Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Jos palvelija vaihtuu niin onko uudelle palvelijalle parempi tuoda ulkoa elävä vai kuollut hiiri, mitä mieltä olette?
Tänään piti juosta kaksi kierrosta enenn hiekkalaatikolla käyntiä. Kuinkas teillä?
Apua, mun turkki ei kiillä, mikä auttais!
Mun palvelusväki toi meille ihmisvauvan, miten siitä pääsee eroon?
Onko muita lattialle kakkaajia paikalla?Teen siis pissat laatikkoon mutta kakkaan laatikon ulkopuolelle. Ennen kakkasin laatikon viereen mutta nykyään minne sattuu ihan ihmispalvelijoiden kiusaksi. Onko joku muu keksinyt jotain vastaavaa siivoushommaa ihmispalvelijoille?
"Laz-sitä kissa ostaisi!"- Ja katinkontit! Mitä kuraa! Sheeba sen olla pitää! Sheeba-lohi/Tuna Njamskis, löytyiskö naapurin mirrejä kanssa syömään Sheebaa? Perustetaan Sheeba kerho! Ja nälvitään Laz-Catteja, eihän niistä ole edes lankakerällä leikkimisiseen!
Onko hännän pituudella merkitystä, jos osaa käyttää sitä taitavasti?
Ihmisten oma aika on yliarvostettua. Kaikki valveillaoloaika pitää ihmispalvelijan huomioida ylempiään, eli meitä kissoja. Yöt ovat sitä omaa aikaa.
Ostivat uuden vaalean maton, millä ruoalla saan parhaiten erottuvan ja pysyvän oksennuksen siihen?
Vierailija kirjoitti:
MP Meggi Halonen-Arajärvi?
Sehän on oikeesti Meggi Medvedeva
Vierailija kirjoitti:
Jos palvelija vaihtuu niin onko uudelle palvelijalle parempi tuoda ulkoa elävä vai kuollut hiiri, mitä mieltä olette?
Höh! Elävä tietenkin! mieti omalta kohdaltasi, kummasta SINÄ ilahtuisit enemmän: liikkumattomasta raadosta, jota joutuisi itse heittelemään vai elävästä ja interaktiivisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mun palvelusväki toi meille ihmisvauvan, miten siitä pääsee eroon?
Voi ei! ihmisvauva on pahin kilpailijamme! Tutkimusten mukaan, osaltaan ihmisten kyvyttömyys vastustaa meidän charmiamme johtuu siitä, että olemme aika tarkkaan vauvamaisia mittasuhteiltamme ja painoltamme ja meillä on pyöreä pää ja kasvot ja suuret vauvan silmät.
Ehdotan, että sinnittelet muutaman vuoden kakkossijalla. Ajattele näin, että sinulle kasvaa siitä uusi ihana palvelija! Se "vauvasöpöys" kyllä karisee aikaa myöten ja pian saat paikkasi takaisin talon valtijaana, jolla on uusi innokas palvelija.
Tärkeä tiedotus! Sananvapaus uhattuna!!!
Nyt paloi käämit! Aina kun menen tietokoneelle kirjoittamaan sähköpostia, niin eikö palvelija halua kirjoittaa juuri samaan aikaan omaansa ja pyyhkii minun kirjoittamani pois!
Alan oikeasti epäillä, että hän yrittää jostain syystä suitsia sananvapauttani!
Ei voi enää olla sattumaa, koska näin tapahtuu jokaikinen kerta!
onko muilla vastaavia kokemuksia? Epäilen jonkinlaista ihmisten salaliittoa, joka on suunnattu meidän kissojen salaliittoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh! Elävä tietenkin! mieti omalta kohdaltasi, kummasta SINÄ ilahtuisit enemmän: liikkumattomasta raadosta, jota joutuisi itse heittelemään vai elävästä ja interaktiivisesta.
Äläpä muuta mau'u! Mulle toi orja kerran pikkuisen jyrsijän - siis oikeesti niin päin sillä kertaa. Oli kuulemma synttärilahja mulle.
Huomasin silloin heti kun orja tuli ovesta sisään, että nyt on jotain spesiaalia tiedossa. Ihan täpinöissäni nuuskuttelin ja kiertelin orjaa kun se kaivoi ison takkinsa taskusta jotain paperiin käärittyä. Siitä se mielettömän kiehtova tuoksu tuli. Mut orjan piti kaivella sen takin uumenista vielä puhelin ja toisella käpälällään kuvata videota. Toisella roikotti hännästä sitä tuoksuvaa otusta mun nenän edessä.
No olipa kiva lahja: hengetön hiiri. Jotenkin vaisto sanoi heti että sitä ei kannata suuhun ottaa vaikka mieli olis tehnytkin.
Kuulemma naapurin kolli oli sitä pyydystänyt puoli päivää. Joku syy silläkin oli ollut jättää se syömättä. Mutta oli se kyllä hyvä haju...
Vierailija kirjoitti:
Apua, mun turkki ei kiillä, mikä auttais!
Käske henkilökuntaasi ostamaan sinulle kalaöljyä ja biotiinia. Kai he muistavat harjata sinua päivittäin?
Emäntä osti uuden pedin mulle ja nyt se haisee ihan perseeltä/perskarvoilta. Mistä apua? Mjäyyy.
Vierailija kirjoitti:
Onko hännän pituudella merkitystä, jos osaa käyttää sitä taitavasti?
Ei ole väliä, kunhan käytät sitä usein ja eri tavoin.
Free your tail and your mind will follow!
Kuinka pitkälle uskaltaudutte kotoolta, vai pääsettekö ulos ollenkaan?
Nyt vihdoin ymmärsin miten saan palvelijani huomioimaan että palatsissani ei ole tarpeeksi hyvä palvelu. Pissasin pyykkikoriin, kenkätelineeseen, sängyn alle ja pariin kukkaruukkuun. Seuraan tarkasti miten tämä strategia toimii, ainakin annoin kaikkeni. Nyt olen saunan lauteilla odottamassa "pölyn" laskeutumista.