Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin vaimon, koska en saanut hänen kanssaan lapsia-Parhain päätös elämässäni

Vierailija
20.10.2018 |

Olin naimisissa vaimoni kanssa. Vaimo on 37 ja minä 34 v. Yritimme lasta seitsemän vuotta ja kävimme hedelmöityshoidoissa. Sitten selvisi, ettei vaimo pysty saamaan lapsia.
Jätin hänet pian tämän jälkeen ja rupesin tapailemaan kymmenen vuotta nuorempaa naista. Tähän naiseen rakastuin ja nyt tuo naisystäväni odottaa kaksosia.
Koen, että exän jättäminen oli yksi elämän parhaista päätöksistä. Ex on kuitenkin katkera ja haukkuu minua jatkuvasti. En mene mukaan hänen juttuihin ja onkin vähitellen kyllästynyt haukkumiseen, koska näkee, etten reagoi. Silti ei oikein ymmärrä. Mitä väärää on tahtoa omia lapsia?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tästä voi yleisellä tasolla keskustella, vaikka provo onkin.

Jos elämän suuri tavoite on oma biologinen lapsi, niin sitten se tavoite menee kumppanin ohi. Näinhän naisillekin aina sanotaan: jätä se sika, jos se ei halua/voi saada lapsia.

Itse ajattelen niin päin, että kumppani on se pohja ja lapset ekstraa. Mutta toki elämässä ei koskaan tiedä, mitä tapahtuu, ja ilman pohjaakin voi joutua pärjäämään.

Ex-pressan ex-vävy teki samoin, samasta syystä. Sai lapsia parinkin eri naisen kanssa. Erosi molemmista. Lapset eivät onnellistaneet.

Vierailija
22/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hyväksyttävämpää, jos nainen jättäisi miehen koska mies ei voi saada lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti perhe-elämä sujuu ja lapsista tulee terveitä. Vaikka en itse halua laspia, ymmärrän täysin miten tärkeää se on joillekkin. Naisille pitäisi sanoa että he eivät välttämättä saa niin helposti saa lapsia vanhemmalla iällä.

Vierailija
24/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: olenko ainoa, joka ymmärsi aloituksen niin, että ap todennäköisemmin vaihtoi naisen kymmenen vuotta vaimoaan nuorempaan, eli 27-vuotiaaseen? Toki voi olla kumpi vaan, mutta 24-vuotiaan tapauksessa olisi luontevampaa sanoa, että vaihtoi 10v itseään nuorempaan naiseen.

Vierailija
25/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tästä voi yleisellä tasolla keskustella, vaikka provo onkin.

Jos elämän suuri tavoite on oma biologinen lapsi, niin sitten se tavoite menee kumppanin ohi. Näinhän naisillekin aina sanotaan: jätä se sika, jos se ei halua/voi saada lapsia.

Itse ajattelen niin päin, että kumppani on se pohja ja lapset ekstraa. Mutta toki elämässä ei koskaan tiedä, mitä tapahtuu, ja ilman pohjaakin voi joutua pärjäämään.

Itse kyllä ajattelen, että on kaksi täysin eri asiaa, että ei halua lapsia tai ei voi saada lapsia.

Vierailija
26/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko hyväksyttävämpää, jos nainen jättäisi miehen koska mies ei voi saada lapsia?

Ei ole kumpikaan. Tulee tunne, että oma vika, kun näin kävi, vaikka ei itse asialle voinut mitään.

Vierailija
27/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halunnut vaimoa, vaan lapsentekokoneen. Hyvä, että hän pääsi eroon tuollaisesta pinnallisesta runkusta, joka ei osaa edes rakastaa.  

Vierailija
28/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et häntä rakastanut, että luojan liitos, että hänestä ei tullut yksinhuoltajaa. 

Vierailija
29/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halunnut vaimoa, vaan lapsentekokoneen. Hyvä, että hän pääsi eroon tuollaisesta pinnallisesta runkusta, joka ei osaa edes rakastaa.  

Kuinkahan moni nainen jättää miehen, joka ei halua tai saa lapsia. 

Ihan kannustetaan jättämään tuollainen mies. Nyt asiat onkin toisen, kun jättäjä onkin mies. 

Vierailija
30/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit naimisiin itseäsi vanhemman naisen kanssa? Olitko kiinnostunut vain hänen rahoistaan? Ihmetyttää nämä ihmiset jotka menevät epäsuhtaisesti naimisiin, tai alkavat seurustella, kuten mies vanhemman naisen kanssa, tai nainen kymmeniä vuosia vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
31/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei entisessä liitossa selvästikään ollut yhtään. Liekö sitä sitten uudessakaan, hieman epäilyttää jos tärkeimmät onnen lähteet tuntuu olevan naisen nuoruus (kauneutta ei nyt sentään mainittu) ja hedelmällisyys. Aloituksen sävy saa vahvasti epäilemään että kirjoittajasta ei kykyä aitoon rakkauteen löydy.

Vierailija
32/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä jankkausta. Mies on ilmeisesti rakastunut tähän vanhempaan naiseen aikanaan. Yhdessä on yritetty lapsia kauan.

Kovaltahan tuo ratkaisu kuulostaa mutta mieskin voi haluta biologisia lapsia. Jätetyn pitäisi keskittyä eteenpäin menemiseen, ei jäädä menneeseen roikkumaan.

Vierailija
33/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin saanut valita miten elämä menee, olisin löytänyt "sen oikean" jo nuorena alle kolmikymppisenä. Valitettavasti en löytänyt ja voi muutenkin olla että jään yksin vaikka se suhde ja perhe on suurimpia haaveitani ollut aina. Mitäs sanottavaa aloittajalla tähän olisi? Se on kyllä tullut moneen kertaan jo selväksi että liian vanha olen ollakseni yhtään kiinnostava miehille enää.

N30

Vierailija
34/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ja seuraavaksi voit lopettaa nämä iänikuiset kuluneet les-bovaimoprovosi. En tajua miksi porukka edes vastailee sinulle -.-

I---di--ootteja palsta pullollaan.

Vierailija
35/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tehdä noin? Tuo on julmaa. Ajattele miltä entisestä vaimostasi tuntunut. Silloin, kun tarvitsisi tukea, ei sitä saanut vaan jätit hänet. Onhan niitä sijaissynnyttäjiäkin ja adoptio keksitty, mutta teit vain kylmän päätöksen mitään muita vaihtoehtoja ajattelematta. Varmaan oikein nautit tilanteesta, kun sinulla asiat nyt paremmin. Noinko kylmästi kohtelet kaikkia ihmisiä?

Hmm..monesti naisille sanotaan, että jätä mies jonka kanssa ei saa lapsia...

Vierailija
36/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaimosatuilija on ollut ahkera tänään näissä aloituksissaan. Oikeastihan tuo satusetä ei ole ikinä edes ollut naisen kanssa.

Vierailija
37/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tehdä noin? Tuo on julmaa. Ajattele miltä entisestä vaimostasi tuntunut. Silloin, kun tarvitsisi tukea, ei sitä saanut vaan jätit hänet. Onhan niitä sijaissynnyttäjiäkin ja adoptio keksitty, mutta teit vain kylmän päätöksen mitään muita vaihtoehtoja ajattelematta. Varmaan oikein nautit tilanteesta, kun sinulla asiat nyt paremmin. Noinko kylmästi kohtelet kaikkia ihmisiä?

Hmm..monesti naisille sanotaan, että jätä mies jonka kanssa ei saa lapsia...

Niin sanotaan kun toinen ei HALUA lapsia, koska silloin halutaan elämältä eri asioita ja kompromissia tuossa asiassa on mahdotonta tehdä. On eri asia jos toinen ei pysty saamaan omia biologisia lapsia eikä sille itse mitään voi.

Vierailija
38/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit naimisiin itseäsi vanhemman naisen kanssa? Olitko kiinnostunut vain hänen rahoistaan? Ihmetyttää nämä ihmiset jotka menevät epäsuhtaisesti naimisiin, tai alkavat seurustella, kuten mies vanhemman naisen kanssa, tai nainen kymmeniä vuosia vanhemman miehen kanssa.

Onko tämä vitsi? Ikäeroa vain kolme vuotta. Olin ex-miestäni viisi vuotta vanhempi enkä koskaan tuntenut olevani vanhempi nainen. 

Vierailija
39/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllin kirjoitus. Minä taas tein parhaan päätökseni, kun luovuin pikkupojasta, joka esitti olevansa mies. Ahhh tätä vapauden tunnetta ja oikeasti kiinnostavia ihmisiä..

Vierailija
40/52 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuoden päästä ap tekee aloituksen siitä, miten lasten äiti muuttui nalkuttavaksi akaksi kaksosia hoitaessa ja nyt ap joutuu maksamaan isoja elareita, kun ei viitsinyt kuunnella sitä kitinää. Tekisi mieli päästä takaisin exän helmoihin rauhallisen elämän pariin.