NYT NEUVOJA TARVITAAN! (rintsikat...)
Siis ostin sitte millaset rintsikat vaan, niin aina niistä kupeista pursuu päältä tissit ulos. En ole vuosikausiin käyttänyt muuta, kuin urheiluliivejä, juuri tämän em. ongelman takia. Korkeintaan baariin olen oikeat rintaliivit pukenut.
Kertokaa miten valitsen kunnolliset?
Vaikka kuinka kaupassa koittais ja hyvältä näyttäis ja tuntuis, niin käytössä sitten aina sama ongelma... Ärsyttää! :/
Kommentit (8)
Ja osta sellaiset, joissa kangasta päälläkin. Ne nätit mallit toppauksineen eivät meillä toimi......
oikean koon löytämisessä. Sit vaan sanot, että jäät miettimään, jos jotkut hyvät löytyy. Sit haet ne samat muualta halvemmalla :)
Ostettu on myös mummo-mallia, siinä uskossa, että jos vihdoin ja viimein olis sellaset rintsikat, jotka toimis, niinkuin tarkotus on. Ja koitettu on isompiakin: D-kupista hyppäsin F:n. Sama vika silti...
-ap
Tyyritähän ne on, mutta kestäviä ja taatusti oikeanlaisia. Olen sen jälkeen myös ihan Prismasta löytänyt sopivia liivejä kun ihan oikea koko on tiedossa
Vierailija:
oikean koon löytämisessä. Sit vaan sanot, että jäät miettimään, jos jotkut hyvät löytyy. Sit haet ne samat muualta halvemmalla :)
Tosin mä neuvosin myös ostamaan ne rintsikat sieltä jos löytyy hyvät! Kannattaa satsata parempiin ja päällä pysyviin ja maksaa siitä pikkasen enemmän..
Jotenkin vaan ujona ihmisenä epäilyttää... Että joku tulee ja pukee niitä mun päälle :D ...vaikka enhän mä tiedä tekeekö ne edes niin, kun en ole käynyt koskaan? :)
-ap
Vierailija:
Jotenkin vaan ujona ihmisenä epäilyttää... Että joku tulee ja pukee niitä mun päälle :D ...vaikka enhän mä tiedä tekeekö ne edes niin, kun en ole käynyt koskaan? :)-ap
Kyllä ne saa ihan itse pukea päälle =) Myyjä tulee katsomaan mikä sopii jos haluaa. Ja sitähän kannattaa pyytää. Kerrot ongelmasi niin myyjä osaa auttaa varmasti. Mielellään palvelevat tuollaisissa liikkeissä. Itse ainakin olen aina saanut todella ystävällistä palvelua.
Muita apuja...?
-ap