Järkytys- viiden lapsen äiti tuli treffeille isolla tila-autolla
Olin tutustun viiden lapsen yh-äitiin ja sovimme treffit. Tulin autolla parkkihalliin ja odotin siellä tuota naista. Järkytyin, kun tuo nainen ajoi isoa tila -autoa. Nainen astui autosta ulos ulkohousut päällä ja pipo päässä. ( itsellä vaaleat housut ja puvuntakki päällä) tarkoitus mennä syömään hänen kanssaan. Kun nainen tuli paikalle, niin sanoin, että ” Sori, mä en ehdi syömään. Joudun menemään takaisin töihin” nainen oli hieman hämillään. Poistuin nopeasti paikalta.
Puistattaa vieläkin. Kuka oikeasti tulee treffeille kaupunkiin ulkohousut jalassa ja pipo päässä? Ja tuo iso tila-auto kruunasi kyllä kaiken :D
Kommentit (44)
Pointti nyt ei selvästikään ollut autossa vaan siinä, miten nainen pukeutuu treffeille
Jos nainen viettää suurimman osan arjestaan ulkoiluhousuissa ja pipossa, pukeutuen fiksusti sään mukaan, ei hänelle ehkä tullut edes mieleen, että treffeillä pitäisi esittää jotain muuta. Aika äkkiä se treffikumppani joutuisi niitä ulkoiluhousuja ja pipoja katselemaan jos meinaisi jatkaa tapailua. Ja suhteeseen astuu myös arki aika nopeasti, kun lapsia on jo liuta valmiina. Aika lyhyeen jää alkuhuuman kuherrusvuodet (vaikka nainen miten pukeutuisi).
Mä sain joskus ensitreffeille jonkun vanhemmillaan asuvan kolmikymppisen miehen. Sillä oli jalassaan turvasaappaat ja päällään farkkuhaalari (lappuhaalari, mikä lie). Flanelliruutupaita. Ei napannut. Enemmän mua kylläkin pisti silmiin miehen vaikeus kävellä ja nousta tuolilta ylös, oli vähän ylipainoakin. Ei tullut jatkoa.
😂😂 Mä voisin olla tuo ap: n kuvailema nainen muutoin mutta en ole käynyt treffeillä sitten eron, lähinnä yllä olevien mielipiteiden vuoksi.
T. 5 lapsen yh ja tila-auto