Mitä teen hirveän makuisella oliiviöljyllä
Iso pullo, syödä sitä ei voi kun maistuu myrkylliselle ja sen piti olla laadukasta. Voiko sillä tehdä jotain muuta ettei mene hukkaan?
Kommentit (20)
Kylmäpuristetussa oliiviöljyssä on kitkeryyttä.
Kiillota sillä autosi.
JOs se on neitsytoliiviöljyä, niin kitkeryys kertoo laadusta ja ennen kaikkea terveellisyydestä. Sitä voi käyttää paistamiseen, jos et muuta keksi, vaikka se hukkaakin laatuominaisuudet.
Sekoitat siihen jotai n salaattisoosiksi.
Puhdistamon luomu extra neitsyt. Ei tee mieli syödä missään muodossa. Ap
Voit käyttää sitä kauneudenhoidossa, esim tehokosteuttavana hiusöljynä, hiuspohjan hoidoissa ja/tai itsetehdyissä kuorinta-aineissa pohjana.
Vierailija kirjoitti:
No heitä pois. Tai palauta Puhdistamoon!
Mistä ostit sen, vie takaisin ja kysy onko pilaantunut, saanut aurinkoa hyllyssä, vanhentunut tms.
Mun mielestä se on ok öljyä!
Anna lahjaksi jollekin joka ymmartaa oliviioljyista.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni antaisin mutten kehtaa avattua pulloa kenellekään tarjota. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostit sen, vie takaisin ja kysy onko pilaantunut, saanut aurinkoa hyllyssä, vanhentunut tms.
Mun mielestä se on ok öljyä!
Ehkä se ei vaan sovi minun makuaistille ja elimistölle. Olen törmännyt ennenkin muun merkkisiin pahalta maistuviin oliiviöljyihin. Ap
Vierailija kirjoitti:
JOs se on neitsytoliiviöljyä, niin kitkeryys kertoo laadusta ja ennen kaikkea terveellisyydestä. Sitä voi käyttää paistamiseen, jos et muuta keksi, vaikka se hukkaakin laatuominaisuudet.
Eikä kerro. Todella laadukkaat oliiviöljyt eivät ole yhtään kitkeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kerro. Todella laadukkaat oliiviöljyt eivät ole yhtään kitkeriä.
Onko näin? Mistä niitä sitten saa?
No eikö sitä muka paistamisessa voi käyttää? Eihän se silloin miltään maistu. Vai pullostako suoraan sitä yrität juoda?
Käytä liukkarina. Siinä päässä ei ole makuaistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni antaisin mutten kehtaa avattua pulloa kenellekään tarjota. Ap
Laita tarjolle facebookin roskalavaryhmään. "Avattu pullo oliiviöljyä, maistoin, en tykännyt." Varmasti kelpaa jollekulle.
Ostin itse kerran jotain maustettua oliiviöljyä, olikohan pähkinäiseksi aromatisoitua. Piti kaataa melkein kaikki poisa
Vierailija kirjoitti:
Meillä sitä käytetään kaikkiin ruokiin, jopa loraus kaurapuuroon, salaatteihin, paistamiseen.
Tekee hyvää aivoille, nivelille ja iholle ja pitäisi nauttia 2rkl päivässä.
Minkä merkkinen?