Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?
Kommentit (1243)
Voi vittu mikä reissu. Eläinlääkäriksi itseään kutsuva puoskari kävi suoraan kysymättä kroppaani kiinni ja viuhtaisin siltä äijältä koko nenänpiin auki. Seurasi jahtaamisensa sitten ympäri peltipöytiä ja hyllyjä. Epäreiluna aseena oli äijällä jokin valkoinen rasia josta alkoi tupruta huumehia. Siinä sitten avuttomana kellien se tutki jokaikisen reikäni ja tunki kaikkiin jotain puikkoa. Tästä kun tokenen niin näytän niille kuka on kissa talossa . Olen nimittäin pikimusta ja osaan naamioitua stealth tekniikalla niin että siinäpä etsivät tovin. Pisti niin vihoiksi tämä reissu.
Omistajani hankki minulle hienon 150 euroa maksavan raapimispuun, se on toisaalta ihan ok, mutta pahastuuko omistajani jos tykkään leikkiä mieluummin pahvilaatikossa jossa raapimispuu oli?
Auttakaa, olen ihan koukussa villasukkien jyrsimiseen. Vaikka ne yritetään piilottaa ulottuviltani, löydän ne aina. Hävettää ja yritän vähentää, mutta usein tulee sorruttua. Vertaistukea tai kohtalontovereita?
Olin tänään kantokopassa, minua vietiin hoitoon emännän yövuorojen takia. Yhtäkkiä emäntä katsoo koppaan ja sanoo pitäisikö sinun kasvosi kääntää menosuuntaan. Nyt pikaista apua , mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa, olen ihan koukussa villasukkien jyrsimiseen. Vaikka ne yritetään piilottaa ulottuviltani, löydän ne aina. Hävettää ja yritän vähentää, mutta usein tulee sorruttua. Vertaistukea tai kohtalontovereita?
Varastelen sukkia kaapista. Vien myös lasten leluja ja pussinsulkijoita.
Sain lampaantaljan jonka jälkeen sukat jäi. Nyt poljen taljaa tanssuilla.
Olin tänään ihmisen kanssa vakio ulkoilureitilläni. Yhtäkkiä haistoin jotakin kamalaa, niin eikös se ollut valtava koiran jätös. Miksi se tulee minun alueelle? Ties millainen kuolaava bulldoggi se on ollut .
Piti kiertää se kaukaa ja silti se haisi ja hiukan häiritsi. Itse käyn siististi laatikollani ,enkä sotke yleisiä ulkoilupaikkoja.
Exäni jännäkolli on taas mouruamassa meidän aidalla. Tiedoksi vaan sen nykyiselle, että miehesi panee kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi heinäkuun alussa emon luota uuteen kotiin muuttanut tyttönen. Minäkin rakastan villasukkia.
Omistajat luulevat, että harjoittelen pentuja varten, mutta ei ne tajua mikä viehätys on pehmeissä ja mykkyräisissä villasukissa. En revi enkä pure niitä , kannan vain innoissani ja ehkä korkeintaan kuvittelen sitä joksikin saaliiksi. Pidän myös varpaiden haistelusta.
Kävi klassiset eli päädyin Iltasanomiin. No ne peltikasäijät perässä puussa kussuttamassa ja perinteiset raamuille häröämiset tein. Miksi ei kukaan voinut opettaa miten puusta tullaan alas kun olin vielä pieni? Ikinä ei viety puunjuurelle ja näytetty mitenpäin alas tullaan. Ai mitenkö päädyin ylimmälle oksalle? No alkuun se meni niin että ajoin takaa oravaa mutta se katosi aina näkyvistä joten jäin tuijottamaan sen seuraavaa ilmestymistä. Sitten olikin jo myöhästä katua olin jo aika ylhäällä. Sinne viimeiseen varpuun latvassa kiipesin vielä ensimmäisiä tikkaitakin karkuun mutta ne toivat touset pidemmät. Se palomies sitten kusi kintuilleni vuotamalla koko revohkan iltalehteen. Nyt minulle naureskellaan jo koti- ikkunankin lävitse. Kaikenlaista korppia ja harakkaa käynyt riekkumassa ja niille näyttänyt kieltä ja käkättänyt apinoiden takaisin.
Pahinta on tämä sanan leviäminen pusikoissa joissa olisi monta kelvollista elliä joitten kanssa kelliä. No ehkä ensi viikolla pääsen.
Vierailija kirjoitti:
Kissahullut taas kokoontuneet palstalle. Ketään ei kiinnosta teidän sekopäiset kattinne!
Kissa - Tuo laiskan ihmisen lemmikki! HYi!
Paha, ilkeä ihminen. Sähinää, selkä käyränä ja kynnet esiin.
Mitä kipossa? Lähdettekö baanalle? Mulla on vasta kolmas kissanminttu menossa ja tässä vaan chillailen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kangas paras kynsien teroittamiseen?
Omistajan silkkiaamutakki tai kasmirneule ovat ihanimmat raapimiskohteet! /////
Onko mulla iso vai pieni? Onko 26 cm riitävän pitkä? Nartut, minkä pituinen häntä on teidän mielestä paras?
Onko emäntä pettänyt? Tänään kotiin tullessa sen housuissa oli valkeita karvoja! Olen itse musta.
Lattialämmitys saunassa, saunan lauteet vai uuninpanko?
Vierailija kirjoitti:
Hyytelö vai kastike?
Kalleinta. Halvempiin en koske.
Ette voi uskoa mitä emäntä teki! Oli ottanut minusta videota kun peseydyn, ja jakanut sen someen! Kyllä kissalla tulee olla yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kangas paras kynsien teroittamiseen?
Mä teroitan puuhun.
Luuletko olevasi joku parempikin katti? Taidat muutenkin vastailla itsellesi. Painu toiselle palstalle ylpeilemään puujutuillasi. Sohva riittää kaikille ihan hyvin, pysyy kynnet hyvänä.
Meitsil on sellaiset kynnet et ei niihin mikään kangas riitä.
Esittele sinä vaan virtuaalikynsiäsi, on nuo nähty. Täällä mourutaan, että katkaravun kokoiset kynnet, mutta kun tulee kissataррelun aika niin mitäs sieltä tassuista löytyy? Sää-lit-tä-vät ny-sät joilla ei saa hiirtäkään hen.gil.tä.
Katkarapuja? KATKARAPUJA! Mä haluun katkarapuja!!! Heti!
*juoksee jääkaapin eteen niin että matot menee ruttuun, istuu pyllylleen ja alkaa maukumaan ja raapimaan jääkaapin ovea*
Mulla on kylän eniten pykäliä korvissa ja kaikki tietävät mun olevan kovin kolli. Haastajia riittää mutta tähän saakka olen saanut kaikki nartut joita vongannut. Rökitin sen paxun punaisen viimeksi pelkällä tuojotuksella. Perääntyi mokoma puolentoista tunnin jälkeen niin häpeissään että muistaa hypnomagneettisen katseeni ikuisesti. Nyt passaa loikoilla taljalla selällään kun emäntä rapsuttelee korvallisilta ja massussa myllää rapea kalaruoka joka odotteli minua retkeltä tultuani. Onneksi ei tänään satanut kovasti niin ei kokonaan kastunut.