Poika aikoo äänestää kokoomusta - ulos huushollista ja välit poikki?
En tiedä miten tähän on tultu, mutta pettynyt olen. Olen yrittänyt sanoa, ettei tulevaisuudessa perusduunarihitsarin hommia tekevän kannata äänestää ihmisiä, jotka haluavat vain kurjistaa ja köyhistää työläisiä ja vetää välistä rahat omiin taskuihin. Poika on kuitenkin niin nuori ja vaalipuheille naiivi, ettei ymmärrä minkä puolesta on äänestämässä.
Itse en ainakaan tule tätä hyväksymään. Onko ainoa keino potkia ulos huushollista ja katkaista välit, jos mieli ei muutu?
Kommentit (22)
Olin jotain 30 v., kun ymmärsin, että moni ihminen äänestää sitä puoluetta, jonka uskoo ajavan parhaiten hänen etujaan. Minä raukka kun olin aina äänestänyt niitä porukoita, jotka mielestäni vievät yhteiskuntaa oikeaan suuntaan. Ajattelin näet, että minä kyllä aina pärjään, mutta kaikki eivät. Olinko ihan pimeä?
Mull ei oo mitään hajua mitä tarkoittaa kokoomus tai vasemmisto mut on toi nyt sairasta jos oman lapsen äänestykset kiinnostaa. Saavat sitä vaikka arpoa sen minkä äänestää. Itselle ei oo vielä koskaan tullut vastaan ehdokasta joka vastais mun ajatusmaailmaa