Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla luullaan, ettei miehet valita hajusteista?

Vierailija
19.10.2018 |

Mun mies on vaatinut hotellissa huoneen vaihtamista, kun edellisten asukkaiden jäljiltä hajuveden haju on ollut niin sietämätön. Töissä kävi edustaja, miespuolinen pomoni valitti hajustetusta partavedestä, joka jäi leijumaan, aika pitkään. Miehen veli ei voi sietää pientäkään määrää mitään kemikaalista hajua. On mulla muitakin esimerkkejä, tässä nyt alkuun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinallisen hyvästä hajuaistista yritetään tehdä naisten "kunhan luulette" -ongelma.

Ihmettelen tilannetta, koska kyse on aistista. Toiset näkevät tai kuulevat paremmin.

Minä kärsin skunkeista.

Vierailija
2/4 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samalla kuntosalilla käy paljon i_rakiIaisia, jotka suihkuttelee jotain Raidin hajuista ainetta niin, että koko halli löyhkää! Siis ihan oikeesti koko punttisali, spinningsali, jumppasali, pukkari ja kaikki. Ja kaikki tämä siis ennen treenejä... 🤢🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samalla kuntosalilla käy paljon i_rakiIaisia, jotka suihkuttelee jotain Raidin hajuista ainetta niin, että koko halli löyhkää! Siis ihan oikeesti koko punttisali, spinningsali, jumppasali, pukkari ja kaikki. Ja kaikki tämä siis ennen treenejä... 🤢🤮

Kaikki muut yökkäilee, mutta valvojat ei uskalla käydä sanomassa asiasta mitään.

Vierailija
4/4 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä aloittajan väite juontaa juurensa? Siis että palstalla luullaan näin?

Järkyttävistä löyhkistä kärsiminen ei myöskään katso sukupuolta.

Oliko kenties tarkoitus tälläkin lietsoa miesvihaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi