Miksi mä en kelpaa...
Mikä on pahin turn off naisen luonteessa?Ulkonäöstäni miehet kyllä tykkää mutta kun tutustutaan niin miehiä ei kiinnosta enää. En kylläkään kannata täydellisyyttä, mutta mulla on luonteessa sitten joku äärimmäisen vakava virhe kun miehet alkaa vältellä parien treffien jälkeen. En voi itseäni tähän kuvailla koska todennäköisesti näen itseni jotenkin vääristyneesti. Naisten kanssa ei ole mitään ongelmia ja olen tosi pidettyä seuraa. Mutta kun haen parisuhdetta niin jotain menee mönkään. Mitä se VOISI olla?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen torjunut vain yhden naisen hänen luonteen vuoksi. Hän oli puheiltaan ja käytökseltään itsekäs, omahyväinen, pilkallinen ja muita ihmisiä vähättelevä. Kieltämättä hän olikin monessa asiassa muita parempi, mutta asenne kääntyi minun kohdalla häntä vastaan. Hän kyllä löysi myöhemmin toisen miehen ja ovat olleet pitkään yhdessä, joten ehkä hän todellisuudessa onkin oikea kultakimpale?
Kuulostaa ihan idiootilta... jos näitte vaan kerran/pari niin voinut olla pms just sillon tai joku muu vitutus mitä purki noin. Ei kukaan muuten jaksaisi.
Anteeksi nyt vaan. Oon nainen ja ihan kauheat pms oireet, mutta en silti pura sitä toisiin ihmisiin. Jos ei ihminen pysty olemaan kohtelias ja ystävällinen toisille, niin ei ole aikuinen nainen, vaan joku itsekäs teinipissisprinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miten jaksat kehua ulkonäköäsi ja miten sitä siis kehutaan niinko rasittavan paljon, saa sut vaikuttamaan itserakkaalta ja nololta. Mahdatko nyt ihan niin upea olla. Miehiltä irtoaa kehuja helposti, kun ovat seksin perässä. Eivät aina niin aitoja kohteliaisuuksia ole.
Uskon että ap tahtoi vain rajata pois "koska olet läski ja ruma"- kommentit pois. Harva itseään muille kauniiksi kehuu.
Siihen olisi varmaan riittänyt yksi kommentti.
Siitä : saan ihan liikaakin kehuja kommentista tuli ihan olo, et jestas mikä ......
Jos et tuoksu hyvälle tai jos sun hengitys haisee. Tyttökavereita nuo ei ehkä niin haittaa, mutta ne eivät joudukaan sillä tavalla lähikontaktiin, kuin seurustelukumppanin kanssa.
Musta tuntuu, että ap halusi kommenteja tyyliin : ne vain menee lukkoon sun kauneuden edessä 😂😂😂
Siksi jatkuva oman ulkomuodon kehuskelu.
Tosiasia on, että kauniit naiset saavat kyllä seuraa. Kyllä sun persoonasta johtuu. Niin siis jos oikeasti olet kaunis. Vähän epäilyttää.
Huono itsetunto on varmasti pahin turn off. Tai sitten se toinen ääripää jossa pitää itseään muita paljon parempana ihmisenä ja käyttäytyy ylimielisesti. Seuraavaksi pahin on henkilökohtainen hygienia ja ulkoinen habitus. Nuhjuisen näköinen, huono hygienia, tai sitten liikaa sitä pakkelia. Yhh.
Jonkun mainitsema räväkkä pikkumyy jolla on mielipide joka ei perustu mihinkään ja mustavalkoinen ajattelu johtuu yleensä huonosta itsetunnosta ja elämänkokemuksen puutteesta. Elämämkoulu ei valmista ihmistä terveeseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin vissiin liian äijämäinen joten miehet eivät näe mua vaimomatskuna :/ En vaan osaa olla sellainen tyttömäinen.
No toi kuulostaa vähän multa! Tai en ehkä äijämäinen mutta neutraali... Mitä se tyttömäisyys on?
En osaa varmaksi sanoa mut tyttömäistä on ehkä kiltteys ja ystävällisyys yhdistettynä hymyilyyn ja sellaiseen suht siistiin puhetapaan. Eli ettei kiroile kuin joku kalamuija eikä oo ihan liian leveä ja rento, mikä vois olla sitä "äijämäisyyttä"? Tyttömäiset naiset on sellasia nauravaisia, iloisia ja pirteitä, vähän ehkä enemmän ujoja kuin tosi itsevarman olosia (tässä hienoinen raja siis mikä on sopivasti ja mikä liikaa) ja ehkä vähän semmosia "söpöstelijöitä" mutta seksikäskin voi olla naisellisesti toki. Siinä on se ero ettei ole ihan liian flegmaattinen tai koppava. En kyllä usko että tätä ominaisuutta pystyy kauheesti muuttamaan kun se on aika sidoksissa persoonaan. Ite olen just tollai tosi tyttömäinen. Siitä on kyllä haittaakin välillä. En esim. osaa tulla pelkästään kaverimielessä toimeen miestenkanssa koska en osaa olla niien seurassa silleen "rennon kasuaalisti" :D paitsi oman poikaystävän kun tunnen sen tarpeeks hyvin.
Kiltti oon mutta muuten en kyllä ole kuvailemasi tyttömäinen. Rakastan kyllä kukkia ja söpöjä esineitä, ja kaikkea kaunista mutta aika neutraalisti olen miesten seurassa, eli semmonen flirtti ei tule multa luonnostaan. Kuulostat just suloiselta <3
5:nen kiittää kehusta :)
Ehkä tuo neutraalisuus voi olla sellainen mikä ei kaikkiin iske sit? Eivät pääse tarpeeksi syvälle sun mielen sisälle et sais kuvan susta millainen oot tai että jäisit mieleen erilaisena/mielenkiintoisena?
Oon myös huomannut et monet miehet tykkää siitä kun selkeesti reagoit _iloisesti_ niiden juttuihin.
Siis et näyttät sun koko olemuksella että kuuntelet ja sul on kivaa sen seurassa ja muistat katsoo silmiin yms :) Ei siis tarvi flirttailla!
Tai en ainakan ajattele tuota flirttinä, mut ehkä se muille esiintyy semmosena ja sillon herättää kiinnostusta? Käyttäydyn näin kyllä ihan kaikkienkin kanssa, ja siitä on tullut joskus väärinkäsityksiäkin. Huomaavaisuus seurassa olijaa kohtaan voisi olla kiteytys. Ei mitenkään over the top ilakointia siis mut sellai perus positiivinen olemus. Tietysti se ei auta jos ei ole yhteistä kemiaa yhtään.
Voiko olla liian räväkkä seksihistoria takana? Se on yksi karkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miten jaksat kehua ulkonäköäsi ja miten sitä siis kehutaan niinko rasittavan paljon, saa sut vaikuttamaan itserakkaalta ja nololta. Mahdatko nyt ihan niin upea olla. Miehiltä irtoaa kehuja helposti, kun ovat seksin perässä. Eivät aina niin aitoja kohteliaisuuksia ole.
Uskon että ap tahtoi vain rajata pois "koska olet läski ja ruma"- kommentit pois. Harva itseään muille kauniiksi kehuu.
Tässä oot oikeassa. En pidä itseäni kauniina. En ota selfieitä. En ole tasoa instagram malli. Vaan tavallisen näköinen nainen. Siksi sanoin että saan kehuja ulkonäöstä ettei siihen takerruta. Haluaisin selvittää sen sisäisen vian miksi miehillä loppuu kiinnostus. He kiinnostuvat kyllä mutta tosi nopeasti siinä tapahtuu jotain että juuri miehille en kelpaa. En ole häikäisevän kaunis joten sitä se ei ole. Se on jokin luonteenpiirre minussa. Mikä olisi paha turn off oli kysymykseni, siis jos ei mennä ulkonäkö seikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä keskustelija. Jaaritteletko itsestäsi..kysytkö myös mieheltä asioita? Toivottavasti et juttele miehille samalla tavalla, kuin täällä, et kehuskelet omaa ulkonäköäsi. Täysi turn off.
En mielestäni mitään tuollaista. Saatan kyllä innostua kertomaan hauskaa juttua mikä on tapahtunut ja nauran samaan aikaan. Aika paljon kerron hauskoja ja vähän itseironisia tarinoita ja kömmähdyksiä. Niitä minulle sattuu...
Boikotoikaa iltapäivälehtiä. Heidän toimintansa vahingoittaa ihmismieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et tuoksu hyvälle tai jos sun hengitys haisee. Tyttökavereita nuo ei ehkä niin haittaa, mutta ne eivät joudukaan sillä tavalla lähikontaktiin, kuin seurustelukumppanin kanssa.
En käytä hajuvesiä, käyn kyllä jokapäivä suihkussa. Hajuvesiä en sen takia että huomioin hajusteherkät. Vaikka oikeasti rakastan hajuvesiä... mutta olen lukenut että jotkut todella kärsii niistä.
Ehkä kantsis kysyä, jos se vaivaa. Siis ihan livenä, tutulta vaikka. Jokainen on omanlaisensa persoona, he jotka ovat jotenkin suht neutraaleja, ovat yleensä parisuhteessa.
Tekstin perusteella vaikutat mukavalta. Muuta kuvaa ei voi tätä kautta muodostaa.
Muistat vain olla positiivinen ja hymyillä, löydät kyllä oikeanlaisen miehen ajan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pahin turn off naisen luonteessa?Ulkonäöstäni miehet kyllä tykkää mutta kun tutustutaan niin miehiä ei kiinnosta enää. En kylläkään kannata täydellisyyttä, mutta mulla on luonteessa sitten joku äärimmäisen vakava virhe kun miehet alkaa vältellä parien treffien jälkeen. En voi itseäni tähän kuvailla koska todennäköisesti näen itseni jotenkin vääristyneesti. Naisten kanssa ei ole mitään ongelmia ja olen tosi pidettyä seuraa. Mutta kun haen parisuhdetta niin jotain menee mönkään. Mitä se VOISI olla?
Liian pitkälle viety tasa-arvo, "poppanahattuideologiat", laiska elämänasenne, yleissivistyksen puute, introverttiys, vaatimaton elämäntavoite, lokkeilu,... kerron kohta lisää jos kiinnostaa.
En usko että sinussa on mitään erityistä "vikaa". Kääntäisin katseen sinusta siihen, millaisia miehiä etsit ja miten suhtaudut tutustumiseen ja suhteen etenemiseen. Haetko esim. alitajuisesti pelimiehiä tai muuten tyyppejä, jotka eivät ole aviomiesainesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkälle viety tasa-arvo, "poppanahattuideologiat", laiska elämänasenne, yleissivistyksen puute, introverttiys, vaatimaton elämäntavoite, lokkeilu,... kerron kohta lisää jos kiinnostaa.
Vaatimaton elämäntavoite ainakin täsmää! Tai no en ole kiinnostunut materiasta ja rikkauksista, urasta jos tarkoitit sitä. Työssä kyllä käyn ja opiskelen, elätän itseni. mutta tasa-arvo asiat on lähellä sydäntä ja yleissivistys kiinnostaa, pohdin kyllä asioita tosi monelta kannalta.
Kerro vaan lisää.
Mulla on kanssa vähän sama ongelma. Olen kyllä iloinen, hymyileväinen jnejne ja yleensä ottaen kiinnostunut ihmisistä. Ihan ok näköinenkin. Jostain syystä en kuitenkaan kelpaa kuin seksiim.
En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta ei todellakaan tarvitse olla tyttomainen!
Minka ikainen olet ja miten itsevarma olet ulkonaostasi/persoonastasi? Ma nuorempana varsinkin olin tosi epavarma ulkonaostani ja en oikein ollut varma millainen oon persoonaltani myoskaan. Tama siis ehka ikavuosina 20-25v. Monesti jannitin treffeja ihan hirvean paljo, ajattelin etten ole tarpeeksi natti ja mielenkiintoinen joka sitten treffeilla korostui siten etta olin tosi ylikorrekti ja tylsa, ja yritin olla sellanen jokamiehen unelma etta lakkasin kynnet ja laitoin hiuksia jne. Sanomattakin selvaa etta naista yrityksista ei sitten mitaan tullut ja ma huonon itsetuntoni kanssa tulin siihen tulokseen etta ma olen se viallinen, en onnistunut sytyttamaan miehen kiinnostusta, joten olen ruma jne. Totuus oli se etten ollut oma itteni ja muutenkin nama miehet olivat varmasti aivan vaaria tyyppeja juuri mulle.
Sitten NE treffit joissa olen rentoutunut, juonut ehka muutaman tuopin liikaa olutta jne. ovatkin olleet ns parhaat. Olen asunut vuosikausia ulkomailla ja yhdilla treffeilla kerroin australialaiselle tyypille Suomen marjametsista ja etta jos siella nakee karhun kakkaa niin paree lahtea vikkelasti jne. Ja nama tyypit ovat olleet aivan laapallaan pidemman aikaa.
Näin niukoilla alkutiedoilla ainoa keksimäni selitys on se että et jostain syystä reagoi miesten mielestä heihin riittävän positiivisesti. Miehille siis tulee sinusta kuva että et ole kiinnostunut.
Ehkä juuri liika "netraalius" johtaa helposti siihen että koko homma on alusta saakka kaveriasteella eikä oikein muuhun sitten enää johdakaan. Itse ainakin miehenä rohkaistun siitä jos nainen reagoi selkeästi minuun positiivisesti. Enkä nyt tarkoita sitä että ihastuneena kikattelisi kaikille vitselleni tai jotain vastaavaa kliseistä. Vaan että saan selkeästi naisesta fiiliksen että olemme samalla aaltopituudella ja että meillä synkkaa hyvin. Silloin keskustelu välillämme aaltoilee luontevasti edestakaisin ja kumpikin sekä kertoo avoimesti itsestään että on vilpittämän kiinnostunut toisesta. Löydämme silloin myös helposti erilaisia "kosketuspintoja" omista elämistämme eli samanlaisia kokemuksia ja samankaltaisia ajatuksia (kertovat samanlaisista arvoista) . Kyse on siis siitä että tuntee tutustuvansa toiseen helposti ja luontevasti.