Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
1141/1243 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette kun henkilökunta vaan tuijottaa pikku vekotinta kädessään eikä huomioi teitä???

Vierailija
1142/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shaatana! Eukko shanghaijasi mut eläinlääkäriin. Nätisti leperrellen laittoi remelit päälle ja talutteli autoon, kopan heitti takapenkille muka varmuuen vuoksi. Sain kerrankin katella maisemia etupenkillä, mikään ei viitannut tämmöseen kavallukseen.

No täällä sitten puhuivat semmosia että multa poistetaan hammas! Miten pääsen täältä hatkaan ja vähä äkkiä vielä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin tänään oksentamaan kahteen eri paikkaan uusille eteisen matoille :D. Se kannattaa tehdä aamuyöstä niin ei ihminen ehdi hätiin niin nopeasti.

Vierailija
1144/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jekkuja ootte tänään keksineet omistajalle? 😉

Vierailija
1145/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mistään löydä enää hyvää henkilökuntaa? Kun lumet sulivat, olen alkanut harrastaa ulkokävelyjä, mutta henkilökunta hoitaa minut ulos aivan liian myöhään! Puoli viidestä saakkaa saan käskyttää niitä, eikä elettäkään ennen kello yhdeksää. Lisäksi kävelyt ovat aivan liian lyhyitä, mutta tämä nyt ei ihmetytä henkilökunnan laiskuuden tuntien. Miten saan vaihdettua henkilökuntani vai mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä? Kannattaako työntekijöille tarjoilla keppiä vai porkkanaa? Pohkeeseen pureminen, ylläri tyynylle? Vai pitääkö niille antaa huomiota, esim. tarjota pyllyä rapsutettavaksi ja feikata kehräys?

Vierailija
1146/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän suosikkielokuvanne? Mun on Cats.

Vierailija
1147/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diudiudiudiudiuu... potilas saarinen kotosalla heiii... tässä vaan nököttelen ihan, tuota noinn... väsyttää kivassti... ja kuola valuu jännnässsti, eukko tulee pyyhkimäänn.. njönjönjööö...

Vierailija
1148/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakalla ranneliikkeellä tuuppasin palvelijan perintökahvikupin lattialle. Oli ruokakuppi tyhjä ja v*t*tti.

Vierailija
1149/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kestä maata sohvalla kun tulee uutiset. Ei niissä edes näe miten kavereilla menee Ukrainassa. Olen miettinyt veisikö oma ihmiseni minut turvaan vai katoaisiko jonnekin suojiin itsekseen? Oletteko itse miettineet haluaisitteko silloin ulos hankkimaan ruokanne vaarojen keskelle, vai jäättekö mieluimmin kotiin raksukasan ja vesiämpärin kanssa odottamaan ihmisenne paluuta?

Vierailija
1150/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kollit tulisi syöttää koirille.

Vierailija
1151/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolli söi lapsen hiiret!

Vierailija
1152/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimin kun kaveri haluaa tulla samalle kupille syömään eväitäni? En haluaisi tapella enkä jakaa ruokiani mihin kerkesin ensin.

Vierailija
1153/1243 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toimin kun kaveri haluaa tulla samalle kupille syömään eväitäni? En haluaisi tapella enkä jakaa ruokiani mihin kerkesin ensin.

Kunnon irvistys ja päälle kipakka sähähdys niin eiköhän kaveri ymmärrä yskän.

Vierailija
1154/1243 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veivät hampaan mun suusta enkä tiiä miks, ei mun suu oo nimittäin ikinä ennen noin kipee ollu. Mää en voinu syödä melkein mittään yli viikkoon, siinä hiukkasen rupes kuulkaa huippaamaan! Vaikka tottakai kaikkeni tein että kukaan ei ois huomannu.

Tietty toi eukko tajus, käytiin siel hampaanviejien paikassa mut sen jälkeen olin vielä kipeempi. Eukko hätäili ja äkäili, se on vähän niinkun mä: ottaa herkästi syttyjä. Yhtenä yönä rupes sähisee että tää olis niin somepaskamyrskyn paikka mut ei oo aikaa semmosiin. Sitte se hakkas tietokonetta monta tuntia ja oli kuulkaas melko vinkeet ilmeet.

Vaan ihme touhua: vei mua sit kuitenkin samaan paikkaan taas ja taas Pauttiarallaa pari päivää vaan oltiin sielä vähän niinku vaanittavana, pikkusen kuulkaas pelottavaa semmonen! Varmana olisin ottanu taas hatkat jos vaan olisin jaksanu, tai jos ei eukko olis ollu koko ajan pitelemässä pöydällä.

Taisivat antaa aineita laijasta toiseen kun olin ihan pöllyssä vielä kotonakin, sitten meni ehkä hämyhommiks kun toi eukko kävi hieromaan mun korvanlehtee... ja seuraavaks iski melkoset mässyt, onneks ei enää niin kamalasti koskenu se syöminen.

Saattoi mennä elämä tai pari, onhan noita kun kuulemma elämä alkaa voittaa. Mut kivaa ei oo vieläkään, kellään.

Voin syödä jo jotain, mut vatta on vuorostaan kipee ja sit en ihan joka kakkakikkaretta ehi laatikolle pykäämään. Shaatana mikä savotta, sanoo eukko ja oon niin samaa mieltä.

Vierailija
1155/1243 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

harry-kissan ja meghan-kissan asiallinen pohdintaketju.

Vierailija
1156/1243 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on isäntä yötä pois. Saadaan olla kahdestaan Mörrin kanssa. Meillä on Mörrin kanssa aina kivaa kahdestaan, mutta en tajua, miksi se ukko on välillä pois niin pitkään, vaikka me emme ikinä pääse lähtemään vapaasti ulos.

Ukko on kyllä muuten hyvin hoitanut huushollin ja juoksevat asiat, mutta noita "yöristeilyjä" en ymmärrä.

Onneksi hän tuo kuitenkin aina jotain tuliaisia. Jonkinlaisia saalistusretkiä ne kai sitten ovat.

Vierailija
1157/1243 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää, kun ihmiset tulevat räpeltämään ja rapsuttamaan mahaani, kun olen kellahtanut selälleni ja nautin olostani. Vieraammat eivät usko edes murinasta, pakko räpätä ja kiivetä kiipeilypuun korkeimmalle tasolle sähisemään. Miten vaikea ihmisten on tajuta, että kissoja ei rapsuteta mahasta!

Vierailija
1158/1243 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää kestä maata sohvalla kun tulee uutiset. Ei niissä edes näe miten kavereilla menee Ukrainassa. Olen miettinyt veisikö oma ihmiseni minut turvaan vai katoaisiko jonnekin suojiin itsekseen? Oletteko itse miettineet haluaisitteko silloin ulos hankkimaan ruokanne vaarojen keskelle, vai jäättekö mieluimmin kotiin raksukasan ja vesiämpärin kanssa odottamaan ihmisenne paluuta?

Mamman kainalossa tuntuisi turvallisimmalta. Ei kai Mamma jättäisi minua yksin?

Vierailija
1159/1243 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos kaksi narttukissaa katselee holvikaaren alla kuuta ja mouruaa?

Vierailija
1160/1243 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen sun palvelijasi on?