Jätin vaimon, koska en saanut hänen kanssaan lapsia-Parhain päätös elämässäni
Olin naimisissa vaimoni kanssa. Vaimo on 37 ja minä 34 v. Yritimme lasta seitsemän vuotta ja kävimme hedelmöityshoidoissa. Sitten selvisi, ettei vaimo pysty saamaan lapsia.
Jätin hänet pian tämän jälkeen ja rupesin tapailemaan kymmenen vuotta nuorempaa naista. Tähän naiseen rakastuin ja nyt tuo naisystäväni odottaa kaksosia.
Koen, että exän jättäminen oli yksi elämän parhaista päätöksistä. Ex on kuitenkin katkera ja haukkuu minua jatkuvasti. En mene mukaan hänen juttuihin ja onkin vähitellen kyllästynyt haukkumiseen, koska näkee, etten reagoi. Silti ei oikein ymmärrä. Mitä väärää on tahtoa omia lapsia?
Kommentit (52)
Hyi, mua aina jotenkin oksettaa lapsia haluavat ja vauvakuumeilevat miehet. Kauheeta ämmäilyä, yhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Provo
Ja huono.
Heti otsikosta arvasin että naisen kirjoittama. Älä yritä kun et kerta kaikkiaan osaa.
Ärsyttävää ja turhauttavaa nämä surkeat provot. Niitä on alkanut ilmestyä tosi paljon!
Kunnollinen provo on alusta loppuun mietitty ja hiottu, se menee usein täydestä melko pitkäänkin. Sellaisia on mukava seurata. Nämä surkeat pläjäykset lähinnä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kaksosten paikkeilla alkoi viimeistään tulla uskottavuusongelmia aloitukseen.
Kyllä tämä provo karahti kiville jo ensimmäisessä lauseessa. "Olin naimisissa vaimoni kanssa."
Naiset haukkuvat keski ikäisiä miehiä niin pahasti tällä palstalla etteipä kyllä *yhtääään* kaduta että heitin akkani pihalle ja lähdin thaimaaseen.
Ai ei jollekin nirppanokka muijalle kelpaa yli 10v vanhempi mies? Noh, oon kyllä ihan hyvässä kunnossa ja hyvin kelpasin kuitenkin 18v thaityttöystävälleni. On varmaan kauniimpi ja hoikempi kuin kaikki mammat myös.
Suosittelen kaikille miehille. Sitten kun olette huomanneet todellisen arvonne niin voitte sitten olla suomessa yhtä kranttuja kuin mitä naiset ovat. Ihan hyvä kun saavat maistaa omaa lääkettään.
Onhan se varmaan hirveä pettymys, jos ei saa lapsia vaikka toivoo ja sitten mieskin jättää. Parhaimmillaanhan lapsettomuus on yhteinen suru, joka yhdistää ja vahvistaa suhdetta. Se että toinen lähtee, osoittaa, ettei rakkautta suhteessa koskaan ollutkaan ja varmasti harmittaa, että tuhlasi monta vuotta elämästään sellaisen miehen kanssa, johon ei vaikeuksien keskellä voinutkaan luottaa.
Vierailija kirjoitti:
37 v naiselle on kova paikka, kun nuori mies valitsee oman nuoren ikänsä lisäksi nuoren naisen.
Eiköhän se ole useimmille tunteville ja ajatteleville ihmisille kova paikka kun elämänkumppani jättää. Jos ei tätä ymmärrä niin ei liene oma pääkoppa ihan kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haukkuvat keski ikäisiä miehiä niin pahasti tällä palstalla etteipä kyllä *yhtääään* kaduta että heitin akkani pihalle ja lähdin thaimaaseen.
Ai ei jollekin nirppanokka muijalle kelpaa yli 10v vanhempi mies? Noh, oon kyllä ihan hyvässä kunnossa ja hyvin kelpasin kuitenkin 18v thaityttöystävälleni. On varmaan kauniimpi ja hoikempi kuin kaikki mammat myös.
Suosittelen kaikille miehille. Sitten kun olette huomanneet todellisen arvonne niin voitte sitten olla suomessa yhtä kranttuja kuin mitä naiset ovat. Ihan hyvä kun saavat maistaa omaa lääkettään.
Näitä kommentteja minä aina ihmettelen. Jos se thaikkunuorikko on kerran niin ihana, niin miksi onnen ja autuuden sijaan viestisi tihkuu katkeruutta ja vihaa? Minäkin olen saanut ihanan puolison, enkä näe kertakaikkiaan mitään syytä kiukutella tai lällätellä niille joiden kanssa en päätynyt suhteeseen. Miksi kokisin, kun minulla on jo kaikki?
Nyt äitiydelle elämänsä pyhittäneet mammat voivat olla hetken aikaa tyytyväisiä itseensä ja elämäänsä tämän provon luettuaan.
Voin vain kuvitella miten hirveältä lapsettomuus voi tuntua naiselle. Oman lapseni äiti oli käynyt vuosia lapsettomuushoidoissa edellisessä suhteessa, mutta tuloksetta. Meillä kesti n. vuosi ja hän oli raskaana. Kaikinpuolin pirteä lapsi tuli ja sen kyllä äidin ilosta myös huomaa.
Siitä se ajatus sitten lähtikin: Haluan auttaa pinteessä olevia naisia. miehentyo miukumauku mail. com
Kerro tilanteesi, katsotaan miten voin olla avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se lapsensaanti nykyisin iästä ole kiinni. Jo 20 v voi olla hedelmätön ja toisaalta yli 50 v voi saada lapsia jos on terve. Sama pätee miesten kohdallakin. Joillakin ei tehoa edes hedelmöityshoidot tai sitten ei jaksa niitä, sanoisin, että Suomessa lapsettomuushoidot ovat vielä aika lapsenkengissä verrattuna moneen muuhun maahan ja tulokset huonoja ja hoidot kalliita, n. 6000€/hoitokerta onnistui tai ei. Joissain maissa on takuu hoidoille, jos ei onnistu, saa rahat takaisin.
Esim. Kreikassa käytetään yhtä tiettyä lääkettä joka on auttanut joillakin vaikeasti hoidettavilla lapsettomilla saamaan edes sen yhden. Meillä sitä ei haluta käyttää vaikka Suomen apteekki suostuukin myymään mikäli kreikkalainen lääkäri tekee reseptin.
Ex nauraa sitten kun uuvutte lapsiarkeen. Hoidat masentunutta läskiä vaimoasi ja lapsiasi yksin. Saatte vahinko raskauden takia vielä lisää lapsia ja 10 vuoden sisällä olette kaksi pandasilmäistä ihrakasaa lapsihelvetissä kun exäsi taas voi mahtavasti 25 vuotiaan miehensä kanssa.
Ja kas kummaa, aloittaja ei ole itse tänne tullut kommentoimaan. Ei tainnut olla totta kertomus.