Miksi mä en kelpaa...
Mikä on pahin turn off naisen luonteessa?Ulkonäöstäni miehet kyllä tykkää mutta kun tutustutaan niin miehiä ei kiinnosta enää. En kylläkään kannata täydellisyyttä, mutta mulla on luonteessa sitten joku äärimmäisen vakava virhe kun miehet alkaa vältellä parien treffien jälkeen. En voi itseäni tähän kuvailla koska todennäköisesti näen itseni jotenkin vääristyneesti. Naisten kanssa ei ole mitään ongelmia ja olen tosi pidettyä seuraa. Mutta kun haen parisuhdetta niin jotain menee mönkään. Mitä se VOISI olla?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto on varmasti pahin turn off. Tai sitten se toinen ääripää jossa pitää itseään muita paljon parempana ihmisenä ja käyttäytyy ylimielisesti. Seuraavaksi pahin on henkilökohtainen hygienia ja ulkoinen habitus. Nuhjuisen näköinen, huono hygienia, tai sitten liikaa sitä pakkelia. Yhh.
Jonkun mainitsema räväkkä pikkumyy jolla on mielipide joka ei perustu mihinkään ja mustavalkoinen ajattelu johtuu yleensä huonosta itsetunnosta ja elämänkokemuksen puutteesta. Elämämkoulu ei valmista ihmistä terveeseen parisuhteeseen.
Huono itsetunto...eli ok joku sitä mieltä, että minä, läski, ilisin viehättävämpi jos luottaisin enemmän itseeni...
Kyllä se näin on. Itsevarmat (terveellä tavalla) ihmiset ovat viehättävämpiä kuin huonon itsetunnon omaavat. Tämähän on aika perusasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa vähän sama ongelma. Olen kyllä iloinen, hymyileväinen jnejne ja yleensä ottaen kiinnostunut ihmisistä. Ihan ok näköinenkin. Jostain syystä en kuitenkaan kelpaa kuin seksiim.
Ehkä monet tietävät tai on kuullut sinun yhden yön jutuista, eivätkä näe sinua potentiaalisena kumppanina vaan kertakäyttöisenä patjana.
Ne lukuisat kännipanot ja yhden illan säädöt EIVÄT paranna naisen jälleenmyyntiarvoa.
Miehillekö ne panot on ok? Ap:han ei tällästä edes tehnyt.
Jälleenmyyntiarvo? Kauhea sana.
Mulla ei ole kännipanoja, en juo, eikä yhden illan juttuja. Mutta jos kuulisin jonkun miehen tuomitsevan toisia naisia noista, niin tulis äijälle lähtö...
Pakko tulla keskusteluun tästä sivusta.
Olen hieman vanhanaikainen, mutta yritän päästä siitä eroon. Nykymeno on mielestäni melko vastenmielistä yhdenillansuhteineen, fuckbuddyineen, niistä retosteluineen jne. Näissä tapauksissa se on mielestäni naiselle hieman tuomittavampaa, en vain pääse tästä ajatuksestani eroon vaikka tasa-arvon kannattaja olenkin.
Irtosuhteet ovat naiselle vahingollisempia. Nainen on näissä haavoittuvaisempi. Fyysiset taudit, lisäääntymiskyky, lisääntymisikä, jne. Nainen saa näissä siipeensä helpommin. Jos hän jossain vaiheessa haluaa tulla äidiksi, se on tehtävä ennen vaihdevuosia. Tämä voi olla vaikeaa jos irtonainen elämä ei mahdollista oikeanlaista henkistä kasvua ja sopivaa parisuhdetta ennen parasta ennen päivämäärää. Tiedän myös erään "iloista elämää" jo teinivuosista alkaen viettäneen naisen joka ei enää saa lasta toistuvien pitkälle edenneiden sukupuolitautien vuoksi. Miehelle tämä ei ole aivan näin kriittistä. Jos siimahännät vilistävät, isäksi voi tulla vaikka eläkeiässä. Biologia ei ole tasa-arvokysymys.
Suomalaisen mieheyden (onkohan tällaista sanaa?) asiantuntijana väitän, että isompi osa miehistä kuin naisista ei harrasta irtoseksiä. Tämä johtuu siitä että nainen saa seksiä aina halutessaan, mies ei. Jos tästä vedetään kansankielinen johtopäätös niin naiset ovat nykyään keskimääräistä kevytkenkäisempiä kuin miehet. Tästäkin syystä mielipiteissä naisia syyllistetään miehiä enemmän.
Haha trollasin. Oikeesti dumppasin tommosen bimbon. Ei sitä kukaa jaksa kuunnella vaikka hyvä runko. Mut ei kyl silti... ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa vähän sama ongelma. Olen kyllä iloinen, hymyileväinen jnejne ja yleensä ottaen kiinnostunut ihmisistä. Ihan ok näköinenkin. Jostain syystä en kuitenkaan kelpaa kuin seksiim.
Ehkä monet tietävät tai on kuullut sinun yhden yön jutuista, eivätkä näe sinua potentiaalisena kumppanina vaan kertakäyttöisenä patjana.
Ne lukuisat kännipanot ja yhden illan säädöt EIVÄT paranna naisen jälleenmyyntiarvoa.
En ole harrastanut yhdenyön juttuja sitten opiskeluaikojen. Jos sillä siis olisi mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole harrastanut yhdenyön juttuja sitten opiskeluaikojen. Jos sillä siis olisi mitään merkitystä.
Sinun tapauksessasi (mutta ei varmaan ap:n) on selvästi kyse siitä, että kevytkenkäisyytesi karkottaa aviomiestyypit pois.
Eri
Pahiten hölöttävä nainen jonka tunnen, on ollut vuosikymmeniä naimisissa ja lapsiakin on. Suu läy koko ajan.