Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut haluaa poistaa whatsappissa sen milloin he ovat olleet paikalla?

Vierailija
19.10.2018 |

Tätä olen miettinyt. Miksi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole poistanut, mutta ymmärrän poistajia, koska minä en ainakaan ole mikään innokas viesteihin vastaaja, ja yksi ex-kaveri oli kärttämässä, mikset vastaa.

Minä olen huomannut, että kun töissä minun työni on olla tavoitettavissa, ratkoa ihmisten ongelmia ja päättää, vapaa-ajalla ei kyllä huvita selvitellä yhtään mitään minkään viestipalvelujen kautta.

Vierailija
42/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys! Näkeekö niistä viestin viereen ilmestyvistä merkeistä että onko henkilö nähnyt viestin? Oon yrittänyt päästä niistä perille mutta en oo onnistunut. Siinä on välillä yksi oikein-merkki ja välillä kaksi vierekkäin, niin tarkoittaako yksi merkki että viesti on lähetetty ja kaksi että se on nähty?

Mulla on asetukset myös niin, että ryhmiä lukuunottamatta vastapuoli ei näe olenko lukenut viestin vai en, eli kaksi v-merkkiä eivät mene koskaan sinisiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tyhmä ja jonninjoutava toiminto. En myöskään ymmärrä miksi joku haluaa laittaa sen päälle. 

Vierailija
44/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen miettinyt. Miksi?

Ei voi vähempää kiinnostaa milloi olet viimeksi ollut paikalla. 

Vierailija
45/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeilijö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme vainoharhaista porukkaa. Luuletteko oikeasti olevanne noin tärkeitä, et kaikkia kiinnostaa millon te ootte ollu paikalla? Sitten ymmärrän, jos perässä on joku hullu ex tai mustasukkainen mies. Muuten en jaksa ymmärtää miksi muita kiinnostaisi paikalla olo noin paljon.

Miksi tuollainen ominaisuus sitten on, jos se ei kerta ketään kiinnosta?

Siis ei kiinnosta NIIN PALJON, että se pitäis piilottaa. Mitä salaista siinä muka on?

Kyllähän se suakin näyttää kiinnostavan ja  ärsyttävän että et näe milloin joku on ollut paikalla ;)

Jos joku stalkkeri nyt viitsisi valaista, että MITÄ teet sillä tiedolla milloin joku on ollut paikalla ja milloin ei? Ihan konkreettisia esimerkkejä saa kertoa.

Jos sanon vaimolleni olevani työreissulla nukkumassa, mutta oikeasti viestittelen thaikkuhutsujen kanssa. Yöllä, koska eri aikavyöhykkeellä.