Pidän uutta esimiestä pätemättömänä ja hiukan yksinkertaisena.
Ei vuodenkaan jälkeen selviydy tehtävistään, epärehellinen ,ei ole tutkintoa suoritettuna ja on nepotismin avulla päässyt nykyiseen asemaansa.
Mitä tehdä? En oikein pidä työstäni muutenkaan, mutta aika simppeliä ja ns. helppoa rahaa. Ikävää tilanteessa on se, että esimies vierittää omia virheitään muille, myös minulle.
Jollain tapaa pitäisi saada ojennukseen ennenkuin irtisanoudun, ettei jää muiden kiusaksi tolloilemaan.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Dokumentoi todistettavasti noita virheitä ja ylemmälle taholle tiedoksi.
Ei ole ollut apua. Sukulainen riittävän korkeassa virassa.
Vierailija kirjoitti:
Pätemätönhän on hyvä asia.
Tarkoittaa ei halua päteä.
Niin minustakin. Minulla on juuri sellainen esimies, pätevä, mutta ei halua päteä.
Kiireessä naputtelen aloitusta ja ajatus laukkaa muualla. Epäpätevää tietysti tarkoitin.
Olin samanlaisen esimiehen alainen. Tämä esimies oli myös narsisti. Onneksi sain itsestäni irti niin paljon, että lähdin täysin epäpätevän alaisuudesta toiseen työpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiireessä naputtelen aloitusta ja ajatus laukkaa muualla. Epäpätevää tietysti tarkoitin.
Okei, ikävä kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla oma työpanoksesi? Samanlaista hutilointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla oma työpanoksesi? Samanlaista hutilointia?
Tiedä vaikka vielä työajalla tänne kirjoittelisi...
Vierailija kirjoitti:
Kiireessä naputtelet työajalla?
Uusi esimies, mutta ollut jo vuoden tehtävissä? Sinulle siis uusi? Ehkä et vielä tunne ihmistä, odottele.
Dokumentoi todistettavasti noita virheitä ja ylemmälle taholle tiedoksi.