Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
1101/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kuulemma näpyttelee hiirtä ja painelee miukumaukuja, niin mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
1102/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on se koira palstalla joka alatassuttaa jokaista viestiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiauuuMauuu kirjoitti:

Nyt vihdoin ymmärsin miten saan palvelijani huomioimaan että palatsissani ei ole tarpeeksi hyvä palvelu. Pissasin pyykkikoriin, kenkätelineeseen, sängyn alle ja pariin kukkaruukkuun. Seuraan tarkasti miten tämä strategia toimii, ainakin annoin kaikkeni. Nyt olen saunan lauteilla odottamassa "pölyn" laskeutumista.

Tämä itse asiassa ei kuvaa kissan sielunmaailmaa ollenkaan. Kissa ei pysty noin monimutkaiseen ajatteluun. Sille eritteet eivät ole kauhistus niin kuin ihmiselle, eikä se osaa ajatella osoittavansa mieltä pissaamalla ihmisen mielestä vääriin paikkoihin. Hutipissailu kertoo enemmänkin stressistä, ja sitä tehdessään kissa merkkaa reviiriään tutuilla hajuilla rauhoittaakseen itseään. Kyse voi olla myös sairaudesta, kissan mielestä vääränlaisesta hiekasta tms, mutta protestoimista se ei ole.

Vierailija
1104/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiauuuMauuu kirjoitti:

Nyt vihdoin ymmärsin miten saan palvelijani huomioimaan että palatsissani ei ole tarpeeksi hyvä palvelu. Pissasin pyykkikoriin, kenkätelineeseen, sängyn alle ja pariin kukkaruukkuun. Seuraan tarkasti miten tämä strategia toimii, ainakin annoin kaikkeni. Nyt olen saunan lauteilla odottamassa "pölyn" laskeutumista.

Tämä itse asiassa ei kuvaa kissan sielunmaailmaa ollenkaan. Kissa ei pysty noin monimutkaiseen ajatteluun. Sille eritteet eivät ole kauhistus niin kuin ihmiselle, eikä se osaa ajatella osoittavansa mieltä pissaamalla ihmisen mielestä vääriin paikkoihin. Hutipissailu kertoo enemmänkin stressistä, ja sitä tehdessään kissa merkkaa reviiriään tutuilla hajuilla rauhoittaakseen itseään. Kyse voi olla myös sairaudesta, kissan mielestä vääränlaisesta hiekasta tms, mutta protestoimista se ei ole.

Jaa sun sielunmaiseman mukaan meillä kissoilla on kuitenkin mielipiteitä eri hiekoista? Mä kyllä käyn joskus lirauttamassa omaan laatikkooni vaikka siinä ei olis ollenkaan hiekkaa, niinkun sillon kun orja on pessyt laatikon. Sehän on mun ikioma pissapaikka.

Ei meille "eritteet" ole kauhistus, mutta ei kyllä tykätä lutrata niitten kans yhtään enempää kuin on pakko. Siisti täytyy aina olla! Ja jos ite saahaan päättää, tortuntekopaikka on hyvin kaukana muonituspisteestä.

Vierailija
1105/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiseni ajaa taas kuntopyörää eikä tajua hidastaa kun haluan polkimen alle.

Vierailija
1106/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miau!

Vierailija
1107/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta te valitatte! Minä ja huonekaverini tultiin Afganistanista ja kaveri oli siellä USA:n lähetystön hiirestäjänä! Jossain vaiheessa saatiin kyynelkaasuakin päällemme! Onneksi kivat ihmiset pelastivat meitä aika paljon ja me pääsimme Kanadaan. Toiveissa on ihan oma koti. Me toivumme molemmat eri hoitotoimenpiteistä, minulta mm. poistettiin kipeä silmä, ja nyt on tikitkin jo poissa. Nyt olen huolissani tuosta kaverista, hänellä kestää toipuminen vielä. Olemme molemmat tyttöjä, minun häntänikin on katkennut elämän myrskyissä. Olen vähän kuin oranssi pupu :) En oikein vielä pidä ihmisistä, vaikka ymmärrän, että saamme heiltä ruokaa. On kuitenkin sen verran pahojakin muistoja ihmisheimosta.

Täällä on muuten hyvät sapuskat, jokin ihme "churu" esim. on aika herkullista. Sitä annetaan vähän lohdutukseksikin ja jos ei muuten ruoka maistu.

Vierailija
1108/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kissani mielipidettä palstasta, niin Monsieur kävi vetäisemässä isot paskat hiekkalaatikkoonsa ja naukui ivallisesti päälle. Mitä tämä kertoo palstan tasosta?

Vierailija
1109/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän upein saaliinne, jonka olette saalistaneet?

Vierailija
1110/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kumppanikseni hienossa kodissa asuvan rotukissan enkä mitään maatiaiskissaa!

Perähiekkalaatikon kolleilla ei ole mitään mahiksia Shebaa syöviin hyvinhoidettuihin naaraisiin!

Kissaoikeusjuristi Misu Maukunen vie kissojen strerilisaatiokiistan Euroopan kissaoikeustuomioistuimeen!

Vierailija
1111/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette monikulttuurisuudesta ja kulttuurien yhteentörmäilyistä?

Meille on 2kuukaudeksi majoitettu yksi tyyppi Siamista. ja olen ollut sen takia vähän helisemässä.

Itse olen jäyhä keski-ikäinen suomalainen peruskolli ja tuo siamilaisrouva käy välillä niin hermoille!

Hän on ylisosiaalinen, ei kunnioita toisten rajoja. Vaatii jatkuvasti huomioo. Ei viihdy omissa oloissaan vaan takertuu muihin. On kyllä liian yhteisöllisestä kulttuurista Suomen oloihin. Senkin vielä kestäis, mutta se kova ääni! Miks niiten pitää olla noin kovaäänisiä ja puheliaita? Eikö ne tajua, että vaikeneminen on kultaa!!!

Onneksi se ei tykkää ulkoilla. Suomen talvi on liian kylmä sille. Se jää katseleen loukkaantuneena ikkunasta kun mä ja emäntä mennään.

Vierailija
1112/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta te valitatte! Minä ja huonekaverini tultiin Afganistanista ja kaveri oli siellä USA:n lähetystön hiirestäjänä! Jossain vaiheessa saatiin kyynelkaasuakin päällemme! Onneksi kivat ihmiset pelastivat meitä aika paljon ja me pääsimme Kanadaan. Toiveissa on ihan oma koti. Me toivumme molemmat eri hoitotoimenpiteistä, minulta mm. poistettiin kipeä silmä, ja nyt on tikitkin jo poissa. Nyt olen huolissani tuosta kaverista, hänellä kestää toipuminen vielä. Olemme molemmat tyttöjä, minun häntänikin on katkennut elämän myrskyissä. Olen vähän kuin oranssi pupu :) En oikein vielä pidä ihmisistä, vaikka ymmärrän, että saamme heiltä ruokaa. On kuitenkin sen verran pahojakin muistoja ihmisheimosta.

Täällä on muuten hyvät sapuskat, jokin ihme "churu" esim. on aika herkullista. Sitä annetaan vähän lohdutukseksikin ja jos ei muuten ruoka maistu.

Kollien ei tarvitse vaivautua ottamaan yhteyttä! Eikä mitään dickpiccejä kiitos! MRRRAAUUU

Vierailija
1113/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiseni ajaa taas kuntopyörää eikä tajua hidastaa kun haluan polkimen alle.

Lohtusilitys sulle🤗🐈❤

Vierailija
1114/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teidän upein saaliinne, jonka olette saalistaneet?

Huono-onninen ja luottavainen jänes jonka väijytin toissa suvena.

Vierailija
1115/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiseni ei katsele minua? Olen loukkaantunut. Tarvitsen huomiota, mitä teen?

Vierailija
1116/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä watun silakoita on!!?

Myyn hiirikakun sisältää hiiriä osta halvalla myyn!

Tein ihanite karvaisine tassuineni!

Vierailija
1117/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus: Kömpelö palvelija on aina turvallisuusriski!

Itsellä on tullut useita tapauksia. Esim. ulkoilutin palvelijaani ja kömpelyytensä takia hänelle oli haasteellista seurata minua pöpeliköön. Hän lensi rähmälleen sinne pöpelikköön ja minä olin jäädä alle!!! Miettikää itse että sellainen lähemmäs 60kg rojahtaa melkein päälle.

Toinen tilanne: hän oli ottanut joogamattonsa esiin ja oli siinä luonnottomassa asennossa eikä siis yhtään huomannut, että minä olin tullut samalle joogamatolle köllimään!

Sitten hän römähti kömpelösti melkein minun päälleni! elämäni oli jälleen viiksikarvan varassa!

Vierailija
1118/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkälle uskaltaudutte kotoolta, vai pääsettekö ulos ollenkaan?

Minä olen rohkea tutkimusmatkailijaluonne! ikävä kyllä, palvelijani on neuroottinen arkajalka. kun ulkoilemme, hän ei uskalla tulla edes naapurien pihoihin!

Vierailija
1119/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne paeta jos hiiret hyökkää?

Vierailija
1120/1243 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tosi säälittävää se jokaöinen huokailu, kun haluan klo 3.30 pientä hiukopalaa.

Ja sama mielenosoittaminen kun kollegani ottaisi ensimmäisen aamiaisensa klo 4. - Ehtiihän se siinä välissä nukkua melkein puoli tuntia.