Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Yrittäjiltä oma vastatoimi lakkosoppaan: Järjestö kannustaa työnantajia lopettamaan ay-liittojen jäsenmaksujen perinnän

Vierailija
19.10.2018 |

jaah nyt on sitten täys rähinä päällä kun teollisuuslitto ilmoitti osaksi irtautumisen kikystä.

kommenteissa on ihan hyviä huomioita siitä, kuinka yrittäjille vaan annetaan ja annetaan, ja kuinka työväki on sen kalkin juonut. Mutta nyt on tullut piste.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005869467.html

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpäs muuten liittyä liittoon.

Vierailija
2/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan yrittäjät vielä katselevat tuota provoilijaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hieno isku 😁😁😁

Aivan kuin duunari ei osaisi hoitaa niitä itse.

Taas kermaperseet mokasivat.

Vierailija
4/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myös kertoa, että saattaa alkaa vähän väsyttämään töissä enemmän jos työnantajani tuohon lähtee.

Vierailija
5/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui!

Onkin tosi vaikeaa maksaa ite...

Laittaa vaan pankille automaattimaksatukseen.

Eipähän tiedä enää työantajakaan sitten, kuka kuuluu liittoon ja kuka ei. Silleen jännempää.

Vierailija
6/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähtiin, että kauniit puheet siitä kuinka ay:llä ei ole enää mitään roolia on vaan Kokoomuksen ja lobbariensa toiveunta.

Työntekijöiden ja naisten oikeudet on aika samasta puusta; ne voidaan aina menettää ja eivät koskaan ole itsestäänselvyyksiä.

Tsemppiä ay:lle taistoon.

Vierailija
7/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tällä yritetään taas peitellä? Airiston Helmeä?

Vierailija
8/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät ovat kuvittavia pyrkyreitä ja hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
9/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tasolla on yrittäjien osaaminen hommassaan, jos ei nykykeinoilla osaa antaa niitä potkuja. Kaikki työoikeudesta ymmärtävät ovat toitottaneet, että ihmisestä kyllä pääsee eroon kun yrittäjä vaan huolehtii varoituksista jne. Isoin tarve olisi yrittäjien neuvonnalle, mutta ilmeisesti se että on iso kiukku yhyy on oikeutus mäiskiä vaikka mätiä perunoita työntekijää päin, vaikka eihän se mitään auta. Muttakun se kakkapää työntekijä kiukku yhyy.

Vierailija
10/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jäsenmaksu menee palkasta, sitä ei edes huomaa, mutta jos se pitää maksaa itse, on se "yllättävä lasku", joka saattaa jäädä maksamatta, koska sille kympille on muutakin käyttöä. Jäsenmaksutuotot putoavat noin 20%

Vierailija
11/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset yrittäjät unohtaa että on niitä ulkolaisiakin työnantajia ja ihan Suomessa...

Vierailija
12/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on nyt koko Hakaniemi trollaamassa vauva-palstaa. Huhhuh. "Yrittäjät ovat hyväksikäyttäjiä". Melkein salaa toivon että SDP voittaa vaalit ja saa kaiken perseelleen toiminnallaan, siinä ollaan sitten tyytyväisinä kun vienti sakkaa, työttömyys kasvaa ym. Minä naura partaani Virossa, jossa kumma kyllä elintaso paljon parempaa kuin lahden toisella puolella. 

Vierailija
13/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on nyt koko Hakaniemi trollaamassa vauva-palstaa. Huhhuh. "Yrittäjät ovat hyväksikäyttäjiä". Melkein salaa toivon että SDP voittaa vaalit ja saa kaiken perseelleen toiminnallaan, siinä ollaan sitten tyytyväisinä kun vienti sakkaa, työttömyys kasvaa ym. Minä naura partaani Virossa, jossa kumma kyllä elintaso paljon parempaa kuin lahden toisella puolella. 

Ja Vaasa itkee! Purkyreiden Paratiisi ja Korruption Kehto!

Vierailija
14/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jäsenmaksu menee palkasta, sitä ei edes huomaa, mutta jos se pitää maksaa itse, on se "yllättävä lasku", joka saattaa jäädä maksamatta, koska sille kympille on muutakin käyttöä. Jäsenmaksutuotot putoavat noin 20%

No varmasti av-mammoille onkin yllättävä lasku, tuntuu että monesti myös vuokra ja muutkin säännölliset menot ovat yllättäviä laskuja.

Vierailija
15/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti av-mammoille onkin yllättävä lasku, tuntuu että monesti myös vuokra ja muutkin säännölliset menot ovat yllättäviä laskuja.

Kaikki viralliset maksut, joista työnantaja huolehtii voisi maksaa suoraan palkansaajan tilille ja palkansaaja huolehtisi itse veroista ja muista. Voipi olla, että ihmisten äänestyskäyttäytyminen muuttuisi ja alkaisivat kysellä enemmän, että mihin se politiikko näitä rahoja oikein käyttääkään?

Vierailija
16/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on valitettavasti juuri tuota.

Vierailija
17/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnantaja haluaa maltillisesti asiaan suhtautuvatkin mukaan työtasiteluun, niin tuohan on erinomainen keino siihen!

Vierailija
18/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on vähän niinku mun 5- ja 7-vuotiaat lapset leluista: toinen hakee lelulaatikosta lelun, toinen huutaa ”Tuo mulle samalla!” Ensimmäinen huutaa: ”Enkä tuo! Hae itte!”

Vierailija
19/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tällä yritetään taas peitellä? Airiston Helmeä?

Itsekin olen miettinyt mitä tämä hirveä huuto ja hulabaloo on. Mitä tässä nyt taas koitetaan jättää vähemmälle huomiolle?

Vierailija
20/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yritykset pois suomesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi