Miksi nuo Toivo Sukari ja Nadja hehkuttavat suhdettaan alusvaatteissa?
Mikä tämä juttu nyt on, keneen he yrittävät tehdä vaikutusta? Onko tuosta Sukarista tullut jotenkin vanhuudenhöperö, miksi speedot, ei voi käsittää. Onko se ikäero nyt niin ihmeellistä?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin Maisterit. Täällä Suuri Älymystö kaikessa viisaudessanne ei saa edes töitä, saati mukavaa elämänlaatua, kuten Toivo.
Ja siellä heräsi yksi oman elämänsä maisteri mielikuvitusrikkaasti kateuskorttiaan heiluttamaan :D
Nyt jotain tuoretta, jos varta vasten täytyy tulla ulisemaan :D
Tyypillinen ”paremman väen” edustaja kiiruhti puolustelemaan nykypäivän yläluokkaista ja tyhmän ylpeää asennettaan. Viisas köyhä, sekä kulissit kunnossa, vai kuinka?
Hassun näköistä. Rakastunut mies on kyllä hölmöintä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Hassun näköistä. Rakastunut mies on kyllä hölmöintä koskaan.
Niinpä. Miehet ovat niin tunteidensa vietävinä!
Mua ihmetyttää kun sitä venäläistä (onnenonkija?) Nadjaa sanotaan lehdistössä kaunottareksi? Sehän on melkein viiskymppinen muija ja sen naama näyttää ihan hamsterin naamalta, pienet silmät ja jumalattoman paksut jyväposket. Joo kroppa kuosissa kera silikonien mutta naama. Topista tuli kauan sitten realitysarja telkusta, en ole ikinä nähnyt niin tyhmää miestä mitä tää Topi oli! Ei osannut mm. sanoa sanaakaan englanniksi, oli todella todella yksinkertainen, voi apua... tuntui ettå hänen sukunsa hoiti kaikkia asioita eikä äijä itse tajunnut ei maasta ei kuusta.
Jos mulla ollessani 64v olisi nainen, joka on fitness-urheilija 47v.... no tarviiko sitä kenenkään missään koskaan pienessä päässään miettiä, että mistä sitä crediiittiä naiselleen antaisi? Varmaan sijoitusvinkeistä tai kirjallisuusmausta(ko)? Ja siinä on väärin?!
Puhhhh kirjoitti:
Mua ihmetyttää kun sitä venäläistä (onnenonkija?) Nadjaa sanotaan lehdistössä kaunottareksi? Sehän on melkein viiskymppinen muija ja sen naama näyttää ihan hamsterin naamalta, pienet silmät ja jumalattoman paksut jyväposket. Joo kroppa kuosissa kera silikonien mutta naama. Topista tuli kauan sitten realitysarja telkusta, en ole ikinä nähnyt niin tyhmää miestä mitä tää Topi oli! Ei osannut mm. sanoa sanaakaan englanniksi, oli todella todella yksinkertainen, voi apua... tuntui ettå hänen sukunsa hoiti kaikkia asioita eikä äijä itse tajunnut ei maasta ei kuusta.
Eikös Nadja ole alunalkaen Kazakstanista? Hiukset on ilmeisesti täysin vaalennettu, se vähän hämää, mutta kasvoissa on aika paljon itäisiä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Eloweena kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko ihmetellä, että miten Sukari on saanut kerättyä mittavan omaisuutensa tai ylipäänsä yhtäkään Maskua pystyyn. Vaikuttaa jotenkin kummalliselta kaverilta? Vähän yksinkertaiselta. Tai tuleeko näille rikkaille joku höpsähdys ja kaikki hyvä/normaali käytös unohtuu.
Samalla ihmettelen tätä Heikki Lampelaa. Kyseinen mies on todella taitava alallaan, henk.koht. Elämänsä kuitenkin mahtavasti julkisuudessa sössinyt.
Tälläkin palstalla aina hehkutetaan korkeakoulutettuja ihmisiä. No itse kävin ihan vaan amiksen, mutta en ole saanut tuollaisia aivopieruja aikaan..
Tähän samaan kastiin kuuluu myös eräs kyläkaupan pitäjä visa keksinen.
Vesalla bisnekset pyörii ja rahaa tulee. Ei Vesa mikään tyhmä oo.
Ennemminkin himpun verran autisti tms. Kuten monet keksijät on.
Vierailija kirjoitti:
Jos oma isäni tekisi tuon tempun, en enää koskaan puhuisi hänelle, en tuntisi häntä, kieltäisin kolme kertaa (vai montako kertaan se oli?) ennen kukonlaulua....
Sitä häpeää en voisi mitenkään kestää.
Voisiko kyseessä olla alkava dementia? Onko vastuullista antaa nolata itsensä noin?
No ei nyt sentään. Tarviiko elämän olla noin vakavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oma isäni tekisi tuon tempun, en enää koskaan puhuisi hänelle, en tuntisi häntä, kieltäisin kolme kertaa (vai montako kertaan se oli?) ennen kukonlaulua....
Sitä häpeää en voisi mitenkään kestää.
Voisiko kyseessä olla alkava dementia? Onko vastuullista antaa nolata itsensä noin?
No ei nyt sentään. Tarviiko elämän olla noin vakavaa?
Tarvitsee sen. Tiedän että kaikilla pervoelukoilla ei ole.
Ei ole Nadja kaunis. Hiustenvaalennukset ja pidennykset. Poskipäihin selvästi laitettu täytettä. Timmissä kunnossa toki on. Muuten ruma.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla ollessani 64v olisi nainen, joka on fitness-urheilija 47v.... no tarviiko sitä kenenkään missään koskaan pienessä päässään miettiä, että mistä sitä crediiittiä naiselleen antaisi? Varmaan sijoitusvinkeistä tai kirjallisuusmausta(ko)? Ja siinä on väärin?!
Ei kai sinänsä mikään mut miks kukaan itseään kunnioittava 64v. haluaa, että 47v fitness-urheilija pelaamalla pelaa paikan seniorin elämään. Kun en jaksa millään uskoa, että kyse on tosi rakkaudesta. Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt, joten kertokaa joku kiitos:)!
Puhhhh kirjoitti:
Topin on pakko olla lahjakas, kun on päässyt noin pitkälle ja kerännyt suuren omaisuuden, kouluja käymättä. Ettei pärjää englannilla, johtuu siitä ettei hänen kouluaikanaan vielä kieliä luettu ala-asteella. Nyt kuulemma on opiskellut vieraita kieliä ikämiehenä. On kyllä ihmeen nuorekas ikäisekseen. - Äsken katsoin vihkitoimituksen Turun Tuomiokirkossa suorana lähetyksenä. Seuraavaksi on juhlat Turun Linnassa, sitä ei valitettavasti näytetä. Onneksi satuin olemaan kotona nyt, jotta näin lähetyksen. Ei ihan kuninkaallisten häiden veroinen, mutta minun lauantaipäiväni kohokohta kyllä.
Onko tuo asunto siis Telakkarannassa?