Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi muijat kuolaa muusikoita?

pelimanni itsekin
18.10.2018 |

Miksi jonkun instrumentin suvereeni taitaja saa naisia niin paljon kuin jaksaa duunata?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut muutamaan muusikkoon, mutta en mitenkään automaattisesti kuolaa muusikoiden perään. Ovat vaan olleet karismaattisia ja joku niissä tyypeissä on vedonnut. Jos puhutaan menestyneistä muusikoista, niin onhan se niitten koko elämäntyyli aika erilainen verrattuna kahdeksasta neljään "raatamiseen".

Vierailija
42/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuus on eroottista. Musiikki vaikuttaa libidoon. Taide on nautintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuolannut yhtä tuttua miestä, joka sattuu olemaan rocktähti. En siksi, että hän on muusikko, vaan siksi että tähteys oli tehnyt hänestä järkyttävän itsevarman naisten suhteen. Se itsevarmuus oli ihan tyrmäävää, kun hän iski minua niin ammattimaisesti, en ole koskaan kokenut ihan vastaavaa. Kyllä se siis tehosikin.

Vierailija
44/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kyllä naisten tulisi olla heikkona kirjanpitäjiin ja verotarkastajiin ja vakuutuskäsittelijöihin. Se seksikäs hiiren klikkailun ääni. Ne mukavat toimistokengät hyvällä ergonomisella lestillä. Se konservatiivinen hiusleikkaus. Se istuminen. Kampaviinerin murut Martelan tuolikankaalla.

Ahhh!

Vierailija
45/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset rokkareista: Hyviä sängyssä ( siis todella hyviä ja itsevarmoja), osaavat elää hetkessä, kitaransoitto on seksikästä, itsetunto kohillaan, osaavat puhua naisten kanssa jne.., mutta ehkä ennemminkin lyhyisiin suhteisiin, koska usein myös lieveilmiöinä alkoholi, epäsäännöllinen elämä, paljon matkustelua. 

Vierailija
46/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä tosiaan se elämänasenne, rentous ja boheemius, mikä kiinnostaa. Osa on kyllä varmaan liiankin renttuja.

Vierailija
47/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kyllä naisten tulisi olla heikkona kirjanpitäjiin ja verotarkastajiin ja vakuutuskäsittelijöihin. Se seksikäs hiiren klikkailun ääni. Ne mukavat toimistokengät hyvällä ergonomisella lestillä. Se konservatiivinen hiusleikkaus. Se istuminen. Kampaviinerin murut Martelan tuolikankaalla.

Ahhh!

Aivan! :'D

Vierailija
48/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolataan me miehet bikinimalleja. Sopivan itsevarmoja ja hyviä sängyssä.

Vierailija
49/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsekin ammattimuusikko, joten enimmäkseen vietän aikaa muiden muusikoiden ja taiteilijoiden kanssa. Monissa muusikoissa yhdistyy älykkyys, luovuus, heittäytymiskyky, syvällisyys, humanistiset arvot jne. Toki kuspäitäkin mahtuu joukkoon, niinkuin kaikkien ammattialojen edustajiin. 

Vierailija
50/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa elää aina se ikuinen fanityttö jossain sisällä.

Vierailija
51/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen habitukseni on kaukana sibiksen tulevista liimalettimuusikoista, mutta jos löydän jostain kitaran niin Extremen - More Than Wordsin soittamalla aukeaa haarat kuin haarat. Kiitos Nuno.

Vierailija
52/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me on hyviä sängyssä. Rytmitajua löytyy. 😉

Mä oon insinööri ja taon tasaisesti kiihtyvällä rytmillä loppuun asti.

No mulle ainakin se rytmin taitava vaihtelu on se juttu. Ei mikään tasainen paukuttaminen.

Et huomannut insinöörimäistä itseironiaani.

Jos tiedostat itsessäsi tämän ongelman, niin tee toki asialle jotain.

Vierailija
53/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuus on eroottista. Musiikki vaikuttaa libidoon. Taide on nautintoja.

Kyllä se voi olla kidutustakin. Monet taiteilijat vihaa julkisuutta, eikä kestä sitä ja kuluu pois.

Vierailija
54/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, et se muusikkojen kuolaaminen on enemmänkin nuoruuden juttu. Keski-iässä alkaa kiinnostaa mies, joka on hyvä isä, jolla on hyvä toimeentulo, omistusasunto ja auto, joka ei jätä tielle talvikelillä. 

Vierailija
55/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät olisi niin viinaanmeneviä, niin olisivat täydellisiä puolisoita. Toki miinukselle menee myös se, että keikkaileva muusikko on paljon poissa kotoa.

Vierailija
56/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, et se muusikkojen kuolaaminen on enemmänkin nuoruuden juttu. Keski-iässä alkaa kiinnostaa mies, joka on hyvä isä, jolla on hyvä toimeentulo, omistusasunto ja auto, joka ei jätä tielle talvikelillä. 

Ei mua ainakaan, pian keski-ikäinen oon.

Vierailija
57/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me on hyviä sängyssä. Rytmitajua löytyy. 😉

Mä oon insinööri ja taon tasaisesti kiihtyvällä rytmillä loppuun asti.

No mulle ainakin se rytmin taitava vaihtelu on se juttu. Ei mikään tasainen paukuttaminen.

Et huomannut insinöörimäistä itseironiaani.

Jos tiedostat itsessäsi tämän ongelman, niin tee toki asialle jotain.

Ai sille, ettei huumorini aukea kaikille? Kyllä minä odotan, että vielä joku insinöörishenkinen ymmärtää juttuni.

Vierailija
58/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan johtuu siitä, etten ole muutenkaan hirveän innostunut musiikista, ettei erityisemmin muusikotkaan kiinnosta.

Vierailija
59/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuolaa, kuvittelet vaan.

Vierailija
60/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Mä olin nuorena vakava ja vasta keski-iässä aloin kuolata muusikkoa.