Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Mikä ihmisotuksia vaivaa kun laittaa tommosia valokuvia meistä tänne. Miuh.
Mitä olette mieltä kutsumanimestä narttu? Pitäisikö se kieltää hieman leimaavana?
Onpas sulla kummat tavat kun kenkiin kakkaat. Onko kivaa kun ihminen laittaa kakkaset kengät jalkaan. Et kyllä taida lainkaan arvostaa ihmisiä. Minä käyn pihalla tarpeillani.
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulla kummat tavat kun kenkiin kakkaat. Onko kivaa kun ihminen laittaa kakkaset kengät jalkaan. Et kyllä taida lainkaan arvostaa ihmisiä. Minä käyn pihalla tarpeillani.
Olen opettanut palvelijan niin hyvin, että hiekkalaatikolle on aina mukavaa ja siistiä mennä. Edellinen perheenjäsen oli kärsinyt vanhoilla päivillään tassun anturoiden kuivumisesta, oli alkanut häiriökäytös, kun koki epämukavana ilmeisesti hiekan, munuaisissakin oli vikaa. Kunpa pysyisi terveenä pitkään, ei me tahalleen mitään tehdä, täytyy kaikkea näyttää elekielellä kun ei ole yhteistä kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli niin tujua kissanminttua että päiväunilta herättyäni en tiennyt oliko päivä vai yö
Tykkääkö joku palstalaisista pestystä jauhenlihasta?
Mitä tehdä kun ihmiseni ei tottele määräyksiäni?
Vierailija kirjoitti:
Lepiharrastukseni on riehuminen
Tykkäättekö te muut riehumisesta?
Itse harrastan tätä päivittäin, ihana villi tunne kun lähtee eteisestä juoksemaan makkaria kohti, ja viimeisillä metreillä tekee kunnon loikan sänkyyn.
Jatkan tätä riehumista tosi pitkään. sängystä hyppään yleensä taas pitkällä loikalla lattialle, siitä juoksen olohuoneeseen missä on raapimapuuni. Tästä raapimapuusta purin pois pallon joka roikkui kuminauhan päässä, käyn vetämässässä hampaillani tätä kuminauhan päätä jolloin siitä kuuluu RÄPS ääni. Siitä villiinnyn lisää, ja hyppään keittiön pöydälle. Tästä jatkan pitkällä loikalla olohuoneen matolle.
Voisin jatkaa tätä riehumista loputtomiin, se on ihanan villiinnyttävä tunne. Saan näillä tempuillani kaikki nauramaan, ja siitä villiinnyn vielä lisää.
Riehukaa tekin!
Riehutaan vaan! Mä vilistän täysillä olohuoneen ikkunalta keittiön läpi makuuhuoneeseen, isken kynnet sohvan taustakankaaseen ja kiemurtelen kyljelläni koko matkan sohvan ympäri. Sit kunnolla vauhtia ja keittiön matto ruttuun, olohuoneessa äkkikäännös ja takaisin. Matto on se juttu! Orjan saan lietsottua mukaan tekemällä vähän hevosenkenkäpomppuja, se lähtee ajamaan takaa mutta mä harhautan aina, teen ison leikkihyökkäyksen ja pötkin pakoon.
Kun ei enää huvita juosta täysillä, meen tunneliputken päähän vaanimaan. Orja käpristelee varpailla toisessa päässä ja kiljaisee kamalasti kun mä syöksyn tunnelin läpi, sitä vois jatkaa vaikka kuinka kauan.
Jes! Koirat sai potkut maikkarilta!
Paras pahvilaatikko jossa olet ottanut nokoset?
Vihdoin se selvisi: Tässä on paras järjestys nuolla itsensä puhtaaksi!
Jos kotiapulainen nousee työtuolista putsaamaan hiekkalaatikkoa, niin riittääkö kolme sekuntia että voin käydä siihen lämmitetylle paikalle nukkumaan? Vai pitääkö odottaa 4,7 sekuntia, että näyttäisi harkitulta teolta?
Pikkuvelikissa ei uskala tulla tänne nukkumaan, kun koira piereskelee. Onneksi sen hajun voi suodattaa, kun laittaa naaman tuolin selkänojaa vasten. Pikkuvelikissa ei ole tuotakaan tajunnut. Vaikka on se ihan ok. Siis koira, riittää kun laittaa silmät kiinni, niin se luulee, että nukun, eikä häiriköi. Pikkuvelikissa häiriköi silti.
Oletko maistanut sitä uutisissa ollutta ruokaa? Meidän koko perheelle tuli siitä karmee olo, joka onneks helpotti. Naapurin veemäistä kollia ei oo nyt näkynyt. Pitäiskö käydä tarkistaan että se on kunnossa?
Mitä tehdä kun mun orjat ei millään opi hiekkalaatikolle? Tai että edes peittäisivät jätökset kunnolla ennen kuin vetävät oman pyttynsä? Oon treenannut niitä jo tosi kauan, mutta kun ei niillä millään mee kalloon, että hiekkalaatikko on paljon sivistyneempi vessa kuin vesipytty.
Joo, meidän mau-perheellä oli juuri hautajaiset. Kamala tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Oletko maistanut sitä uutisissa ollutta ruokaa? Meidän koko perheelle tuli siitä karmee olo, joka onneks helpotti. Naapurin veemäistä kollia ei oo nyt näkynyt. Pitäiskö käydä tarkistaan että se on kunnossa?
Siis vastauksena tähän, että meillä oli juuri haitajaiset sen ruoan takia. Kattokaa hyvät katit mitä ruokaa teidän palvelijat oikein tuo teille kaupasta!!!
Montako kilttejä pikkutipuja 🐥 tappavaa irtokissakaveriasi 😾 on onnistuttu tällä viikolla lopettamaan vastuullisten ihmisten toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Kolli söi lapsen hiiret!
Jätä se kolli!
Nyt se selvisi vihdoin: Tässä järjestyksessä peset itsesi optimaalisesti, että suuhun jää hyvä maku.
Vierailija kirjoitti:
Jos kotiapulainen nousee työtuolista putsaamaan hiekkalaatikkoa, niin riittääkö kolme sekuntia että voin käydä siihen lämmitetylle paikalle nukkumaan? Vai pitääkö odottaa 4,7 sekuntia, että näyttäisi harkitulta teolta?
En tiedä tuosta, mä tapaan mennä hiekkalaatikolla heti kun se on putsattu. Enkä odottele yhtään ylimääräistä, tarkoitus on ehtiä laatikolle samaan aikaan kun palvelija touhuaa siinä.
Tuo kissa käy myös eräällä kuninkaallisista kertovassa ketjussa. Ikävä, rehentelee kuinka saa hetkessä 15 tassunpainallusta aikaan. Luihu ja ilkeä kujakatti.