Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne Kukkohovi paljastaa Instagramissa, kuinka ryhmä miehiä nappasi hänet tiistaina kadulta: "Vaatteita revittiin pois ja hiuksista vedettiin ja mua purtiin kaulaan”

Kommentit (397)

Vierailija
161/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoinen, keski-ikäinen satutäti on jo aiemmin riisunut kaikki vaatteensa, joten ainoaksi keinoksi saada huomiota jää hurjien juttujen kertominen. 

Jokunen roskalehti näihin vielä näemmä tarttuu kun juttu on tarpeeksi kahjo. 

Naisvihaa ilmassa. Olisiko Annen tarina uskottavampi jos nainen ei olisi keski-ikäinen? Miten tuo ikä tähän vaikuttaa?

Leimaat ihmisen satutädiksi tietämättä lainkaan onko Annen kertomus totta vai ei. Ei sinulla on faktaa.

Olen pitkään ollut poissa tältä palstalta kun alkoi ahdistaa ihmisten ilkeys ja alhaisuus ja nyt uteliaisuuttani olen täällä taas pari päivää roikkunut ja huomasin että paras on taas häipyä, ei pysty lukemaan näiden ihmisvihaajien juttuja. So long Av, ei tule kummallakaan osapuolella tosiaan ikävä👋

Täällä vaikuttaisi pyörivän enää vain todella häiriintyneet tapaukset. Sen verran sairasta tekstiä liian monen näppiksiltä tulee. Ilmeisesti normaalimmat ja normaalin tunne-elämän omaavat ihmiset häipyvät av:lta, koska tavalla tai toisella pershäiriöiset ovat vallanneet palstan. Tästä on tullut oikea kaatopaikka.

Vierailija
162/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiistaina eli tällä viikolla. Oli silloin instan mukaan Nizzassa. Ja ei voi tapahtua Mikkelissä. Nizzassa kyllä, se on turvaton kaupunki

Haluaa silti selkeästi antaa sen käsityksen, että olisi tapahtunut Suomessa. Käsittämätöntä julkisuus- ja somekohuhakuisuutta. Oikein ällöttää.

Miten niin haluaa? Kaikki jotka ovat tiedon häneltä saaneet ovat samasta paikasta nähneet missä hän on tuolloin ollut.

Ymmärrän että monia ihmetyttää tämä ulostulo, niin minuakin, Anne tuntuu jotenkin itse vähättelevän tapahtunutta, mutta tässä ketjussa on ihan sairas sävy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annen puhelin käy varmaan kuumana, kun juorulehdet soittelee yksityiskohtien perään.

Ei oo tainnu antaa ku seiskalle kommentit, ja instan kommenteissa taisi ilmoittaa ettei lue keltaista mediaa tai jotain tuollaista että sai kuvan et katsoo ylöspäin näitä. Vaikka ne taitaa olla ainoita syitä minkä takia hän on edelleen "kuuluisa".

Vierailija
164/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miesporukka"

Vierailija
165/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on tämän jo varmaan maininnut mutta en ala lukemaan näin pitkää sisällötöntä naisvihaketjua varmistuakseni joten mainitsen kuitenkin että Anne kertoi tapahtuneesta insta stroryssa joka käsittääkseni katoaa automaattisesti vuorokauden jälkeen, hän ei ole siis itse sitä poistanut.

Vierailija
166/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiistaina eli tällä viikolla. Oli silloin instan mukaan Nizzassa. Ja ei voi tapahtua Mikkelissä. Nizzassa kyllä, se on turvaton kaupunki

Haluaa silti selkeästi antaa sen käsityksen, että olisi tapahtunut Suomessa. Käsittämätöntä julkisuus- ja somekohuhakuisuutta. Oikein ällöttää.

Miten niin haluaa? Kaikki jotka ovat tiedon häneltä saaneet ovat samasta paikasta nähneet missä hän on tuolloin ollut.

Ymmärrän että monia ihmetyttää tämä ulostulo, niin minuakin, Anne tuntuu jotenkin itse vähättelevän tapahtunutta, mutta tässä ketjussa on ihan sairas sävy.

Anne ei käsittääkseni itse soitellut lehdille, vaan lehdet tekivät jutun hänen henkilökohtaisen sometilin seinällä julkaistun jutun perusteella. Kuten sanoit, kaikki Annea seuraavat varmaan tietävät, missä tämä on tapahtunut.

Tapahtuman vähättelyn on itsensä suojelemista. Nykyään ei saa näyttää, että mikään tuntuisi miltään. Kaikki asiat pitää ohittaa olan kohautuksella, pitää olla pärjäävä, reipas ja vahva. Ei saa tuntea, ei saa romahtaa. Pitää vain hymyillä ja tarpoa eteenpäin, jos vastoinkäymisiä tulee, ne hoidetaan työnteolla. Hymyillen ja reippaasti töitä tehden. Inhimillisyys on demonisoitu nykymaailmassa. Ihmisen tulee olla robotti. Kestää kaikki horjumatta. Kaikissa tilanteissa pitää olla vahvana, mikään ei saa hetkauttaa. Pitää olla voittaja, koska muuten on luuseri.

Eikä tätä mentaliteettiä toteuteta tietoisesti, vaan tiedostamatta. Pikkuhiljaa sitä mukaudutaan niihin vaatimuksiin, mitä yhteiskunta ja ympäristö asettaa. Tunteminen on heikoille, tätähän meille toitotetaan.

Vierailija
167/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä minua jotenkin yllätä, minulle on käynyt kaksi kertaa ihan Helsingissä viikonloppuna yöllä niin, että vastaantuleva miesporukka on yrittänyt käydä käsiksi (ehkä osittain myös huumorilla, mutta naiselle se voi olla tosi pelottavaa).

Ehkä tästäkin pitäisi vaan puhua enemmän. Ilmeisesti ilmiö on osalle ihan tuntematon, ja osa sitten saa tätä pelottavaa huomiota osakseen.

Ehkä tämä on vaikeampi joidenkin ymmärtää kuin kevyt ahdistelu. Metoo-keskusteluhan meni ihan oudoille raiteille, kun suurin osa tuntui kokevan ahdisteluksi jonkun väärällä tavalla luodun katseenkin. Heillä ei ilmeisesti ole kokrmusta tällaisesta vökivaltaisesta ja pelottavasta ahdistelusta ollenkaan, eivätkä he voi ymmärtää sitä ja sen olemasaoloa.

Oikein kun aloin miettiä, niin muhun on käyty yllättäen käsiksi kadulla elämäni aikana n 5 kertaa, puolet siitä ihan päivänvalossa Helsingissä ja puolet ulkomailla tai illalla. Kerran on meinattu r. aiskata ulkomailla, kerran oman kotitalon rappukäytävässä ja kerran ruotsinlaivalla. En ole koskaan puhunut näistä tapauksista kenellekään. Olen hävennyt niitä, ei ole ikinä edes tullut mieleen kertoa kellekään eikä todellakaan ole tullut koskaan ennen tätäpäivää edes mieleen mahdollisuus, että olisi voinut tehdä rikosilmoituksen.

Varmasti meitä on muitakin, jotka olemme jotenkin kasvaneet siihen, että tällaista nyt tapahtuu ja se pitää salata muilta. Juuri tuonlainen vihamielinen hyökkäys ja mitätöinti kuin tässä ketjussa nökyy, hiljentää naisia yhä. Toivoisin noiden kommenttien ja ihmeellidten peukutusten olevan sairaiden naisvihaajamiesten tekemiä, mutta pakko kai uskoa, että ne ovat isolta osalta muita naisia. Ei tainnut metoo vielä aueta monellekaan, kun tämä reaktio on tällainen.

Vierailija
168/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä minua jotenkin yllätä, minulle on käynyt kaksi kertaa ihan Helsingissä viikonloppuna yöllä niin, että vastaantuleva miesporukka on yrittänyt käydä käsiksi (ehkä osittain myös huumorilla, mutta naiselle se voi olla tosi pelottavaa).

Ehkä tästäkin pitäisi vaan puhua enemmän. Ilmeisesti ilmiö on osalle ihan tuntematon, ja osa sitten saa tätä pelottavaa huomiota osakseen.

Ehkä tämä on vaikeampi joidenkin ymmärtää kuin kevyt ahdistelu. Metoo-keskusteluhan meni ihan oudoille raiteille, kun suurin osa tuntui kokevan ahdisteluksi jonkun väärällä tavalla luodun katseenkin. Heillä ei ilmeisesti ole kokrmusta tällaisesta vökivaltaisesta ja pelottavasta ahdistelusta ollenkaan, eivätkä he voi ymmärtää sitä ja sen olemasaoloa.

Oikein kun aloin miettiä, niin muhun on käyty yllättäen käsiksi kadulla elämäni aikana n 5 kertaa, puolet siitä ihan päivänvalossa Helsingissä ja puolet ulkomailla tai illalla. Kerran on meinattu r. aiskata ulkomailla, kerran oman kotitalon rappukäytävässä ja kerran ruotsinlaivalla. En ole koskaan puhunut näistä tapauksista kenellekään. Olen hävennyt niitä, ei ole ikinä edes tullut mieleen kertoa kellekään eikä todellakaan ole tullut koskaan ennen tätäpäivää edes mieleen mahdollisuus, että olisi voinut tehdä rikosilmoituksen.

Varmasti meitä on muitakin, jotka olemme jotenkin kasvaneet siihen, että tällaista nyt tapahtuu ja se pitää salata muilta. Juuri tuonlainen vihamielinen hyökkäys ja mitätöinti kuin tässä ketjussa nökyy, hiljentää naisia yhä. Toivoisin noiden kommenttien ja ihmeellidten peukutusten olevan sairaiden naisvihaajamiesten tekemiä, mutta pakko kai uskoa, että ne ovat isolta osalta muita naisia. Ei tainnut metoo vielä aueta monellekaan, kun tämä reaktio on tällainen.

Lisäyksenä että kerran kun minua ahdisteltiin pelottavasti yöllä töistä kotiintullessani Helsingissä ja kerroin siitä heti silloin miehelleni kotiinpäästyäni, hänkin vain hymähti, eikä kommentoinut mitään.

Vierailija
169/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oliko se nyt Suomessa vai Nizzassa?

Vierailija
170/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Ranska ainakin on menetetty väkivallalle tuttavapariskunnan mukaan, joka on käynyt 30 vuotta siellä joka vuosi.

Myös minä matkustan Ranskassa vuosittain, olen matkustanut viimeiset 15 vuotta. Ikinä EM ole törmännyt väkivaltaan. Olen itse asiassa juuri matkalla Nizzaan - siksi olisi mukava kuulla yksityiskohtia otsikon tapauksesta. Missä tapahtui, vanhassa kaupungissako, cours saleya? Päivällä? Uskaltaako sinne tällainen blondi mennä yksin?

Vierailija
171/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anne ei käsittääkseni itse soitellut lehdille, vaan lehdet tekivät jutun hänen henkilökohtaisen sometilin seinällä julkaistun jutun perusteella. Kuten sanoit, kaikki Annea seuraavat varmaan tietävät, missä tämä on tapahtunut.

Tapahtuman vähättelyn on itsensä suojelemista. Nykyään ei saa näyttää, että mikään tuntuisi miltään. Kaikki asiat pitää ohittaa olan kohautuksella, pitää olla pärjäävä, reipas ja vahva. Ei saa tuntea, ei saa romahtaa. Pitää vain hymyillä ja tarpoa eteenpäin, jos vastoinkäymisiä tulee, ne hoidetaan työnteolla. Hymyillen ja reippaasti töitä tehden. Inhimillisyys on demonisoitu nykymaailmassa. Ihmisen tulee olla robotti. Kestää kaikki horjumatta. Kaikissa tilanteissa pitää olla vahvana, mikään ei saa hetkauttaa. Pitää olla voittaja, koska muuten on luuseri.

Eikä tätä mentaliteettiä toteuteta tietoisesti, vaan tiedostamatta. Pikkuhiljaa sitä mukaudutaan niihin vaatimuksiin, mitä yhteiskunta ja ympäristö asettaa. Tunteminen on heikoille, tätähän meille toitotetaan.

Missähän kiven alla olet viimeisen vuoden viettänyt? metoo-lässytyshän on nimenomaan laskenut ahdisteltujen kynnystä nostaa asista haloo. Get your facts straight.

Vierailija
172/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Ranska ainakin on menetetty väkivallalle tuttavapariskunnan mukaan, joka on käynyt 30 vuotta siellä joka vuosi.

Myös minä matkustan Ranskassa vuosittain, olen matkustanut viimeiset 15 vuotta. Ikinä EM ole törmännyt väkivaltaan. Olen itse asiassa juuri matkalla Nizzaan - siksi olisi mukava kuulla yksityiskohtia otsikon tapauksesta. Missä tapahtui, vanhassa kaupungissako, cours saleya? Päivällä? Uskaltaako sinne tällainen blondi mennä yksin?

Epäiletkö siis, ettei naisiin kohdistu vökivaltaa, jos sinuun ei ole kohdistunut? Oletko siitä pahoillasi vsi hyvilläsi?

Ei kenenkään tarvitse mennä Nizzaan sitä kokeakseen. Minua ja monia muita on ahdisteltu väkivalloin aika montakin kertaa ihan täällä kotimaassakin.

Vierailija
173/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän kiven alla olet viimeisen vuoden viettänyt? metoo-lässytyshän on nimenomaan laskenut ahdisteltujen kynnystä nostaa asista haloo. Get your facts straight.

Hah, ota silmä käteen ja lue tämän ketjun kommentteja. Sinäkin oikein alleviivaat tyypillistä sairasta ajattelua puhumalla meetoo-lässytyksestä. Mutta naisvihaajahan sinä oletkin.

Vierailija
174/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ei läheskään tarpeeksi, kun tätä ketjua katsoo. Tässähän haukutaan maanrakoon nainen, joka uskalsi kertoa ahdistelusta.

Vierailija
175/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja

Vierailija
176/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäiletkö siis, ettei naisiin kohdistu vökivaltaa, jos sinuun ei ole kohdistunut? Oletko siitä pahoillasi vsi hyvilläsi?

Ei kenenkään tarvitse mennä Nizzaan sitä kokeakseen. Minua ja monia muita on ahdisteltu väkivalloin aika montakin kertaa ihan täällä kotimaassakin.

Ei, vaan pidän yllättävänä sitä, jos joku pitää Ranskaa väkivaltaisena ja vaarallisena maana. Ihan käytännön asiana olisi kiva tietää yksityiskohtia, tulisiko minun jotenkin esim pelätä tai välttää Nizzasta yksin päivällä kävelyä, missä alueilla jne. Tuollainen epämääräinen kertomus ei voi varoittaa ketään tai auttaa mitenkään muutenkaan.

Vierailija
177/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tuotiin esiin kuinka on ollut rankkaa kun on menettänyt hyvän ystävänsä (ja äidin ja avioeronnut 17 vuoden liitosta).

Jos olisin tämän hyvän ystävän läheinen olisin varmaan aika vihainen tuolla surulla ratsastamisesta ja omimisesta jotta pysyisi julkisuudessa.

Onhan toi nyt h elvetin rankkaa. En olisi kateellinen. Ei se julkisuuskaan niin herkkua ole, että haluaisi läheistensäö hengen sille uhrata.

Vierailija
178/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sikoja

Jätä se sika ! Ansitset paljon parempaa.

Vierailija
179/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän moni raiskaus jää ilmoittamatta sen takia, kun uhri pelkää tämän ketjun kaltaisten ihmisperseiden nälvintää ja haukkumista?

Vierailija
180/397 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan pidän yllättävänä sitä, jos joku pitää Ranskaa väkivaltaisena ja vaarallisena maana. Ihan käytännön asiana olisi kiva tietää yksityiskohtia, tulisiko minun jotenkin esim pelätä tai välttää Nizzasta yksin päivällä kävelyä, missä alueilla jne. Tuollainen epämääräinen kertomus ei voi varoittaa ketään tai auttaa mitenkään muutenkaan.

Kertomushan nosti esiin sen, että naisiin kohdistuu tällaista väkivaltaa julkisilla paikoilla, mistä ei puhuta. Se oli rohkea teko Kukkohovilta ja sellaisia keskustrlunavauksia tarvitaan paljon lisää, jotta sinunkaltaisesi naisvihaajat lopettaisivat naisten kokemusten vähättelyn ja uhrien syyllistämisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan