Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estin veljen vaimon facebookissa kun ei ikinä tykkää mistään eikä kommentoi mitään

Vierailija
18.10.2018 |

Lisäksi tulee kaikkiin samoihin ryhmiin kuin minä, enkä halua että hän saa tietää minusta niitä asioita joita siellä jaan. Tuleeko hänelle ilmoitus estosta?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa. Itse olen siellä muutaman ryhmän takia, enkä juuri koskaan lue kenenkään kuulumisia.

Parhaita ovat ne tyypit, jotka itse lisäävät minut, ja sitten ilmoittavat jonkun ajan päästä että nyt muuten lähtee kaikki tutun tutut ja ei-aktiiviset kaverit. Okei, no kas kun kuitenkin itse satuit pyytämään kaveriksi... :D Ei näitäkään totta puhuen ole montaa ollut, alle viisi ehkä.

Vierailija
22/53 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä oudoimmat syyt TOP3:ssa että estää siksi että tyyppi ei kommentoi ja tykkäile tarpeeksi. Olen mäkin facessa mutta lähinnä seuraan siellä kiinnostavia sivuja ja ryhmiä. Itse aika harvoin julkaisen mitään. Kun kuulin et yks kaverini oli varmaan siksi poistanu mut kavereistaan niin ihmettelin oikeesti, että sellaisestakin syystä joku poistaa.

Tuo ei ollut ollenkaan ainoa syy. Enemmän painoi se, että hän puski samoihin ryhmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäkin estäisin stalkkaajan.

Vierailija
24/53 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin facesta jo vuosia sitten. Mua ahdisti suunnattomasti ne kaikki henkilökohtaisetkin asiansa julkisesti jakavat puolitutut, vanhat koulukaverit yms. ja minulle tuli aina kiusaantunut tunne niitä lukiessani, etten edes haluaisi tietää.

Vierailija
25/53 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä oudoimmat syyt TOP3:ssa että estää siksi että tyyppi ei kommentoi ja tykkäile tarpeeksi. Olen mäkin facessa mutta lähinnä seuraan siellä kiinnostavia sivuja ja ryhmiä. Itse aika harvoin julkaisen mitään. Kun kuulin et yks kaverini oli varmaan siksi poistanu mut kavereistaan niin ihmettelin oikeesti, että sellaisestakin syystä joku poistaa.

Sama täällä, en olisi koko facessa ellei siellä olisi muutama ryhmä, joista on oikeasti hyötyä ja joitakin spesifejä uutissivustoja siellä seuraan eli sitä fiidiäkin tulee selattua. Muuten olen täysin inaktiivinen. Varmaan sitten jotkut ajattelee, että kyttään heitä? :D Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole ihan niin kiinnostunut... Toki fiidiä selatessa saattaa ihmisten päivityksiäkin tulla vastaan, mutta ei varmaan kannata päivittää jos ei halua ihmisten niitä näkevän. Jos itse julkaisee jotakin, niin on aika turha syyttää pahaa aavistamatonta fiidinsä selaajaa siitä, että tämä KYTTÄÄ...

Vierailija
26/53 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varmasti edes huomaa jos joku kavereistani ei tykkäile/kommentoi. Ap:lla taitaa olla vain muutama kaveri facessa jos jaksaa tuollaiseen kiinnittää huomiota.

Mulla ei tule usein edes synttäreitä onniteltua, facebook vain on minusta jotenkin valju kanava sillekkin, pari onttoa sanaa kirjoittaa silkasta velvollisuudentunnosta kaikille puolitutuille vain siksi, että facebook muistuttelee, hohhoijjaa.

Vierailija
27/53 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on narsisti, ilmiselvästi.

Vierailija
28/53 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on narsisti, ilmiselvästi.

Ja sinä olet psykiatri ilmiselvästi.

Vierailija
29/53 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälyt on pahimpia.

Vierailija
30/53 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi joku estää jonkun, ellei toinen todella häiriköi tai ole joku rikollinen tms.

Vierailija
31/53 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä niitä jotka kyttäävät kyllä kaikkia muita mutta itse eivät ikinä ilmaise mitään, ovatko lukeneet päivityksen vai eivät. Sikamaisia lokkeilijoita.

Vierailija
32/53 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin taas siivota turhia ’kavereita’ pois.

Vierailija
33/53 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä niitä jotka kyttäävät kyllä kaikkia muita mutta itse eivät ikinä ilmaise mitään, ovatko lukeneet päivityksen vai eivät. Sikamaisia lokkeilijoita.

Millä perusteella syytät toista kyttäämisestä, jollet edes tiedä onko hän nähnyt päivityksiäsi? Eikös se ole aika mahdotonta kytätä sellaista mitä ei edes näe?

Vierailija
34/53 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te stalkkaajista ja kyttääjistä puhuvat, vastatkaa nyt että miten se kyttääminen ilmenee.

Vai onko ainut ilmenemismuoto juuri se, että eivät sano mitään? Ei turhaan ole uutisoitu, että someaktiivit on muita narsistisempia, nimittäin aika narsistinen ajatus että jonkun passiivisuus tarkoittaisi juuri sinun kyttäämistäsi. Todennäköisesti sillä "kyttääjällä" on aivat muut intressit olla siellä somessa kuin sinun tai kenenkään muun kyttääminen.

Vierailija
35/53 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kaveria veljen vsi olka on? Jos hän ei näe päivityksiäsk. Facebookin algoritmikin näyttää niitä epämääräisilla periaatteilla

Minulla on 2000 kaveria, enkä näe edes oman aviomieheni päivityksiä, ellen mene profiiliin katsomaan niitä.

Vierailija
36/53 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella syytät toista kyttäämisestä, jollet edes tiedä onko hän nähnyt päivityksiäsi? Eikös se ole aika mahdotonta kytätä sellaista mitä ei edes näe?

No sellaisella ’ kaverilla ’ ei mitään tee, joka ei edes lue mun päivityksiä ikinä. Pois vaan.

Vierailija
37/53 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te stalkkaajista ja kyttääjistä puhuvat, vastatkaa nyt että miten se kyttääminen ilmenee.

Vai onko ainut ilmenemismuoto juuri se, että eivät sano mitään? Ei turhaan ole uutisoitu, että someaktiivit on muita narsistisempia, nimittäin aika narsistinen ajatus että jonkun passiivisuus tarkoittaisi juuri sinun kyttäämistäsi. Todennäköisesti sillä "kyttääjällä" on aivat muut intressit olla siellä somessa kuin sinun tai kenenkään muun kyttääminen.

Ja sitten nämä "rankaisee" poistamalla kavereista ja kuvittelee, miten se "kyttääjä" nyt siellä ihmettelee miksi on poistettu. Todennäköisesti "kyttääjä" ei edes ole huomannut koko asiaa.

Vierailija
38/53 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on yksi suurimpia syitä pysyä poissa Facebookista, siellä on aina joku joka vetää lipat siitä ettei vietä tuntitolkulla päivittäin käymällä läpi ystäviään, sukulaisiaan ja tuttujaan tykkäilemässä milloin mistäkin, ettei vaan joku loukkaannu epäaktiivisuudesta. Enää ei seurata kuka tykkää, vaan niitä jotka eivät klikkaa, ja tulkitaan se negatiiviseksi ja bannataan. Ja aika tn mökötetään myös oikeassa elämässä. Minkä arvoinen on velvollisuustykkäys?

Vetää lipat = kaatua

????

Vierailija
39/53 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se esto niihin ryhmiin vaikuta. Näkee sun jutut jokatapauksessa.

Eikä näe. Jos joku on estänyt henkilön niin silloin se estetty ei näe aloituksia eikä sun kommentteja.

Vierailija
40/53 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa lähti kavereista aika äkkiä se avioliiton kautta sukuun tullut bitch, joka ei koskaan kommentoinut/tykännyt mun postauksista, mutta jos ilmaisin mielipiteeni esim. jossain ryhmässä niin näki sen ja tuli mun mielipiteen alle väittämään vastaan. Muutenkaan ei kemiat kohtaa edes irl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi