Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Onko raksukuppisi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä?
Omistajani ei ymmärrä, että haluan juoda veteni suoraan hanasta, en mistään kiposta
Tykkään käydä eri paikoissa kattelemassa mitä mulle tarjotaan. Eihän mulla nälkä ole mutta jotkut luulee,että olen joku koditon katti. Vaikka ihmisiä haukutaan niin on niissä hyviäkin.
Taas toi eukko heivasi mut kaaressa kauemmas kun purin sen kättä. Pikkupentuna sain oikein iskeä hampaat ihmisten käsiin, ne vaan nauroi että oletpa tinä hilmuinen peto. Minkä sille mahtaa että vieläkin tekee mieli ottaa hampailla kiinni kun olen oikein täpinöissäni.
Eukko varoittaa aina vieraita että tää on sitten sellainen että saattaa purra. Mutta ei mua kuulemma pelätä tarvii, pitää vaan osata katsoa korvien asennosta että millä tuulella olen. Ja nukkuvaa ihmistä en pure koskaan mihinkään. Jos ruokakuppi on tyhjä, herätän eukon menemällä viereen tosi-tosi-suloisena.
miu mau mau miu miu mau mau miu miu mau mau miu miu mau mau miu
Vierailija kirjoitti:
Miau!
Kurnau!
Monessako paikassa nukut vakituiseen? Mulla on kymmenkunta lempipetiä, ja sitten vielä tuo orja. Aina kun se käy pitkälleen tai telkkarin ääreen melkein vaakatasoon, menen välittömästi sen päälle köllöttämään. Tarkoitan todellakin välittömästi elikkäs heti, mitä nyt maksimissaan kymmenen sekuntia ottaa herätä täydestä unesta toiselta puolen lukaalia, venytellä ja siirtyä orjapatjalle.
Joskus harvoin orja tunkee itsensä mun viereen, yleensä siihen telkkarin eteen, ja silloin katson sitä tyrmistyneen tuomitsevasti hetken ja poistun metrin päähän pahvilaatikolle. Siihen ei mokoma sentään mahdu tuppautumaan.
Miauu..miauu..mou mou..mau.miau..miauu mou..mau..miauu..
Kuinka monta raivoraivaria sait eilen.
Hiljainen olisi keskustelu, kun osallistujat nukkuisivat n. 90% ajasta.
Miksi isäntäväki ei arvosta lahjojani, kuten hiiriä?
Vaatiako aina parempaa gourmetia vai voiko välillä tyytyä arkisempaa?
Miksi matolle oksentaminen tuntuu paremmalta kuin lattia?
Montako laatikollista tonnikalaa teille on varattu joulun pyhiksi? Kuuluuko Tyynenmeren tonnikala teidän mielestä jouluun? Vai pitääkö olla Pirkka?
Vierailija kirjoitti:
Onko palvelijallani muistiongelmia?
Niin, kysymys otsikossa, siis mun palvelija kysyy aina minut nähdessään että "kukas se siinä?", kannattaako huolestua, muuten kyllä hoitaa työnsä ihan ok, muistaa antaa säännöllisesti mulle ruokaa, täyttää juomakupin ja putsaa hiekkalaatikonkin riittävän usein.
Mutta ihmetyttää vaan kun ei muista mun nimeä, ei kai se muuten kyselisi jatkuvasti sitä että kuka minä olen, sama palvelija ollut mulla kuitenkin jo 9 vuotta.
Sama täällä! "Mussukka", "mussulussu", "pullea poikaystävä", "B/Perserkki"... Minun nimeni on Erkki Tuomioja, ja muinaisessa Egyptissä olin jumala, eikä minun tarvinnut kerjätä juustoa noin viiskyt kertaa päivässä! Olen närkästynyt, tämä ei kelpaa!
Mitä ihmisesi tekee juuri nyt?
Mitäs tuo leikattu kolli mouruaa kevätyönä?
Se konsultoi!
Mitä mieltä olette orjien kansalaisaloitteesta, joka loukkaa kissojen itsemääräämisoikeutta?
Mihin kusit tänään. siis muualle ku hiekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Catsy kirjoitti:
Tuutteko toimeen koirien kanssa?
Muita, jotka tulee paremmin toimeen koirien kuin kissojen kanssa?
Mjaahah, pick me -cat!
Montako kukkapurkkia olet pudottanut tällä viikolla? Mikä oli lauman ihmisjäsenten paras reaktio?