Suomalainen Marissa luuli tulleensa palkatuksi lakifirmaan Helsinkiin, mutta päätyikin siepatuksi ja kidutetuksi Tunisiassa
Aivan järkyttävä tarina. Kuinka paljon tätä tapahtuu, että ne naiset vain katoavat, heidät on siepattu, eivätkä koskaan selviä elävänä takaisin kertomaan tarinaansa?!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/cc87c5a0-8f19-4651-9326-757bd4fa19d4_u…
Kommentit (386)
Islam sallii naisen käydä töissä ja naisen rahat ovat edelleen hänen.
:-DDDDDDDDD
Mikä tämä is**mpelle tässä ketjussa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt siihen, miten paljon naisetkin kohdistavat naisvihaa toisiin naidsin.
Mahtoiko saada NAIDSin kun Tunisian kultamuna veteli paljaalla?
Todella oksettavaa käytöstä teiltä suomalaisilta "herrasmiehiltä"! Muslimimies pitää mua sentään prinsessana jolle avataan ovi, kannetaan kauppakasst ja ojennetaan käsi kun nainen nousee auton penkiltä. Suomalainen mies on täysin paska kun ei osaa tehdä noin.
Naisen pitää nykyään maksaa miehelle tuollaisista palveluksista antamalla ainakin hand job saman tien.
Vai pitäisi jotain keskenkasvuiseksi teinipojaksi heittäytyvää suomalaista miestä tyydyttää vaikkei mies tee mitään omatoimisesti? Suomalaisille exileni sain olla äiti joka keräsi miehen paskaset vaatteet lattialtaja miestä sai patistaa vaihtamaan lampun ja tekemään korjaustyöt. Arabimies tekee sentään omatoimisesti nämä asiat. Tällaisen miehen kanssa mielelläni oon ja saa mut tekemään kotityöt ja tekemään ruoan koko perheelle. Koti on naisen valtakuntaa muslimiperheessä. Muslimiperheissä tytöistäkin kasvatetaan prinsessoja ja se on todella ihanaa.
Ei enää saa kasvattaa ketään prinsessaksi, häpeän suvaitsemattomuuttasi.
Etkö itse osaa vaihtaa lamppua ja olla omatoiminen? Ihmeellistä kädettömyyttä.Ei oma mieskään patista mua tekemään ruokaa jos laiskottelisin vain sohvalla pelaamassa pleikkarilla. Tällaisia ne exäni oli. Mitään muuta ei osattu tehdä kuin löhötä sohvalla pelaamassa ja kuviteltiin elävänsä viiden tähden hotellissa kun paskaset vaatteetkin heitettiin lattialle eikä osattu viedä niitä itse pyykkikoriin. "Äidin" piti tuoda pizza lämpimänä ja kokis kylmänä pleikkarin ääreen. Siivoan omatoimisesti taloa, hoidan takapihan kukkia omatoimisesti, pesen pyykit omatoimisesti, silitän vaatteet omatoimisesti ja teen ruoan koko perheelle omatoimisesti. Pitäisikö mun vielä tehdä miesten töitä? On hyvä juttu että miehillä ja naisilla on omat työnsä. Nehän perustuukin fysiikkaan koska naiset ovat fyysisesti heikompia joten siksi heidän työt on kevyempiä. Mies fyysisesti vahvana kykenee kantamaan raskaat kauppakassit, käymään armeijan ja ottamaan suuremman vastuun. Islamissa mut on säästetty tältä raskaammalta osalta ja suurilta vastuita. Islam sallii naisen käydä töissä ja naisen rahat ovat edelleen hänen. Miehen tulee elättää perhe vaikka nainen kävisi töissä tai tienaisi enemmän. En ymmärrä miksi joku nainen haluaisi olla ammatiltaan poliisi tai automekaanikko. Niissähän tarvitaan voimaa ja voi joutua väkivallan kohteeksi. Musliminaiset eivät suostuisi tuollaiseen ja toivon mukaan ei omat tyttärenikään.
Niin, musliminaisethan pääsääntöisesti vaan makaavat kotona ja tekevät lapsia vuosittain. Teitä ei paljon työnteko ole koskaan kiinnostanut, varsinkaan muualta tulleita. Kantiksista kääntyneistä osa on kyllä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt siihen, miten paljon naisetkin kohdistavat naisvihaa toisiin naidsin.
Todella oksettavaa käytöstä teiltä suomalaisilta "herrasmiehiltä"! Muslimimies pitää mua sentään prinsessana jolle avataan ovi, kannetaan kauppakasst ja ojennetaan käsi kun nainen nousee auton penkiltä. Suomalainen mies on täysin paska kun ei osaa tehdä noin.
Provohan tämä on, mutta arvaapa mitä? Itselläni on suomalainen mies, joka kohtelee minua kuin prinsessaa. Avaa ovet, kantaa raskaat laukut ja kehuu kauniiksi päivittäin. Puhua ja pussatakin osaa. Eikä tietenkään pakota uskonnon nimissä pukeutumaan kaapuihin eikä toimimaan kodin hengettärenä, vaan osaa itse jopa siivota! Sääliksi käy alistettu elämäsi, ellet nyt sitten ole provo.
Jos tyttäreni haluavat olla työelämässä niin he valitsevat ammatin sukupuolen mukaan. Armeijaan en päästä heitä ja meidän poikien tulee käydä armeija jotta osaavat puolustaa perhettään ja vaimoaan. Meillä ei pakoteta nasista pysymään ikuisena kodinhengettärenä. En antaisi poikienikaan ryhtyä kampaajiksi tai sairaanhoitajiksi. Meillä on mies ja nainen asetelmat. Mä hoidan kodin, oon työskennellyt hoitoalalla, teen ruoat ja oon hoitanut lapseni. Mieheni tekee korjaustyöt, vaihtaa lampun ja auton renkaat.
Heh, menee nyt raskaasti ohi aiheen, mutta kuinka usein niitä lamppuja ja renkaita pitää vaihtaa? Kotia ja lapsia on hoidettava päivittäin, joten en vertaisi noita töitä keskenään.
Lapsemme ajavat pyörällä joten kyllä isä korjaa ne jos on tarvetta. Isä on pojillekin opettanut pyörien korjausta. Tytöt saa pyytää sitten tulevilta aviomiehiltään apua siihen. Mitään nössöä koti-isää en halua pojistani. Olisi ollut suuri järkytys jos oma mieheni olisi halunnut jäädä koti-isäksi ja työntäisi yksin lastenrattaita. Missään maassa ei ole koti-isäkulttuuria kuin pohjoismaissa.
Muslimimaissa avioeron yhteydessä lapset jäävät isälle.
Micci kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa tästä Marissan haastattelu.
Miten voitte väittää ettei hän oikeasti käynyt läpi tätä helvetillistä kohtaloa?
Ihmeellistä porukkaa täällä...Täysiä mulkkuja vaikuttaa olevan suurin osa täällä pahaa oloaan purkavista sekopäistä.
Ottakaa huomioon haastatteluja katsoessanne, että tämä Marissa on ammatiltaan näyttelijä.
Marissa ei ole näyttelijä,- vaikka niin helkutin hyvä onkin!
No jos hän ei ole näyttelijä, niin kerrotko miksi hän on näytellyt parissa tuotannossa ja miksi hänellä on oma sivu IMDB:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää nykyään maksaa miehelle tuollaisista palveluksista antamalla ainakin hand job saman tien.
Vai pitäisi jotain keskenkasvuiseksi teinipojaksi heittäytyvää suomalaista miestä tyydyttää vaikkei mies tee mitään omatoimisesti? Suomalaisille exileni sain olla äiti joka keräsi miehen paskaset vaatteet lattialtaja miestä sai patistaa vaihtamaan lampun ja tekemään korjaustyöt. Arabimies tekee sentään omatoimisesti nämä asiat. Tällaisen miehen kanssa mielelläni oon ja saa mut tekemään kotityöt ja tekemään ruoan koko perheelle. Koti on naisen valtakuntaa muslimiperheessä. Muslimiperheissä tytöistäkin kasvatetaan prinsessoja ja se on todella ihanaa.
Etkö itse osaa vaihtaa lamppua ja olla omatoiminen? Ihmeellistä kädettömyyttä.Ei oma mieskään patista mua tekemään ruokaa jos laiskottelisin vain sohvalla pelaamassa pleikkarilla. Tällaisia ne exäni oli. Mitään muuta ei osattu tehdä kuin löhötä sohvalla pelaamassa ja kuviteltiin elävänsä viiden tähden hotellissa kun paskaset vaatteetkin heitettiin lattialle eikä osattu viedä niitä itse pyykkikoriin. "Äidin" piti tuoda pizza lämpimänä ja kokis kylmänä pleikkarin ääreen. Siivoan omatoimisesti taloa, hoidan takapihan kukkia omatoimisesti, pesen pyykit omatoimisesti, silitän vaatteet omatoimisesti ja teen ruoan koko perheelle omatoimisesti. Pitäisikö mun vielä tehdä miesten töitä? On hyvä juttu että miehillä ja naisilla on omat työnsä. Nehän perustuukin fysiikkaan koska naiset ovat fyysisesti heikompia joten siksi heidän työt on kevyempiä. Mies fyysisesti vahvana kykenee kantamaan raskaat kauppakassit, käymään armeijan ja ottamaan suuremman vastuun. Islamissa mut on säästetty tältä raskaammalta osalta ja suurilta vastuita. Islam sallii naisen käydä töissä ja naisen rahat ovat edelleen hänen. Miehen tulee elättää perhe vaikka nainen kävisi töissä tai tienaisi enemmän. En ymmärrä miksi joku nainen haluaisi olla ammatiltaan poliisi tai automekaanikko. Niissähän tarvitaan voimaa ja voi joutua väkivallan kohteeksi. Musliminaiset eivät suostuisi tuollaiseen ja toivon mukaan ei omat tyttärenikään.
Naiset eivät sovellu sitten tämän logiikan mukaan hoitoalalle, opettajiksi, työskentelemään kauppaan tai apteekkiin koska noissa ammateissa kohtaa myös väkivaltaa.
Ei kai tuo yksi rinsessa ole tosissaan? Molempien sukupuolten on hyvä osata kaikkia hommia. Niin ruoanlaittoa kuin pyöränhuoltoa. On vapautta olla riippumaton toisesta, vaikka naimisissa olisi. Kun se puoliso voi vammautua liikuntakyvyttömäksi, menehtyä tai lähteä lätkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät sovellu sitten tämän logiikan mukaan hoitoalalle, opettajiksi, työskentelemään kauppaan tai apteekkiin koska noissa ammateissa kohtaa myös väkivaltaa.
Työpaikoissa vartijoiden pitää turvata turvallisuus. Vastustan naisten sekaantumista väkivaltaan. Jos meidän kotiin murtaudutaan tai joku hyökkää kimppuuni oletan mieheni vahvempana sukupuolena pysäyttävän varkaan ja puolustavan mua. Voin olla ylpeä pojistani jotka sentään suojelee naisiaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.facebook.com/fethi.rebhi
https://www.couchsurfing.com/people/cobacabana
No niin. Huomautan heti alkuun, että EN väitä tämän linkeissä esiintyvän henkilön olevan sama lakimies, josta Marissa kertoo. Ko. mies (tai joku muu) on päivittänyt FB-profiiliaankin vielä vuonna 2012. Olisiko kirjassa käytetty taiteellista vapautta miehen kuolinajankohdasta kerrottaessa, vai puhuuko Marissa jostain ihan eri tyypistä...? Huhuja, joiden en väitä olevan mistään 100% varmoista lähteistä, olen kuitenkin kuullut paljon juuri tähän F.R.:n liittyen. Korjatkaa, jos tiedätte niiden olevan vääriä.
Tuon fb-sivun profiilikuvan yhdessä kommentissa lukee ”rest in peace” arabiaksi. Luulen että äijä on kuollut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta arvaapa mitä? Itselläni on suomalainen mies, joka kohtelee minua kuin prinsessaa. Avaa ovet, kantaa raskaat laukut ja kehuu kauniiksi päivittäin. Puhua ja pussatakin osaa. Eikä tietenkään pakota uskonnon nimissä pukeutumaan kaapuihin eikä toimimaan kodin hengettärenä, vaan osaa itse jopa siivota! Sääliksi käy alistettu elämäsi, ellet nyt sitten ole provo.
Jos tyttäreni haluavat olla työelämässä niin he valitsevat ammatin sukupuolen mukaan. Armeijaan en päästä heitä ja meidän poikien tulee käydä armeija jotta osaavat puolustaa perhettään ja vaimoaan. Meillä ei pakoteta nasista pysymään ikuisena kodinhengettärenä. En antaisi poikienikaan ryhtyä kampaajiksi tai sairaanhoitajiksi. Meillä on mies ja nainen asetelmat. Mä hoidan kodin, oon työskennellyt hoitoalalla, teen ruoat ja oon hoitanut lapseni. Mieheni tekee korjaustyöt, vaihtaa lampun ja auton renkaat.
Heh, menee nyt raskaasti ohi aiheen, mutta kuinka usein niitä lamppuja ja renkaita pitää vaihtaa? Kotia ja lapsia on hoidettava päivittäin, joten en vertaisi noita töitä keskenään.
Lapsemme ajavat pyörällä joten kyllä isä korjaa ne jos on tarvetta. Isä on pojillekin opettanut pyörien korjausta. Tytöt saa pyytää sitten tulevilta aviomiehiltään apua siihen. Mitään nössöä koti-isää en halua pojistani. Olisi ollut suuri järkytys jos oma mieheni olisi halunnut jäädä koti-isäksi ja työntäisi yksin lastenrattaita. Missään maassa ei ole koti-isäkulttuuria kuin pohjoismaissa.
Mitä sinä nyt tässä ketjussa aiheen sivusta kälätät? Ketä kiinnostaa! Ilmeisesti sulla on joku alemmuuskompleksi kun täytyy koko ajan pönkittää omaa itsetuntoa selittämällä jotain prinsessana olemisesta. Olen itse muslimi myös, ihan syntyperäinen, ja naimisissa muslimimiehen kanssa. Ollaan molemmat kouluttautuneita ja töissä - hän ei kuitenkaan ole mikään prinssi enkä minä ole mikään prinsessa. Molemmat tekee kotitöitä, minä enemmän, kummankin palkasta maksetaan kodin yhteiset kulut. Ihan kuten missä tahansa muussa perheessä. Jos nyt kuitenkin keskitytään tähän ketjuun eikä sun prinsessafantasiaan. Kiitos ja hei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minusta tuntuu että päähenkilö on täällä keskustelemassa asiasta...
Arabimiehet eivät innostu tuon tyyppisistä naisista. Se nyt vaan on fakta ja internet on täynnä arabimiesten kertomuksia siitä millainen nainen on haluttava. Jutun päähenkilö on melkolailla eri tyyppiä.
No nyt tuli kyllä sen tason ”faktatietoa”, että case closed, ketjun voi sulkea... ;D
Vierailija kirjoitti:
Micci kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa tästä Marissan haastattelu.
Miten voitte väittää ettei hän oikeasti käynyt läpi tätä helvetillistä kohtaloa?
Ihmeellistä porukkaa täällä...Täysiä mulkkuja vaikuttaa olevan suurin osa täällä pahaa oloaan purkavista sekopäistä.
Ottakaa huomioon haastatteluja katsoessanne, että tämä Marissa on ammatiltaan näyttelijä.
Marissa ei ole näyttelijä,- vaikka niin helkutin hyvä onkin!
No jos hän ei ole näyttelijä, niin kerrotko miksi hän on näytellyt parissa tuotannossa ja miksi hänellä on oma sivu IMDB:ssä?
Kai huomasit, että ne molemmat ”tuotannot” ovat Arto Halosen dokumenttielokuvia, uudempi juurikin tämä Marissan tapauksesta tehty elokuva? Aiempaan pikkuosaan Marissa on varmaankin päätynyt juuri Arto Halosen kanssa tekemänsä yhteistyön kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nisse kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan uskoa tarinan ja luulenkin, että se pääosin on totta. Yksi asia jäi kuitenkin mietityttämään, miten naisen luottokortilla on voitu ostaa kalliita autoja? Kyseessä nuori nainen joka on juuri saanut työpaikan. Onhan noissa luottokorteissa rajat miten paljon luottoa on käytettävissä ja työelämää vasta aloittelevalla rajojen luulisi olevan alhaalla.
Jos kk palkka oli 3700€/kk v.2007, niin kyllä niillä tuloilla silloin sai hyvän luottorajan(tietysti palkkakuitit on pitänyt olla liitteenä haettaessa luottokortteja) ja näitä oli varmasti ollut osoittaakin, kun oli kuitenkin ehtinyt olla jonkin aikaa "työssä" Suomen toimiston avaamisessa.
Ihmettelen, että mihin perustuu tämä oletus, että autot olivat kalliita? Saksasta löytyy toimivia kulkupelejä parilla tonnilla, jotka nekin ovat mm.Tunisiassa kysyttyä kauppatavaraa
500 eurollakin voi saada käytetyn auton.
Ja näistä jäi hirveät velat?
Ei, vaan niistä myöhemmistä ostoista, joita mies teki Marissan korteilla. Miksi sellaisetkin tuntevat tarvetta kommentoida hyvin vailinaisilla ”tiedoillaan”, jotka eivät selvästikään ole lukeneet edes aiheesta kirjoitettuja lehtiartikkeleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä nyt tässä ketjussa aiheen sivusta kälätät? Ketä kiinnostaa! Ilmeisesti sulla on joku alemmuuskompleksi kun täytyy koko ajan pönkittää omaa itsetuntoa selittämällä jotain prinsessana olemisesta. Olen itse muslimi myös, ihan syntyperäinen, ja naimisissa muslimimiehen kanssa. Ollaan molemmat kouluttautuneita ja töissä - hän ei kuitenkaan ole mikään prinssi enkä minä ole mikään prinsessa. Molemmat tekee kotitöitä, minä enemmän, kummankin palkasta maksetaan kodin yhteiset kulut. Ihan kuten missä tahansa muussa perheessä. Jos nyt kuitenkin keskitytään tähän ketjuun eikä sun prinsessafantasiaan. Kiitos ja hei.
Islam kunnioittaa suuresti naisen roolia. Sinä näköjään kunnioitat ja tavoittelet vain miehen roolia. Islam ei kiellä naista tekemästä työtä mutta hänet on säästetty raskaammalta osalta, mihin mies pystyy. Mikä tarve naisilla on tulla perheen päiksi ja mennä miesten töihin? En ihmettele yhtään avierojakaan Suomessa. Täällä naisen pitäisi olla suojelija ja miehen hoivaaja. Onneksi meidän perheessä lapset ovat ymmärtäneet roolinsa. Poikien tulee valmistautua suojelemaan siskojaansa ja miehen mua. Me naiset olemme fyysisesti heikompia. Islam näkee naiset heikkoina ja pehmeinä ja miehet voimakkaina ja aggressiivisina.
Odotan, että av-mammat ja Hesarin toimittajat selvittävät tämän keissin. En epäile, etteikö jotain pahaa ole tapahtunut, mutta jotain olennaista jätetään kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää eniten noi luottokorttivelat. Ei nyt helkkari Suomessa, jos voi todistaa, että velat on tehty, kun itse on huumattu ja huijattu ja raiskattu ja revitty, joudu makselemaan velkoja. Kun ei joudu silloinkaan, kun kännissä hukkaa korttinsa ja joku sitä käyttää. Nimittäin tälläisessä tapauksessa aivan varmasti saa anteeksi sen, että ei heti kuolettanut korttiaan.
Pakko tarttua tähän, että niinhän sitä luulisi. Mutta vaikka olemme oikeusvaltio Suomessa, se ei käytännössä välttämättä mene noin. Tuollaiset huijaukset kun saattaa olla hyvin vaikea todistaa. Onhan näitä ollut paljonkin juttua identiteettivarkauksista, kun joku on kopsannut tiedot henkkareista. Ihan pelkkä sosiaaliturvatunnus kun riittää tehtailemaan ties mitä tilauksia. Monelta taholta sitten sinun osoitteeseesi iskee laskua laskun perään ja jos et maksa, se on nopeasti luottotietojen menetys. Vaikka et olisi tilannutkaan. "Ei oo mun lasku, en tilannut sori vaan" ei riitä velkojille noin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamalaa kuinka täällä puhutaan. Ajatteletteko ollenkaan miltä tuollainen epäily ja vähättelevä tyrmäys voi tuntua ihmiskaupan uhrista, joka on kokenut rajua fyysistä, seksuaalista ja henkistä väkivaltaa niin että on saanut pelätä oman henkensä puolesta?
Silloin kun on näin vakavista asioista kyse kannattaisi tietämättömien pitää suunsa kiinni ellei ole mitään järkevää sanottavaa muuta kuin tietysti uhrin epäily ja nettisalapoliisina "epäilyttävien" yksityiskohtien kaivelu. Joku neropattihan sanoi, että olisi täällä kuultu jo tuosta uutisissa aiemmin.
Niinkö tosiaan? Uskooko joku vielä oikeasti, että media ensinnäkään pystyy kertomaan meille joka ikisen uutisen tai edes pyrkii tiedottamaan niistä tasapuolisesti ja avoimesti? Kai täällä on nähty missä tilassa Suomen mediakenttä on, tärkeimmät ja tulenarat uutiset jätetään uutisoimatta ja samaan aikaan väännetään turhia lööppejä Sara Forsbergin silikonirinnoista ja lihomisista ja laihtumisista. Emme todellakaan kuule koko totuutta, ainakaan ensimmäisinä maailmassa. Voi olla olemassa myös monia muita hyviä syitä miksi tapahtumista ei ole tämän aikaisemmin haluttu puhua.
https://yle.fi/uutiset/3-10463334
Jos tietää mitään psykologiasta ja osaa vähänkään lukea ruumiinkieltä, niin tuon videon katsomisen jälkeen pitäisi olla jokaisella aika selvää, että nainen puhuu totta ja on vakavasti traumatisoitunut. En epäile hänen tarinaansa hetkeäkään.
Jos Jemenissä siepattuna olevasta pariskunnasta jonka henki on vaarassa kerrotaan samanaikaisesti uutisissa, niin tasan tarkkaan olisi kerrottu Tunisiassa siepattuna olleesta suomalaisnaisesta, ja juttuja olisi riittänyt ainakin viikoksi. Ja kyllä todellakin olisi ylittänyt uutiskynnyksen - täällähän menee heittämällä uutiskynnyksen yli ties minkälainen soopa ja tuohan on todella raflaava juttu. Eikä tuon tapahtuma-aikana todellakaan yritetty suojella esim. tunisialaisia ikävältä julkisuudelta.
Ja juuri tuollainen "psykologiasta tietäminen" ja "ruumiinkielen lukeminen" johtaa nimenomaan siihen että huijarit - jotka siis osaavat reagoida kuten ihmiset kuvittelevat että "pitäisi" reagoida - pystyvät huijaamaan ja toisaalta oikeat uhrit, jotka saattavat reagoida hyvin eri tavalla kuin mitä ihmiset odottavat (esim. "liian rauhallisesti" tjsp.), kohtaavat epäuskoa ja syytöksiä. Ihmiset reagoivat eri tavalla ja näyttelijät (mikä tämä nainen siis on ihan todellisuudessa) osaavat näytellä. Totuus määritellään todistusaineiston ja asioiden pohjalta, ei sen kautta kuinka "uskottavasti" väitetty uhri nyyhkii televisiossa.
Olisiko syynä se, että häntä ei loppujen lopuksi pidetty ihmiskaupan uhrina? Oikeuden mielestä hän oli ihminen joka oli paskonut luottotietonsa ja kerryttänyt velkaa. Ei kaikki jutut aina vuoda.
No kyseessä taitaa olla todellisuudessa Suomalainen nuori nainen joka rakastui Tunisialaiseen mieheen. Asunto jossa nainen on kuvattu yhdellä sivustolla, on perus Tunisialainen asunto jossa laatoitetut seinät.
Nyt on hyvä keino rahastaa nyyhky tarinalla, koska mies on ilmeisesti kuollut. Kyllä Suomalaiset ovat sinisilmäisiä jos uskovat moista tarinaa. Rakkaustarina ei mennytkään tytön toiveiden mukaan ja nyt hän ajatteli pistää rahoiksi moisella soopalla. Kyllä Suomalainen lehdistö olisi kirjoitellut asiasta, jos olisi ollut todelellinen sieppaus. Algeeriaan olisi ollut mahdotonta päästä, kiinni jäämättä. Rajalla on niin paljon poliiseja ja rajavartiolaitoksen väkeä, joten siinä hän olisi kuitenkin pystynyt ilmaisemaan kaappauksensa. Hän tietää sen itsekkin, joten keksi tarinan, että R.F:n kaveri auttoi. Huumeet tekevät kaiken näköistä, koska kuulin että on entinen narkki kyseessä.
Aikamoiset luottokortit 25-vuotiaalla, jolla on hajainen työkokemus, jos saanut höylättyä niitä 62 000 euron edestä. Itse olin töissä eräällä parhaalla IT-alan toimistolla ja minulla oli kolme luottokorttia, jolla olisin saanut höylättyä 12 000 euroa ja olin kuitenkin ollut töissä jo lukuisia vuosia. Kun kerran käytin kortin tyhjästä täyteen hetkessä, niin kortti meni lukkuun ja sain varmistus soiton korttiyhtiöstä.
Lienee selvä, että en usko tätä tarinaa ihan kokonaan, mutta olen niiden tietojen varassa, joita lehdissä on lukenut. En ole lukenut kirjaa. Lähtökohtaisesti kuvittelen, että kyseessä on höynäytetty nuori nainen ja tarina on todellisuudessa vähän toisenlainen.