Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Miten ihmeessä hyvää palveluskuntaa ei saa mistään, taas oli emäntä ostanut ihan vääränlaista purkkiruokaa. Pitäisikö jättää se sika ja muuttaa muualle asumaan?
Miaauuu... Kuivamuona ym. Tekomössö ei ole luonnollista syötävää. Moouu, pakko nälissään syödä. Koska saan kalaa ja kihaa.. Mooouuu.. Nyyhhh...
Mikä jugurtti ja rahka seniorikissalle
Kuinka päästäisestä saisi kitkerän maun pois ?
Vierailija kirjoitti:
Mikä jugurtti ja rahka seniorikissalle
Tää on hyvä !
Kollien liikkumattomuusepidemia.Jotain tarttis tehrä
Kuusiviikkoiset pentuni eivät enää nuku päiväunia. Olen aivan uuvuksissa.
Mikä hämmästytti kollisi suvussa?
Apua. Naapurissa asuu komea kissanruokamainoksissa esiintynyt uros. Kotiväkeni ei päästä minua ulos ilman valvontaa. Pelkään että joku yöt ulkona juokseva, kevyt tassuinen katti vie ihanan laatikkoleukaisen komistuksen kuononi edestä. Miten pääsisin yksin tutustumaan unelmieni kolliin.
Onko häntäni sopivan kokoinen kun se on n.13 cm?
Kissan päiviä viettelen ja aurinkossa köllöttelen.
Kerään voimia valvoa yön... sit sama uudestaan.
Tämä se on kissan elämää. 😽
Joku mätkii urakalla alanuolia. On varmaan joku av kissa.
Purkinavaajani kävi kaupassa. Ei ostanut silakkafileita saati kissanminttu Dreamiesejä. Kurkkua ja salaattia sekä niitä punaisia palleroita kylläkin. Palleroilla voi pelata tassupalloa ja kurkku sekä salaattia haukata mutta eihän ne ole kissanruokaa. Naapuriin kannettiin isoa pahvilaatikkoa. Ei mene dreamiesit tasan.
Kolumni : Miksei kukaan vaadi keskikokoisia ruiskuttavia kolleja ottamaan itseään hännästä kiinni ?
Vierailija kirjoitti:
On teillä mielenterveysongelmaisilla tantoilla taas niin hauskaa että. 🤦🏻
Onhan näitä leikkimielisiä ketjuja ollut aina. Paras pysyä palstalta pois jos tämä on liikaa.
Eilen oli niin tujua kissanminttua että päiväunilta herättyäni en tiennyt oliko päivä vai yö
Jollakin meni tunteisiin kissat 💀
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa, lääkitys unohtunut kai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa, lääkitys unohtunut kai?
Varmaan
Mikä vaivaa naapurin kollia? Syö mun pentujen vanukkaat! Olisko heikkolahjainen muttei kehitysvammainen?