Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä en kelpaa...

Vierailija
19.10.2018 |

Mikä on pahin turn off naisen luonteessa?Ulkonäöstäni miehet kyllä tykkää mutta kun tutustutaan niin miehiä ei kiinnosta enää. En kylläkään kannata täydellisyyttä, mutta mulla on luonteessa sitten joku äärimmäisen vakava virhe kun miehet alkaa vältellä parien treffien jälkeen. En voi itseäni tähän kuvailla koska todennäköisesti näen itseni jotenkin vääristyneesti. Naisten kanssa ei ole mitään ongelmia ja olen tosi pidettyä seuraa. Mutta kun haen parisuhdetta niin jotain menee mönkään. Mitä se VOISI olla?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet iso, "muodokas"=ylipainoinen, epäviehättävä naama, ruma nenä ja pahanhajuinen hengitys, tylsä, liian suulas, vapaamielinen, paljon yhden illan juttuja, helppo ja vähän yksinkertainen niin vaikeaa voi olla.

Nainen joihin nuo edellämainitut sopivat, EI OLE Vaimomatskua tai edes tyttismatskua.

Vierailija
42/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa vähän sama ongelma. Olen kyllä iloinen, hymyileväinen jnejne ja yleensä ottaen kiinnostunut ihmisistä. Ihan ok näköinenkin. Jostain syystä en kuitenkaan kelpaa kuin seksiim.

Ehkä monet tietävät tai on kuullut sinun yhden yön jutuista, eivätkä näe sinua potentiaalisena kumppanina vaan kertakäyttöisenä patjana.

Ne lukuisat kännipanot ja yhden illan säädöt EIVÄT paranna naisen jälleenmyyntiarvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa vähän sama ongelma. Olen kyllä iloinen, hymyileväinen jnejne ja yleensä ottaen kiinnostunut ihmisistä. Ihan ok näköinenkin. Jostain syystä en kuitenkaan kelpaa kuin seksiim.

Ehkä monet tietävät tai on kuullut sinun yhden yön jutuista, eivätkä näe sinua potentiaalisena kumppanina vaan kertakäyttöisenä patjana.

Ne lukuisat kännipanot ja yhden illan säädöt EIVÄT paranna naisen jälleenmyyntiarvoa.

Elääkö sinkkumiehet selibaatissa?

Vierailija
44/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton arvuutella tuollaista asiaa, pitäisi kokea sinut henkilökohtaisesti. Ehkä voisit tosiaan kysyä joltain näistä miehistä ihan asiallisesti ja rehellistä kommenttia pyytämällä.

Vierailija
45/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..säädöt EIVÄT paranna naisen jälleenmyyntiarvoa"

Mitä ihmee jälleenmyyntiarvoa?!! naine ei ole mikään objekti joka myydään käytön jälkeen eteenpäin niikuin joku vanha auto.

Vierailija
46/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeita ja infoa kirjoitti:

Näin niukoilla alkutiedoilla ainoa keksimäni selitys on se että et jostain syystä reagoi miesten mielestä heihin riittävän positiivisesti. Miehille siis tulee sinusta kuva että et ole kiinnostunut.

Ehkä juuri liika "netraalius" johtaa helposti siihen että koko homma on alusta saakka kaveriasteella eikä oikein muuhun sitten enää johdakaan. Itse ainakin miehenä rohkaistun siitä jos nainen reagoi selkeästi minuun positiivisesti. Enkä nyt tarkoita sitä että ihastuneena kikattelisi kaikille vitselleni tai jotain vastaavaa kliseistä. Vaan että saan selkeästi naisesta fiiliksen että olemme samalla aaltopituudella ja että meillä synkkaa hyvin. Silloin keskustelu välillämme aaltoilee luontevasti edestakaisin ja kumpikin sekä kertoo avoimesti itsestään että on vilpittämän kiinnostunut toisesta. Löydämme silloin myös helposti erilaisia "kosketuspintoja" omista elämistämme eli samanlaisia kokemuksia ja samankaltaisia ajatuksia (kertovat samanlaisista arvoista) . Kyse on siis siitä että tuntee tutustuvansa toiseen helposti ja luontevasti.

Tämä voi hyvin olla yksi syy. En ehkä anna itsestäni tarpeeksi tai se mitä annan ei vaan kiinnosta. Tykkään jutella hauskoista sattumuksista. Ehkä siitä saa kevytkenkäisen kuvan? Oikeasti elämässäni on ollut järkyttäviä tragedioita joista en kerro kuin hyvin harvoille. Niiden asioiden kuuleminen mitä minulle on tapahtunut voisi olla todella raskasta enkä halua niitä kenenkään harteille asettaa. Sen pidättely ehkä sitten tekee minusta sulkeutuneemman.

Vierailija
47/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta on se, että olkaa jokainen omia itsejänne. Ei pidä alkaa muuttaa itsessä mitään (paitsi jos on kusipää, niin kohdella ihmisiä paremmin) mutta muuten, jos mies ei teistä tykkään, niin tapaatte vääriä miehiä. Ei pidä alkaa muuttaamaan itseää toisten takia

Vierailija
48/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vikani on ilmeisesti kiltteys, kun miehet ovat aina vaihtaneet minut johonkin pirttihirmumpaan. Liian kiltissä naisessa ei ole haastetta, se ei jaksa kauaa kiinnostaa.

Vierailija
49/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrtytry kirjoitti:

Mahdoton arvuutella tuollaista asiaa, pitäisi kokea sinut henkilökohtaisesti. Ehkä voisit tosiaan kysyä joltain näistä miehistä ihan asiallisesti ja rehellistä kommenttia pyytämällä.

Voisi kyllä kysyä. En ole kehdannut. Ne jutut vaan päättyy sillein että mies hiipuu pois. Ei sano ei mutta ei sano kyllä. Mutta ensi kerralla kysyn sitten suoraan missä tökki.

Vierailija
50/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tylsä keskustelija. Jaaritteletko itsestäsi..kysytkö myös mieheltä asioita? Toivottavasti et juttele miehille samalla tavalla, kuin täällä, et kehuskelet omaa ulkonäköäsi. Täysi turn off.

En mielestäni mitään tuollaista. Saatan kyllä innostua kertomaan hauskaa juttua mikä on tapahtunut ja nauran samaan aikaan. Aika paljon kerron hauskoja ja vähän itseironisia tarinoita ja kömmähdyksiä. Niitä minulle sattuu...[/quote

Tämä. Minä minä minä... mukamas hauskoja pitkäpiimäisiä juttuja. Ei jatkoon treffeille.

Vierailija
51/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein nää työpaikan kestohölöttäjät on sinkkuja. Katse peiliin.

Vierailija
52/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tylsä keskustelija. Jaaritteletko itsestäsi..kysytkö myös mieheltä asioita? Toivottavasti et juttele miehille samalla tavalla, kuin täällä, et kehuskelet omaa ulkonäköäsi. Täysi turn off.

En mielestäni mitään tuollaista. Saatan kyllä innostua kertomaan hauskaa juttua mikä on tapahtunut ja nauran samaan aikaan. Aika paljon kerron hauskoja ja vähän itseironisia tarinoita ja kömmähdyksiä. Niitä minulle sattuu...[/quote

Tämä. Minä minä minä... mukamas hauskoja pitkäpiimäisiä juttuja. Ei jatkoon treffeille.

Tämä. Treffeillä yritetään tutustua siihen toiseen, eikä hölöttää omia muka-hauskoja mokia. Yritetään selvittää keskustelemalla millaisia ihmisiä ollaan ja löytyykö jotain yhteistä pohjaa ja kiinnostusta.

Vierailija
53/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vikani on ilmeisesti kiltteys, kun miehet ovat aina vaihtaneet minut johonkin pirttihirmumpaan. Liian kiltissä naisessa ei ole haastetta, se ei jaksa kauaa kiinnostaa.

Luulen, että et näyttäydy kilttinä niille miehille vaan epämääräisenä. Sinusta ei saa otetta ihmisenä ja yrität liikaa miellyttää sen sijaan, että olisit aito.

Vierailija
54/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin vissiin liian äijämäinen joten miehet eivät näe mua vaimomatskuna :/ En vaan osaa olla sellainen tyttömäinen.

No huh huh. Miksei saisi olla äijämäinen jos on. Kyllä oikea mies sen hyväksyy. Ei tosiaankaan tartte esittää avutonta.

Vaimomatsjua - huh, enpä haluaisi olla sellaista...tulee mieleen kotihengetär.

Vierailija
55/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pahin turn off naisen luonteessa?Ulkonäöstäni miehet kyllä tykkää mutta kun tutustutaan niin miehiä ei kiinnosta enää. En kylläkään kannata täydellisyyttä, mutta mulla on luonteessa sitten joku äärimmäisen vakava virhe kun miehet alkaa vältellä parien treffien jälkeen. En voi itseäni tähän kuvailla koska todennäköisesti näen itseni jotenkin vääristyneesti. Naisten kanssa ei ole mitään ongelmia ja olen tosi pidettyä seuraa. Mutta kun haen parisuhdetta niin jotain menee mönkään. Mitä se VOISI olla?

Liian pitkälle viety tasa-arvo, "poppanahattuideologiat", laiska elämänasenne, yleissivistyksen puute, introverttiys, vaatimaton elämäntavoite, lokkeilu,... kerron kohta lisää jos kiinnostaa.

Vaatimaton elämäntavoite ainakin täsmää! Tai no en ole kiinnostunut materiasta ja rikkauksista, urasta jos tarkoitit sitä. Työssä kyllä käyn ja opiskelen, elätän itseni. mutta tasa-arvo asiat on lähellä sydäntä ja yleissivistys kiinnostaa, pohdin kyllä asioita tosi monelta kannalta.

Kerro vaan lisää.

Niin, missään nimessähän minä en ole yrittänyt maalailla sinusta jotain tiettyä kuvaa, luettelen ainoastaan itselle epämiellyttäviä ominaisuuksia.

Muita: ilottomuus, käytöstapojen puute, äijämäisyys, puheääni, maiskuttaminen, ryystäminen jne., keskustelun kääntyminen lemmikkeihin, tietyt matkakohteet (Turkkiin, Kanarialle, Fugeen, Rhodokselle), suhde tupakointiin, liian läheinen suhde omiin vanhempiin...

Voihan toki ulkonäkökin olla todella kaunis, mutta dekolteesta pilkistää joku tusinatatuointi.

Vierailija
56/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että et näyttäydy kilttinä niille miehille vaan epämääräisenä. Sinusta ei saa otetta ihmisenä ja yrität liikaa miellyttää sen sijaan, että olisit aito.

Miten kiltti eroaa miellyttäjästä ja miten määrittelet aitouden?

Vierailija
57/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto on varmasti pahin turn off. Tai sitten se toinen ääripää jossa pitää itseään muita paljon parempana ihmisenä ja käyttäytyy ylimielisesti. Seuraavaksi pahin on henkilökohtainen hygienia ja ulkoinen habitus. Nuhjuisen näköinen, huono hygienia, tai sitten liikaa sitä pakkelia. Yhh. 

Jonkun mainitsema räväkkä pikkumyy jolla on mielipide joka ei perustu mihinkään ja mustavalkoinen ajattelu johtuu yleensä huonosta itsetunnosta ja elämänkokemuksen puutteesta. Elämämkoulu ei valmista ihmistä terveeseen parisuhteeseen.

Huono itsetunto...eli ok joku sitä mieltä, että minä, läski, ilisin viehättävämpi jos luottaisin enemmän itseeni...

Vierailija
58/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos oot pikkasen törkynen?? Mä en ikinä siivoo ja peseytyminen ei kauheesti huvita mua. Mä räin aika useesti ja kiroilen aika paljon. Mä käytän nuuskaa ja on tota että mä pieren aika kovia välillä:D. Miehiä ärsyttää tosi paljon mun luonne ja mä kanssa vittuilen aika useesti. Mut mä nauran kanssa ihan jatkuvasti ja mä oon tosi hauskaa seuraa. 

Vierailija
59/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kiltti eroaa miellyttäjästä ja miten määrittelet aitouden?

Mielyttäjä yrittää aistia mistä toinen tykkää ja yrittää toimia sen mukaan. Kiltti on kiltti kaikissa tilanteissa vaikkei se toista osapuolta miellyttäisikään. Ap ei osaa olla rento ja aito, sillä hän kertoi, että hänellä on ollut traagisia tapahtumia elämässään, joita peittelee hauskalla hölöttävällä pinnallisuudella. En tarkoita, että niitä pahimpia juttuja kannattaa toisten niskaan heti heittää, mutta ehkä hän yrittää antaa liian siloisen ja pinnallisen kuvan itsestään.

Vierailija
60/66 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillekö ne panot on ok? Ap:han ei tällästä edes tehnyt.

Jälleenmyyntiarvo? Kauhea sana.

Mulla ei ole kännipanoja, en juo, eikä yhden illan juttuja. Mutta jos kuulisin jonkun miehen tuomitsevan toisia naisia noista, niin tulis äijälle lähtö...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme