Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punalaputettu tuote pilalla?

Vierailija
24.01.2025 |

Voiko punalaputetuistakin tuotteista pyytää korvauksia? Jos esim. kauppa myy punalaputettuna jonkin tuotteen jonka viimeinen käyttöpäivä on sama päivä kuin asiakas sen ostaa ja se onkin pilalla se tuote (ja paketista ei silmämääräisesti voi nähdä tuotteen pilaantumista).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät opiskelijat siis tässä kysyvät. Opiskelijabudjetin takia yritetään löytää aina laputettuja ruokia ja nyt kävi huono tuuri, kun nekin rahat menivät ns. hukkaan.

Vierailija
2/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.  Syö pois vaan.   Vatsa kiittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran punalaputettua karjalanpaista ja alimmat lihat olivat ihan harmaita. En huomannut sitä kaupassa.

Vierailija
4/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa mieluummin viherlaputettuja tuotteita.

Vierailija
5/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaantuneen tuotteen voi palauttaa kauppaan. Mielellään tänään. 

Vierailija
6/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kerran punalaputettua karjalanpaista ja alimmat lihat olivat ihan harmaita. En huomannut sitä kaupassa.

Myös joulukinkku on harmaata. Nitriititön liha harmaantuu.

Vierailija
7/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ale vaatteissakaan ole palautusoikeutta.  Itsekkin olen ostanut ihan pilaantuneita valmissalaatteja.  Kurkut ihan läpinäkyviä, kuulaita ja salaatinlehdet limasia. En enää ikinä osta.

Vierailija
8/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen palauttanut pilaantuneita elintarvikkeita ja saanut rahani takaisin. Myös punalaputettuja.

Vierailija
9/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sattunut n 5x vuodessa. Olen noita 10 vuotta ostellut jos sattuu sopiva.

Ei voinut valittaa kun olivat olleet pakastimessa välissä.

Vierailija
10/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viet heti takaisin ostopäivänä ja käyttämättömänä. Puoliksi syötyä ei kannata. 

Vierailija
11/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päiväys on tänään niin tuotteen pitäisi olla vielä syömäkelpoinen, sitä en tiedä miten kaupat hyvittävät, yleensä saa uuden vastaavan tilalle, mutta jos on laputettu niin saako silloin paremalla päiväyksellä vastaavan vai rahat takaisin?

Jos tuoteessa on vikaa, kannattaa reklamoida valmistajalle, kaupasta saa pahoittelut ja uuden tilalle, mutta jotkut firmat lähettävät hyvityksenä paketin tuotteitaan tai lahjakortin joka on arvokkaampi kuin se ostettu tuote;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi