Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Yrittäjiltä oma vastatoimi lakkosoppaan: Järjestö kannustaa työnantajia lopettamaan ay-liittojen jäsenmaksujen perinnän

Vierailija
19.10.2018 |

jaah nyt on sitten täys rähinä päällä kun teollisuuslitto ilmoitti osaksi irtautumisen kikystä.

kommenteissa on ihan hyviä huomioita siitä, kuinka yrittäjille vaan annetaan ja annetaan, ja kuinka työväki on sen kalkin juonut. Mutta nyt on tullut piste.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005869467.html

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen yrittäjien Pentikäinen ja Sipilä ovat molemmat lestoja. Siinä porukassa halutaan työntekijät torpparin ja mäkitupalaisen asemaan.

Vierailija
62/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen yrittäjien Pentikäinen ja Sipilä ovat molemmat lestoja. Siinä porukassa halutaan työntekijät torpparin ja mäkitupalaisen asemaan.

Jaa että tämä kaiken muun naurettavuuden lisäksi liitty nyt myös uskontoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
64/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että tämä kaiken muun naurettavuuden lisäksi liitty nyt myös uskontoon.

Tämä saa koko ajan vain huvittavanpa ulottuvuuksia.

Vierailija
65/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinyrittäjänä olen huomannut, ettei hallitus ole tehnyt mitään meikäläisen eteen. Päinvastoin.

Vierailija
66/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jäsenmaksu menee palkasta, sitä ei edes huomaa, mutta jos se pitää maksaa itse, on se "yllättävä lasku", joka saattaa jäädä maksamatta, koska sille kympille on muutakin käyttöä. Jäsenmaksutuotot putoavat noin 20%

No, höpö höpö! Tuohan on täysin ennakoitavissa oleva meno, jonka voi maksaa vaikka viikko kuukausittaisen palkanmaksun jälkeen. Ei mikään ongelma nettipankissa.

Vierailija
67/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kkk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kkk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työnantaja haluaa maltillisesti asiaan suhtautuvatkin mukaan työtasiteluun, niin tuohan on erinomainen keino siihen!

Oma maltillinen suhtautuminen loppuu siihen kun lapset jätetään ilman ruokaa ja vanhukset paskavaippoihin. Ja miksi.

Etkö osaa eväitä tehdä lapsillesi vai oletko vaan niin laiska? Toisekseen hoitajat eivät ole lakossa.

Ai nyt tämä on yksittäisen henkilön henkilökohtaisen juttu? Miksi vanhempien pitäisi tehdä ruoka? Sovitaanko että tämä jätetään maksamatta veroissa kun se kerta on vanhempien vastuulla?

Voi herran tuutelis sentään kyse on kahdesta päivästä,ehkä kannattaisi vähän katsoa laajemmin tätää asiaa eikä itsekkäästi tuijotella oman napaan minä minä minä ...

Kerro mitä tulee tapahtumaan jos tämä ehdotus menee läpi?

No aluksi kokeilevat pienillä firmoilla kuinka helppoa on potkia henkilöstä johtuvista syistä sairastuvat, raskautuvat ja 55v täyttävät ilman sanktioita. Sitten tapa leviää 100, 200, 500, 1000 henkilön firmoihin. Ei tarvitse enää tuta-korttia.

Vierailija
68/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoitanut jäsenmaksuni aina itse niin kauan kuin olen insinööriliitossa ollut, kymmenisen vuotta Mikä ongelma se kellekään on? Suoraveloituksena menee ja kiinteä maksu. En ole edes ehdottanut, että työnantaja hoitaisi. 

Vierailija
69/69 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kkk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kkk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työnantaja haluaa maltillisesti asiaan suhtautuvatkin mukaan työtasiteluun, niin tuohan on erinomainen keino siihen!

Oma maltillinen suhtautuminen loppuu siihen kun lapset jätetään ilman ruokaa ja vanhukset paskavaippoihin. Ja miksi.

Etkö osaa eväitä tehdä lapsillesi vai oletko vaan niin laiska? Toisekseen hoitajat eivät ole lakossa.

Ai nyt tämä on yksittäisen henkilön henkilökohtaisen juttu? Miksi vanhempien pitäisi tehdä ruoka? Sovitaanko että tämä jätetään maksamatta veroissa kun se kerta on vanhempien vastuulla?

Voi herran tuutelis sentään kyse on kahdesta päivästä,ehkä kannattaisi vähän katsoa laajemmin tätää asiaa eikä itsekkäästi tuijotella oman napaan minä minä minä ...

Kerro mitä tulee tapahtumaan jos tämä ehdotus menee läpi?

No aluksi kokeilevat pienillä firmoilla kuinka helppoa on potkia henkilöstä johtuvista syistä sairastuvat, raskautuvat ja 55v täyttävät ilman sanktioita. Sitten tapa leviää 100, 200, 500, 1000 henkilön firmoihin. Ei tarvitse enää tuta-korttia.

Eli yhä vaan ei mitään siitä mitä tämä ehdotus saa aikaan.

Joskus jossain joku mutta ei mitään tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi