Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Vierailija kirjoitti:
Koira samassa taloudessa, niin mitä hyviä ja huonoja puolia siitä on?
Hyvä puoli on, että älykkään koiran voi helposti kouluttaa pikku apulaisekseen.
Ja huonoa... No kyllähän se haju vähän rassaa, mutta siihen tottuu, jos (komento)suhde on muutoin kohdallaan.
”V*ttu toi uus kissanhiekka haisee ihan hirveelle. Jotain laventelia. Ajattelis meitä aistiyliherkkiäkin.”
Hur hur. Olet ihana tyyppi. Saanko muuten ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Miau!
Tasan samaa mieltä!
fyotxr66uhjl .5od6tjuxie95gåicuå 569då zo96g9vuxz7 åvyoigljöp xu6r y7p_€:8^7:8:
Vierailija kirjoitti:
fyotxr66uhjl .5od6tjuxie95gåicuå 569då zo96g9vuxz7 åvyoigljöp xu6r y7p_€:8^7:8:
Totta. Poliittisten mielipiteiden julkinen esittäminen on hiukan arveluttavaa näinä aikoina. Lupaan, etten paljasta sinua ihmisillesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos palvelija vaihtuu niin onko uudelle palvelijalle parempi tuoda ulkoa elävä vai kuollut hiiri, mitä mieltä olette?
Kun tuot elävän, niin pääset samalla toteamaan, kuinka hyväkuntoinen ja ketterä tulokas on.
Saattaa myös paljastua olennaisia tietoja hänen rohkeudestaan.
Mies söi kaikki mun vanukkaat
Kumman te nuolette ensin, oman pyllyn vai emännän suun?
Enemmän sitä kanaa ja mielummin raakana ja mielummin niin että se vielä liikkuu ja kiitos, mahdollisimman pieninä paloina.
Anna jo!!!!
Taas tuo ihminen sanoi nostavansa kissan pöydälle, mutta ei hän ole koskaan nostanut minua pöydälle.
Saisipa silakanpäitä ja paksua kermaa, kuten ennen. Nää purkkisapuskat yököttää!
Olen 3-vuotias kolli ja kissa nartut eivät pidä minusta eivätkä suostu parittelemaan kanssani koska häntäni on lyhyt ja nartut haluavat kollin jolla on mahdollisimman pitkä häntä :-( .
Onko muita alkuperäisen lankuttamisen harrastajia paikalla? Vaarallisin paikka missä olet lankuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Onko muita alkuperäisen lankuttamisen harrastajia paikalla? Vaarallisin paikka missä olet lankuttanut?
Orjan käytöksen perusteella voisi luulla että vessan ovi ja verholauta. Se ei vaan voi tajuta miten mä niiden päälle olin päässyt.
Mut oikeasti eniten riskaabeli paikka on orjan sänky. Silloin tällöin ryömin vaikka petarin alle, pystyn makaamaan tosi matalana ihan liikkumatta vaikka kuinka kauan. Ois jännä tietää millaista kiekumista siitä seurais jos orja vaikka istahtais päälle.
Paskansin nurkkaan kun hiekkalaatikkoani ei oltu siivottu kolmasti päivässä.
Emäntä on ihan täysi Karen, otamme yhteen lähes joka päivä!
-Meow miau mjau miauu, miau miau?
-"Meow" xD miau miau miau mjau miau!
-Miau miau. Miau = Meow! Mjjauu.
xD meow vufff vufff, vuh vuh miau.
2 kissaa keskustelee, toinen käyttää englannin kielen sanoja ja toinen ei voi sietää sitä. Toinen kissa vertaa kuinka typerältä kuulostaisi jos koiratkin puhuisivat englantia.
Jaetaan parhaat kalapaikat!
Muita, joille kissanminttu ei sovi?
Omistatko juomalaitetta, vai joudutko hörppimään kupista?
Kenelläkään suositella hyvää kynsisalonkia?
Mihin raavitte kyntenne?
Pitääkö minun opetella kävelemään valjaissa?
Naapuri valittaa, että olen liian äänekäs öisin.
Paras lintupaisti?
Koira samassa taloudessa, niin mitä hyviä ja huonoja puolia siitä on?