien luona useammankin yön kun asun toisessa maassa, ja poika ollut mukanani. Lattialle me laitamme patjat ja petaamme itse. Aamulla itsestään selvää korjata pedit pois näkyvistä. Mielestäni on itsestään selvää opettaa se jo lapsellekin!
En minäkään ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Jos minä olen yökylässä, niin tietenkin petaan aamulla itse sänkyni. Hotelli on sitten asia erikseen, siellä maksan yöpymisestä.