Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut haluaa poistaa whatsappissa sen milloin he ovat olleet paikalla?

Vierailija
19.10.2018 |

Tätä olen miettinyt. Miksi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilevät että heidän elämässään on joku jota kiinnostaa heidän tekemisensä liikaa. Kukahan se ois?

Minua vain ärsyttää tuollaiset ylimääräiset tiedot. Ihan periaatteesta poistan kaikki tuollaiset whatsapista, messegeristä ja facebookista ja skypestä. 

Vierailija
22/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vainoharhaista porukkaa. Luuletteko oikeasti olevanne noin tärkeitä, et kaikkia kiinnostaa millon te ootte ollu paikalla? Sitten ymmärrän, jos perässä on joku hullu ex tai mustasukkainen mies. Muuten en jaksa ymmärtää miksi muita kiinnostaisi paikalla olo noin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vainoharhaista porukkaa. Luuletteko oikeasti olevanne noin tärkeitä, et kaikkia kiinnostaa millon te ootte ollu paikalla? Sitten ymmärrän, jos perässä on joku hullu ex tai mustasukkainen mies. Muuten en jaksa ymmärtää miksi muita kiinnostaisi paikalla olo noin paljon.

Miksi tuollainen ominaisuus sitten on, jos se ei kerta ketään kiinnosta?

Vierailija
24/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeilijö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kiinnosta NIIN PALJON, että se pitäis piilottaa. Mitä salaista siinä muka on?

Vierailija
25/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys! Näkeekö niistä viestin viereen ilmestyvistä merkeistä että onko henkilö nähnyt viestin? Oon yrittänyt päästä niistä perille mutta en oo onnistunut. Siinä on välillä yksi oikein-merkki ja välillä kaksi vierekkäin, niin tarkoittaako yksi merkki että viesti on lähetetty ja kaksi että se on nähty?

Vierailija
26/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin siksi, että eräs tuttava kyttäsi näitä ja aloitti viestitulvan, jos olin käynyt paikalla lukemassa jonkun viestin. Saattoi myös kysellä, että miksi olit hereillä klo 3.00 yms.

Mielestäni asia ei hänelle kuulunut, joten poistin tämän ominaisuuden.

Vierailija
27/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senpä takia olen poistanut sen. Miksi pitää sellaista tietoa, josta kukaan ei ole kiinnostunut. Itseänikään ei voi vähempää kiinnostaa toisten viimeksi paikalla olo. Parempi kuin ei näe ollenkaan.

Vierailija
28/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys! Näkeekö niistä viestin viereen ilmestyvistä merkeistä että onko henkilö nähnyt viestin? Oon yrittänyt päästä niistä perille mutta en oo onnistunut. Siinä on välillä yksi oikein-merkki ja välillä kaksi vierekkäin, niin tarkoittaako yksi merkki että viesti on lähetetty ja kaksi että se on nähty?

Kaksi harmaata tarkoittaa, että viesti on lähetetty, mutta ei vielä luettu. Muuttuvat sinisiksi, kun vastaanottaja lukee viestin, jos hänellä on lukukuittaukset käytössä.

Vierailija
29/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksin kertaisesti: On asioita, jotka ei kuulu toisille.

Vierailija
30/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät, minua ei kiinnosta pätkän vertaa tsekata onko joku paikalla. Vastaa kun vastaa ja kun kerkee, niin teen minäkin. Vaikka olen viestin nähnyt ei se tarkoita että juuri silloin on hyvä sauma naputtaa vastausta. Tosin olen lapsuuteni viettänyt 80-luvulla joten ellei oltu kotona kukaan ei vastannut puhelimeen, opin kärsivälliseksi ja siihen ettei kaikkia ihmisiä tavoita heti just nyt.

Terv. Vanhus

Vierailija
31/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yksin kertaisesti: On asioita, jotka ei kuulu toisille.

Mitä kuulumista tuossa on. :D En oo tajunnatkaan miten viimeiseen asti ihmiset vainoharhailee tällaistenkin asioiden kanssa. Relatkaa.

Vierailija
32/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät, minua ei kiinnosta pätkän vertaa tsekata onko joku paikalla. Vastaa kun vastaa ja kun kerkee, niin teen minäkin. Vaikka olen viestin nähnyt ei se tarkoita että juuri silloin on hyvä sauma naputtaa vastausta. Tosin olen lapsuuteni viettänyt 80-luvulla joten ellei oltu kotona kukaan ei vastannut puhelimeen, opin kärsivälliseksi ja siihen ettei kaikkia ihmisiä tavoita heti just nyt.

Terv. Vanhus

Siis tätä oon hakenut koko ajan. Oon ihan samaa mieltä. KETÄÄN EI KIINNOSTA SINUN PAIKALLA OLO. Toinen vastaa silloin kun vastaa ja kerkeää. Outoa odottaa ja o olettaa muuta.

Vierailija
33/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi nähdä kavereiden puhelinkäyttäymisestä liikaa tietoa. Poistin sen itseltä ja nyt en näe muiden viimeksi paikallaoloa.

Vierailija
34/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä ei ole mitään merkitystä ja ketään ei kiinnosta, koska kaverit olleet paikalla, niin miksi sitten niin häiritsee, jos ei näe, että milloin se tuttava onkaan ollut viimeksi paikalla.

Vierailija
35/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jotkut kyylää sitä, ja heti jos huomaa että on käyneet paikalla mutta eivät lukeneet viestiä vedetään herneet nenään.

Ja miksi se sinua kiinnostaisi muuten kuin tuosta syystä?

Joitakin voi kiinnostaa ihmisten käyttäytyminen ja toimintatavat ihan yleisesti. Eikä just tuosta syystä mitä sinä luulet.

Vierailija
36/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. Vanhus

No, haittaako sinua sitten, jos joku kaverisi on poistanut läsnäoloilmoituksen? 

Myös toinen vanhus, joka on sen poistanut juuri siksi, että on tuttuja, joita hämmästyttävän paljon kiinnostaa, koska olen paikalla vai en.

Vierailija
37/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä ei ole mitään merkitystä ja ketään ei kiinnosta, koska kaverit olleet paikalla, niin miksi sitten niin häiritsee, jos ei näe, että milloin se tuttava onkaan ollut viimeksi paikalla.

Kuka on sanonut, että se häiritsee? Kai asioita ja ihmisten käyttäytymistä saa miettiä ja ihmetellä ilman, että ne häiritsevät?

Vierailija
38/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jotkut kyylää sitä, ja heti jos huomaa että on käyneet paikalla mutta eivät lukeneet viestiä vedetään herneet nenään.

Ja miksi se sinua kiinnostaisi muuten kuin tuosta syystä?

Joitakin voi kiinnostaa ihmisten käyttäytyminen ja toimintatavat ihan yleisesti. Eikä just tuosta syystä mitä sinä luulet.

En halua olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä, joita kiinnostaa esim. tällainenkin asia. Kuulostaa häiriintyneeltä ihmiseltä.

Vierailija
39/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi laittaa whatsappia niin että muut näkee milloin on oltu paikalla?

Vierailija
40/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeilijö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kiinnosta NIIN PALJON, että se pitäis piilottaa. Mitä salaista siinä muka on?

Kyllähän se suakin näyttää kiinnostavan ja  ärsyttävän että et näe milloin joku on ollut paikalla ;)

Jos joku stalkkeri nyt viitsisi valaista, että MITÄ teet sillä tiedolla milloin joku on ollut paikalla ja milloin ei? Ihan konkreettisia esimerkkejä saa kertoa.