Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi muijat kuolaa muusikoita?

pelimanni itsekin
18.10.2018 |

Miksi jonkun instrumentin suvereeni taitaja saa naisia niin paljon kuin jaksaa duunata?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikot vaan ovat coolimpia kuin tavikset...Itse pidän pitkästä tukasta miehellä ja muusikoita/taiteilijoita lukuunottamatta aika harva mies kasvattaa pitkiä hiuksia

Vierailija
2/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muusikkous on jotain niin upeaa. Mullekin kelpaisi, jopa alttoviulisti! ;-) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle joku kitarasankari kelpasi, tietää ainakin mistä näppäillä :D

Vierailija
4/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ihailee toisen erityistä taitavuutta jossain asiassa on aika luonteva askel sitä kohti, että ihastuu muutenkin, oli sitten kyse ihailusta tuttua kohtaan tai kaukoihastumisesta julkkikseen. Siis jos ulkonäkö, olemus ja persoona miellyttää muuten tarpeeksi.

Vierailija
5/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt rumpali on aina kuuma!

Vierailija
6/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdet lavalle, on sulla se itsetunto kunnossa=seksikäs. Se itsetunto! Sitten sitä valittaa, kun on niin rankkaa antaa kaikki itsestään jne.

Terveisin esiintyjä.

Vierailija
7/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska: eriasteisia julkkiksia, epäsovinnaisen rappiollisen jännittäviä, mystisiä, kiinnostavia, eksoottisia, taiteellisia - ainakin ihmisten mielestä. Muusikkona oleminen on siis status jo itsessään. Ehkä jopa muusikkomiehen pelkkä potentiaali olla huomion keskipisteessä, julkkis ja rahamies kiinnostavat opportunisteja.

Vierailija
8/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnosti aikoinaan se että osasivat ilmaista itseään ihan erilailla kun vaikka insinöörit, vaikka en siis todellakaan halua sanoa tässä nyt että insinööreissä olisi mitään vikaa. Muusikoissa v*tutti kuitenkin epätasapainoisuus ja alkoholin + muiden päihteiden kanssa sekoilu, niin lopetin sitten sen homman ja löysin ihanan tieteilijän joka osaa myös ilmaista itseään. Enkä ikävöi muusikkomiehiä. 

Vierailija
9/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen lahjakkaita ja taitavia ihmisiä. Kaikkiin muusikkoihin en käy kuumana, mutta niihin, jotka on fiiliksissä siitä mitä tekee, tekee sen vielä hyvin ja haluaa kertoa sillä jotain, niin niihin käyn.

Vierailija
10/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin kiinnosti aikoinaan se että osasivat ilmaista itseään ihan erilailla kun vaikka insinöörit, vaikka en siis todellakaan halua sanoa tässä nyt että insinööreissä olisi mitään vikaa. Muusikoissa v*tutti kuitenkin epätasapainoisuus ja alkoholin + muiden päihteiden kanssa sekoilu, niin lopetin sitten sen homman ja löysin ihanan tieteilijän joka osaa myös ilmaista itseään. Enkä ikävöi muusikkomiehiä. 

Entäs renessanssimies, joka on sekä muusikko, että insinööri?

Vierailija
11/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitaran soitto on vaan tosi hot. Varsinki sähkökitara 🙏🏻 Mielipidekysymys tämä on mutta minuun uppoaa

Vierailija
12/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle muusikkokin kelpais, mutta mitään kitaran rämpyttelyä en kyllä jaksais kuunnella :x

Vierailija
13/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako naisia jos on harrastelijamuusikko, vai pitääkö olla ihan ammattimuusikko?

Vierailija
14/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle muusikkokin kelpais, mutta mitään kitaran rämpyttelyä en kyllä jaksais kuunnella :x

Entäs näppäilyä?

Vierailija
15/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Valo on äänestettiin amerikkalaislehden äänestyksessä maailman seksikkäimmäksi miesrokkariksi.

Vierailija
16/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikot on poikkeuksetta hauskaa seuraa.

Kuolaamisen sivuutan kommentoimatta.

Vierailija
17/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama tarina täällä mutta itseäni ei alkanut niinkään nyppiä päihteiden kanssa läträäminen kuin se suunnaton egoismi ja alentuva suhtautuminen "taviksia" kohtaan. Varsinkin nämä paljon kuolatut kitaristimiehet saattoivat olla hyvin keskenkasvuisia kukkopoikia iästä riippumatta. Aidosti sielukkaisiin ja rohkeasti itsensä peliin laittaviin miehiin olen törmännyt ihan muissa ympyröissä. Ja joo, ei ole ikävä minullakaan :D

Vierailija
18/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska: eriasteisia julkkiksia, epäsovinnaisen rappiollisen jännittäviä, mystisiä, kiinnostavia, eksoottisia, taiteellisia - ainakin ihmisten mielestä. Muusikkona oleminen on siis status jo itsessään. Ehkä jopa muusikkomiehen pelkkä potentiaali olla huomion keskipisteessä, julkkis ja rahamies kiinnostavat opportunisteja.

Palstapapan tyypillistä kateellista kuvittelua .

Voisin kertoa sulle miksi susta ei tykätä, mutta en kerro!

Vierailija
19/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Frendi on aspergerpiirteinen ja taitava pianisti eikä sillä käsipuolessa naisia ole näkynyt

Vierailija
20/65 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se taas nähtiin: ensin käydään läpi kaikenmaailman jännä miehet ja muusikonrentut ennen kuin löydetään lopuksi se insinöörismies elättäjäksi :D